Συμπεριληπτική διδασκαλία και ΤΝ – Σπλιτ

Τρεις εκπαιδευτικοί του 2ου Γ.Ε.Λ. Χολαργού στο Σπλιτ της Κροατίας για σεμινάριο Erasmus+

Στο πλαίσιο του εγκεκριμένου σχεδίου Erasmus+ 2024-1-EL01-KA122-SCH-000227535 – «Ένα σχολείο για όλους – Ένας κόσμος για όλους», τρεις εκπαιδευτικοί του 2ου9aa0a931 ed39 4e74 81f5 2689b7efdb59 Γενικού Λυκείου Χολαργού (Ε. Βλαχογιάννη, Κ. Μαργαρίτη, Α. Παπασωτηρίου) μετακινήθηκαν στο Σπλιτ της Κροατίας από τις 25 έως τις 30 Αυγούστου 2025, προκειμένου να παρακολουθήσουν το σεμινάριο «Inclusive teaching with Artificial Intelligence» (“Συμπεριληπτική διδασκαλία με Τεχνητή Νοημοσύνη”) που διοργανώνεται από τον εκπαιδευτικό φορέα Europass Teacher Academy.

Η μετάβαση πραγματοποιήθηκε οδικώς, με συνεπιβατισμό, έναν τρόπο ταξιδιού που ενισχύει τη συνεργασία, μειώνει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και ευθυγραμμίζεται με τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης επικεντρώθηκε στην αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση και ειδικότερα στη δημιουργία συμπεIMG 20250828 083442115 HDRριληπτικού μαθησιακού περιβάλλοντος. Οι συμμετέχοντες/ουσες εξοικειώθηκαν με εργαλεία AI για την εξατομίκευση της διδασκαλίας, μελέτησαν στρατηγικές διαφοροποίησης για μαθητές/τριες με ειδικές μαθησιακές ανάγκες και διερεύνησαν μεθόδους ενίσχυσης της ενεργητικής συμμετοχής όλων των μαθητών/τριών στην τάξη.

0ff70b47 65bd 432b a03b 33c39bde97bf 2Παράλληλα, η διαμονή στην πόλη του Σπλιτ, με το εμβληματικό παλάτι του Διοκλητιανού που αποτελεί μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO, προσέφερε στις εκπαιδευτικούς την ευκαιρία για δημιουργική επαφή με τον πολιτισμό της Κροατίας και τον σύγχρονο τρόπο ζωής της χώρας.

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευτικοί θα ενσωματώσουν την αποκτηθείσα γνώση στο εκπαιδευτικό υλικό τους cd92f146 5932 4ecb 9bf8 f59510fb4436 και θα οργανώσουν δράσεις διάχυσης στο σύλλογο διδασκόντων και στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα, λειτουργώντας ως πολλαπλασιαστές καινοτόμων πρακτικών.

Η συμμετοχή αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευση του 2ου ΓΕΛ Χολαργού στη συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και στη διαμόρφωση ενός σχολείου που σέβεται τη διαφορετικότητα, προωθεί την ισότητα και προετοιμάζει τους/τις μαθητές/τριες για έναν κόσμο χωρίς αποκλεισμούς.