Έντυπα σύνταξης παιδαγωγικής περιγραφικής έκθεσης
ΕΝΤΥΠΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ (1)
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ Α_ΘΜΙΑΣ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Β-ΘΜΙΑ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΡΙΓΡ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΒΘΜΙΑΣ
Έντυπο υποστήριξης της εφήβων κατά την περίοδο της πανδημίας
epistrofi-sto-sholeio-psychokoinoniki-prosarmogi-COVID-19
Λειτουργία Κ.Ε.Σ.Υ. : από την ανίχνευση στο σχολείο μέχρι … τη Διάγνωση!!!
ΟΔΗΓΟΣ_ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ_ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
Η σπουδαιότητα των θεμάτων υγείας και ασφάλειας στην εργασία
1. ΥΑΕ_ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑ & ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ 3-3-2021 [Λειτουργία συμβατότητας]
«Εφηβεία …το ταξίδι προς την ενηλικίωση»
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ COVID-19
Καθήκοντα αρμοδιότητες ψυχολόγων_final
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ ΠΕ23 COVID-19(ΦΕΚ 4716/2020)
Επιστροφή στο σχολείο:
Εμπειρίες της κρίσης και σκέψεις μπροστά στη νέα πρόκληση
παρουσιαση επιστροφή στο σχολείο
Κορωνοϊός
Σαφείς απαντήσεις για όλα τα παιδιά
Σαφείς απαντήσεις για όλα τα παιδιά για τον Κορωνοϊό
Μετά το τραύμα…
Μετατραυματική Ανάπτυξη και Μετατραυματική Διαταραχή
ΑΓΑΘΗ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΥ
Εκπαιδευτικός 2ο ΚΕΣΥ Β Αθήνας
Δρ. Ειδικής Αγωγής και Ψυχολογίας ΕΚΠΑ
Επανασυνδεόμαστε στο σχολείο- Οι e-ιστορίες στην τάξη”
Κοινωνική Ιστορία για τον COVID-19
Αυτή είναι μια κοινωνική ιστορία ελεύθερης πρόσβασης που δημιουργήθηκε με σκοπό να καθησυχάσει και να βοηθήσει τα παιδιά με αυτισμό, αλλά και παιδιά μικρής ηλικίας, να κατανοήσουν τι συμβαίνει αυτή την ιδιαίτερα ιδιάζουσα και αγχωτική περίοδο που διανύουμε με την πανδημία του COVID-19. Μπορείτε να την εκτυπώσετε και να την αξιοποιήσετε εκπαιδευτικά στο παρακάτω link.
Κοινωνικη Ιστορια: “Ο κορωνοϊος”
Βαρέλη Βασιλική, MSc Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής -Gamified Special Teaching
ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ… και όχι μονον
Ασκήσεις για την καλλιέργεια Φωνολογικής επίγνωσης, κατά την έναρξη γραπτού λόγου.
Τετώρου Ελένη, Λογοθεραπεύτρια ΕΕΠ 2ο ΚΕΣΥ Β’ Αθήνας
ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ : 10 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑΣ
Ανάπτυξη αφηγηματικού λόγου.
Τετώρου Ελένη, Λογοθεραπεύτρια ΕΕΠ 2ο ΚΕΣΥ Β’ Αθήνας
Σας στέλνουμε το ηλεκτρονικό έντυπο με τίτλο “Μένουμε σπίτι….Συνδε-Δεμένοι” του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το έντυπο περιλαμβάνει χρήσιμες επισημάνσεις για την ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων κατά τη διάρκεια παραμονής στο σπίτι λόγω των προληπτικών μέτρων για τον κορωνοϊό – Covid-19.
menoumespitisyndedemenoi–psichologiki-stirixi-gia-oikogeneies
Διερεύνηση αναγκών σε επίπεδο σχολικής μονάδας
2ο Κ.Ε.Σ.Υ. Β Αθήνας
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ-ΑΝΑΓΚΩΝ-ΣΧΟΛΙΚΕΣ-ΜΟΝ-2019-20
Διαχείριση σχολικής τάξης
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ: ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ 2ουΚΕΣΥ Β ΑΘΗΝΑΣ
ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΚΑΛΑΝΤΖΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΑΕ
ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ: ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ
ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ ΑΝΝΑ: ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΣΥ_ΦΕΚ5614_13.12.2018 ΑΠ 211076-ΓΔ4 AN Ενιαίος Κανονισμός Λειτουργίας Κέντρων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης και Συμβουλευτικής (Κ.Ε.Σ.Υ.)
Αρ. Απ 211076/ΓΔ4
Δρ. Μαριάννα Χατζοπούλου
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΣΥ_ΦΕΚ5614_13.12.2018 ΑΠ 211076-ΓΔ4 AN
Μετάβαση… μια δύσκολη αρχή… μια ασφαλής συνέχεια!
Δρ. Μαριάννα Χατζοπούλου
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΠΡΟΣΧ ΑΘΜΙΑ_ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ
Επιμορφωτική δράση για Νηπιαγωγεία – Επικοινωνία και συνεργασία στο σχολικό πλαίσιο
Επικοινωνία και συνεργασία οικογένειας & νηπιαγωγείου
Ενημερωτικό Μήνυμα προς τις νηπιαγωγούς
Η συμβολή των υπηρεσιών του Κ.Ε.Σ.Υ. στην αντιμετώπιση και πρόληψη θεμάτων σχολικού εκφοβισμού
Δρ. Μαριάννα Χατζοπούλου
Εκπαίδευση Παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες από το ΙΕΠ
Συλλογή από Εκπαιδευτικό Υλικό και Λογισμικό
Ευρετήριο Ισχύουσας Νομοθεσίας για την Κακοποίηση και Παραμέληση Παιδιών (ΚαΠα-Π)
Ευρετήριο Ισχύουσας Νομοθεσίας για την Κακοποίηση και Παραμέληση Παιδιών