To 2o Λύκειο Αιγίου αναδεικνύει ψηφιακά την πολιτιστική ταυτότητα της Αιγιάλειας
Ιδιαίτερα επιτυχής ήταν η παρουσίαση, από τη συχνότητα της ΔΗΚΕΠΑ, του blog εννέα μαθητών του 2ου Λυκείου Αιγίου για την ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, μέσω των καινοτόμων ψηφιακών επιτευγμάτων (https://culturalheritagegr.blogspot.com).
Ένας εξαιρετικός τρόπος ανάδειξης της κληρονομιάς μας και προσιτός από όλες τις γενιές, αγκαλιάζοντας παρελθόν και παρόν και προβάλλοντας με τον πιο σύγχρονο τρόπο την Αιγιάλεια.
Μεγαλύτερη μάλιστα είναι η επιτυχία του όλου πονήματος αν αναλογιστούμε πως σύμφωνα με στατιστικές το ενδιαφέρον που επιδεικνύουν οι νέοι για την κληρονομιά των προγόνων τους είναι ανησυχητικές. Συνεπώς η διεύρυνση της μετάδοσης της μέσω των καινοτόμων ψηφιακών μέσων καθίσταται να στρέψει τις βλέψεις τους και προς τον τομέα του πολιτισμού.
Συγκεκριμένα μέσα στο πλαίσιο της διεκπεραίωσης της εργασίας του προγράμματος, δημιουργίας ενός διαδικτυακού blog, ανάρτησαν ποικίλα άρθρα στα οποία παραθέτουν χρήσιμες και περιεκτικές πληροφορίες για τους αναγνώστες και επισκέπτες των αξιοσημείωτων μνημείων και κέντρων έλξης της πόλης μας. Μέσα στα άρθρα υπάρχει και το αντίστοιχο ακουστικό υλικό, ενώ δεν λείπουν και οι εικόνες αναπαράστασης του εκάστοτε αξιοθέατου.
Στόχος του προγράμματος η εξέλιξη της διάδοσης της τοπικής μας κληρονομιάς, προωθώντας παράλληλα τα τεχνολογικά μέσα που απλόχερα μας προσφέρονται. Πιο συγκεκριμένα, τα QR codes, που δημιούργησαν και τοποθέτησαν καταλλήλως, αποτελούν ένα μέσο πληροφόρησης των επισκεπτών ή πολιτών, οι οποίοι τρέφουν ενδιαφέρον για την ιστορία του τόπου μας, καθώς προσφέρονται για ευρεία χρήση σχεδόν από όλους τους χρήστες. Με ένα απλό «σκανάρισμα» μέσω της κάμερας ενός κινητού τηλεφώνου, ο χρήστης μεταφέρεται αυτόματα στο αντίστοιχο άρθρο του blog.
Μέσω της πλατφόρμας της ΔΗΚΕΠΑ, με συντονίστρια την δημοσιογράφο Ιωάννα Δημουλά, παρουσίασαν το πρότζεκτ, για την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με την σωστή χρήση του ψηφιακού εργαλείου.
Ιδιαίτερη αναφορά έκαναν στην καθηγήτρια του 2ου Λυκείου κ. Φωτεινή Αργυριάδη η οποία στάθηκε αρωγός και συμπαραστάτης στην όλη προσπάθεια, που πραγματικά στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.
Οι μαθητές που συμμετείχαν στο πρότζεκτ και στη διαδικτυακή παρουσίαση ήταν: Αντωνοπούλου Μαρία, Μποϊκος Ιωσήφ, Πολυχρονόπουλος Παναγιώτης, Πορτοκάλη Μαρία – Έλενα, Σεφέρη Ελένη – Ραφαέλα, Αναγνωστοπούλου Θεοδώρα, Καμπέρη Μαρία, Νικολοπούλου Κατερίνα, Παπαδόπουλος Παναγιώτης.