Υλικό για παιδιά: Εκατοντάδες προτάσεις βιβλίων, βιντεομαθημάτων και δραστηριοτήτων

Χωρίς κατηγορία

Υλικό για παιδιά: Εκατοντάδες προτάσεις βιβλίων, βιντεομαθημάτων και δραστηριοτήτων

Από το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιγάλεω

Όλοι μας ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις. Στις δύσκολες αυτές συνθήκες  προτάσσουμε το αίσθημα της αλληλεγγύης και της συλλογικότητας.

Αναδεικνύουμε την πραγματική εικόνα της κατάστασης των δημόσιων σχολείων.

Δεν έχουμε σκοπό να εξυπηρετήσουμε το επικοινωνιακό κόλπο του εκάστοτε Υπουργείου Παιδείας, όπως αυτό που εξαγγέλθηκε από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ περί εξ αποστάσεως διδασκαλίας  χωρίς να υπολογίζονται οι όροι και οι στοιχειώδεις προϋποθέσεις για την εφαρμογή του, αν δηλαδή έχουν όλα τα παιδιά την τεχνική υποδομή για να το κάνουν από τα σπίτια τους.

Ταυτόχρονα όμως στεκόμαστε δίπλα σε κάθε οικογένεια, σε κάθε μαθητή μας, που κοπιάζει και αγωνίζεται να αποκτήσει γνώσεις και εφόδια για τη ζωή. Με τα μέσα που διαθέτουμε συνεχίζουμε να υπερασπιζόμαστε τον παιδαγωγικό μας ρόλο. Όλα τα προηγούμενα, δύσκολα χρόνια το Δημόσιο Δημοτικό σχολείο και Νηπιαγωγείο κρατήθηκε όρθιο και παρέχει ποιοτικού χαρακτήρα εκπαίδευση στους μαθητές του χάρη στους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν κι εργάζονται σ’ αυτό.

Αγωνιστήκαμε και συνεχίζουμε να παλεύουμε ενάντια στις αντιλαϊκές – αντιεκπαιδευτικές πολιτικές υποχρηματοδότησης και διάλυσης της Δημόσιας Εκπαίδευσης με γνώμονα το συμφέρον των μαθητών μας – αυτό καλούμαστε να πράξουμε και τώρα. Βρισκόμαστε δίπλα στους μαθητές μας και τους γονείς με κάθε τρόπο. Ως εκπαιδευτικοί έχουμε τον τρόπο, με απλά λόγια, να αντιμετωπίσουμε τη δικαιολογημένη ανασφάλεια που υπάρχει, το άγχος και τον φόβο. Το μήνυμα μας είναι:

Ψυχραιμία, Αλληλεγγύη και Αγώνας για να μην πληρώσουν οι εργαζόμενοι και τον κορονοϊό.

Καλούμε τους συναδέλφους να επιδιώξουν επικοινωνία με τους μαθητές και τους γονείς τους και να οργανώσουν τη δουλειά τους με τον τρόπο που εκείνοι θεωρούν καταλληλότερο και πιο αποτελεσματικό. Κάθε σχολείο θα επιλέξει τα μέσα, τα εργαλεία, τους τρόπους αλλά και το περιεχόμενο που θα αξιοποιήσει γνωρίζοντας καλύτερα τις ανάγκες και τις δυνατότητες των μαθητών του. Έτσι ώστε να διασφαλίζεται η καλύτερη λειτουργία των παρεμβάσεων αλλά και η ενιαία λειτουργία του σχολείου, απέναντι σε κακόβουλες πολιτικές που επιδιώκουν την κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών. Σε αυτή την κατεύθυνση μπορούν να αξιοποιηθούν: οι ιστοσελίδες των σχολείων, οι ιστοσελίδες των τάξεων, διάφορες δωρεάν εφαρμογές τηλεπικοινωνίας, η επικοινωνία με email, κοινωνικά δίκτυα  κλπ.