«

»

Μαρ 01

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο της Τράπεζας της Ελλάδος

Την Τρίτη 21 Φεβρουαρίου, οι μαθητές/τριες των τμημάτων Α1 και Α4 επισκέφτηκαν το Μουσείο της Τράπεζας της Ελλάδος , το οποίο στεγάζεται σε κτίριο της επί της οδού Αμερικής 3, στο κέντρο της Αθήνας.

Η Τράπεζα της Ελλάδος, αναδεικνύοντας το ρόλο, τις λειτουργίες της και τη συμβολή της στην αναπτυξιακή πορεία της ελληνικής οικονομίας, παρουσιάζει τη σύγχρονη νομισματική και οικονομική ιστορία της Ελλάδος, από το σχεδιασμό και την εφαρμογή του πρώτου νεοελληνικού νομισματικού συστήματος το 1828 έως τη δημιουργία της ζώνης του ευρώ, με την ένταξη της Ελλάδος σε αυτήν και την εισαγωγή του ευρώ.

Οι μαθητές/τριες, ακολουθώντας το νήμα της παρουσίασης, αναζήτησαν τις ρίζες του χρήματος στους αρχαίους χρόνους, ενημερώθηκαν για την εισαγωγή και καθιέρωση διαφόρων μέσων συναλλαγής, καθώς και τη νομισματική πολιτική της χώρας μας,την εξέλιξη του θεσμού των κεντρικών τραπεζών και την πορεία προς την ευρωπαϊκή νομισματική ενοποίηση.

Τα εκθέματα περιλαμβάνουν αντικείμενα από τις συλλογές της Τράπεζας και λειτουργούν ως οπτικά ερεθίσματα για την κατανόηση της διαδικασίας σχεδιασμού και παραγωγής των τραπεζογραμματίων και νομισμάτων του νεότερου ελληνικού κράτους.

Με μία σειρά ειδικά σχεδιασμένων εφαρμογών πολυμέσων διαδραστικού χαρακτήρα και με την αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων μουσειολογικών πρακτικών, η επίσκεψη μετατράπηκε σε μία συνδυαστική εμπειρία γνώσης και ψυχαγωγίας.

Η παρουσία στο μουσείο της Τράπεζας της Ελλάδος, είχε σκοπό να γνωρίσουν οι μαθητές από κοντά τις πρώτες μορφές του χρήματος, καθώς και την εξέλιξή του έως σήμερα. Επίσης να γνωρίσουν το νομισματικό σύστημα και πολιτική στην Ελλάδα. Τέλος την πορεία προς την ΟΝΕ, και την εξέλιξη του θεσμού των Κεντρικών Τραπεζών.

Συνοδοί εκπαιδευτικοί στην επίσκεψη ήταν η κ. Φ. Καλαματιανού, ο κ. Π. Κολλιόπουλος και η κ. Χ. Σιδέρη.

Την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου την ίδια επίσκεψη πραγματοποίησαν , οι μαθητές/τριες των τμημάτων Α2 και Α3. Συνοδοί εκπαιδευτικοί στην επίσκεψη ήταν η κ. Σ. Ιγνατίδου, η κ. Π. Καρούζου και η κ. Α. Σκαρή.

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων