Εικονικές Δραστηριότητες C4 και C5 του προγράμματος Erasmus+ “Promotion of Identity, European Culture and Tradition”

logo

Μια εξαιρετική εμπειρία για το σχολείο μας ΓΕΛ Χορτιάτη ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Παρασκευή 23/4/2021 στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ 2018-2021 “PRomotion of Identity, European Culture and Tradition” με κωδικό 2018-1-IT02- KA229-047925_2.

Από τις 29 έως τις 31 Μαρτίου και 20 έως 23 Απριλίου 2021 τριανταεπτά (37) μαθητές και μαθήτριες και δέκα (10) εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, μαθητές/μαθήτριες και εκπαιδευτικοί από τα συνεργαζόμενα σχολεία Istituto Istruzione Superiore “E.MEDI” του Leonforte Ιταλίας και Colegiul National “MIHAIEMINESCU” του Petrosani Ρουμανίας συμμετείχαν διαδικτυακά στις εικονικές δραστηριότητες C4 “Knowledge and sharing of local Italian cultural heritage, with particular attention on local feast of St. Joseph” και C5 “Let’s continue our meeting in Sicily” που διοργανώθηκαν από το Ιταλικό σχολείο.

Κατά τη διάρκεια των επτά αυτών ημερών οι μαθητές/μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν τις δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν από την αρχή του προγράμματος, έμαθαν για τα έθιμα και τις τελετουργίες της γιορτής του St.Joseph στο Leonforte, επισκέφτηκαν εικονικά και ξεναγήθηκαν στο ηφαίστειο Etna, την Taormina, το Leonforte, το Μουσείο Liardo, την Aidone, την Piazza Armerina και τη Villa Romana del Casale του 4ου αιώνα μ.Χ. με τα διάσημα ψηφιδωτά, συμμετείχαν σε ομάδες εργασίας με θέμα τις κοινές λέξεις μεταξύ ελληνικής, ρουμανικής και ιταλικής γλώσσας, μελέτησαν και τραγούδησαν σικελικά τραγούδια, παρακολούθησαν το παραδοσιακό φεστιβάλ Mandorlo in Fiore στο Agrigento, επισκέφθηκαν την Agira και το εργοστάσιο τροφίμων Glorioso στη Nissoria, επισκέφθηκαν και ξεναγήθηκαν στο γεωπάρκο της UNESCO Rocca di Cerere Geopark (La Terra di Demetra), στο Palermo, το Assoro και το εργοστάσιο τροφίμων Mulinello, στις Συρακούσες με τη χαρακτηριστική μπαρόκ αρχιτεκτονική, παρακολούθησαν τις θρησκευτικές παραδόσεις και έθιμα της Μεγάλης Εβδομάδας της Σικελίας και παρουσίασαν κοινά έθιμα του Πάσχα των τριών χωρών, συμμετείχαν σε ομάδες εργασίες με θέμα σικελικές συνταγές και τη σικελική γλώσσα σώματος,  παρακολούθησαν την τελετή λήξης και εξέφρασαν τις εντυπώσεις τους και τα οφέλη που αποκόμισαν από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. Επιπλέον οι Έλληνες μαθητές/τριες είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν μια ιστορική αναδρομή της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 και της συμβολής του Φιλελληνισμού για τη δημιουργία του νέου Ελληνικού κράτους (επέτειος 200 ετών) με ιδιαίτερη έμφαση στις επαναστατικές ζυμώσεις που έγιναν στην περιοχή της σημερινής Ρουμανίας, καθώς και στη συμβολή Ιταλών Φιλελλήνων.

Στις εικονικές δραστηριότητες C4 και C5 συμμετείχαν ο Διευθυντής του σχολείου κ.Παπαδόπουλος Δημήτριος και οι εκπαιδευτικοί Μαγγανά Μαρία (υπεύθυνη του προγράμματος), Ντόμπρου Δήμητρα, Δρίτσαρη Χρυσούλα, Κωστατζίκη Ευδοκία-Αστερία, Λαζαρίδου Βασιλεία, Νιζαμίδου Μαρία, Σαλταμάρα Πελαγία, Τζανίδης Ευάγγελος και Τσακίρης Ευστράτιος.

Αφήστε μια απάντηση