ekdpsy03

Ευχαριστούμε τις Εκδόσεις Ψυχογιός για την δωρεάν χορήγηση βιβλίων για τον εμπλουτισμό της σχολικής μας βιβλιοθήκης

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟΥ 2ου Γυμνασίου Βέροιας εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τις Εκδόσεις Ψυχογιός για την ευγενική και άμεση ανταπόκρισή τους στο αίτημά μας, σχετικά με τη δωρεάν χορήγηση βιβλίων για τον εμπλουτισμό της σχολικής μας βιβλιοθήκης. Με ιδιαίτερη χαρά παραλάβαμε 20 λογοτεχνικά βιβλία, τα οποία προσφέρθηκαν αφιλοκερδώς, συμβάλλοντας ουσιαστικά […]

Continue Reading
Hliako

Πρόταση Κατασκευής Ηλιακού Πάρκου σε Τμήμα της Σχολικής Αυλής του 2ου Γυμνασίου Βέροιας

Το «Ηλιακό Πάρκο » που προτείνουμε στο χώρο της σχολικής αυλής θα περιλαμβάνει: Ηλιακό λουλούδι για την παραγωγή ενέργειας Έξυπνα παγκάκια για συλλογή και αποθήκευση ηλιακής ενέργειας για χρηση και φόρτιση κινητών συσκευών Κιόσκι με ηλιακό ανεμιστήρα Πράσινο και δενδροφυτεύσεις Μέσα από την ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών, τα παιδιά της Β’ Γυμνασίου του σχολείου μας […]

Continue Reading
psaek04

Δράση στο σχολείο μας με το ΠΣΑΕΚ Βέροιας

Στα πλαίσια του προγράμματος «Τρώμε σωστά και υγιεινά ζούμε καλύτερα» είχαμε την τιμή και τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας, την Παρασκευή 23 Μαΐου 2025, το ΠΣΑΕΚ Βέροιας και συγκεκριμένα τον διευθυντή κ. Σούρλα, τη συνάδελφο κ. Καρσανίδου όπως και τη συνάδελφο από το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Βέροιας κ. Άυκου. Η δράση μας αρχικά ξεκίνησε με […]

Continue Reading

«Διαφοροποιώ το περιεχόμενο, τη διαδικασία και τα προϊόντα μάθησης…»

Σε μαθησιακά περιβάλλοντα πολλαπλών ταχυτήτων, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας απαντούν: «…διαφοροποιούμε, τροποποιούμε και προσαρμόζουμε το περιεχόμενο και τα μέσα διδασκαλίας, ώστε κάθε μαθητής να μαθαίνει με τον δικό του ρυθμό και τρόπο…». Με ευέλικτες ομαδοποιήσεις, ποικιλία δραστηριοτήτων και εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης, καλλιεργείται ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς, όπου όλοι οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να […]

Continue Reading
exams

Πρόγραμμα Προαγωγικών και Απολυτήριων Εξετάσεων – Ιουνίου 2025

Συνολικό Πρόγραμμα Πρόγραμμα Α’ Τάξης Πρόγραμμα Β’ Τάξης Πρόγραμμα Γ’ Τάξης    

Continue Reading
pan016

Τελευταία Δράση του Προγράμματος «Παίζω και Μαθαίνω»

Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα «Παίζω και μαθαίνω», την Παρασκευή 23 Μαΐου 30 μαθητές της  Γ΄ Γυμνασίου παρουσίασαν στην αίθουσα Φυσικών Επιστημών του σχολείου μας 10 πειράματα Φυσικής και Χημείας με απλά υλικά στους συμμαθητές τους. Τα παιδιά παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την παρουσίαση αφού έγινε με τρόπο διαδραστικό και με πολύ καλή διάθεση από τους μαθητές […]

Continue Reading
paizarx03

Το πρόγραμμα « Παίζοντας με την αρχαιότητα» ολοκλήρωσε τις εργασίες του!

Το τμήμα Β3 του σχολείου μας μετά τη διδακτική επίσκεψη στο Μουσείο των Αιγών και την εργασία πάνω στα εκθέματα του κλείνει τη φετινή χρονιά κάνοντας τον απολογισμό του ! Οι μαθητές δημιουργήσαν με τα εκθέματα του Μουσείου ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με ερωτήσεις που τα αφορούσαν .Το παιχνίδι θα εκτυπωθεί σε κάρτες κατά τη διάρκεια […]

Continue Reading
CRP Training Flyer Template

“Τα παιδιά σώζουν ζωές και μαθαίνουν Πρώτες Βοήθειες και ΚΑΡΠΑ στους γονείς τους”, στο Πλαίσιο του Προγράμματος του ΙΕΠ Ενεργός Πολίτης – Β’ Τάξη

Η δράση πραγματοποιήθηκε μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, στο Πλαίσιο του Προγράμματος του ΙΕΠ Ενεργός Πολίτης. Οι μαθητές/τριες της Α’ τάξης με αφορμή το διδακτικό υλικό του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων  (και στο πλαίσιο μιας διαθεματικής προσέγγισης) εμπλέκονται σε μια δράση, με στόχο να το σύνολο της μαθητικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας […]

Continue Reading
enpol

“Γιατί πρέπει να προσαρμοστώ;” στο Πλαίσιο του Προγράμματος του ΙΕΠ Ενεργός Πολίτης – Β’ Τάξη

Την απάντηση στο ερώτημα έδωσαν οι μαθητές της Β’ τάξης του σχολείου μας στο πλαίσιο του Προγράμματος Σπουδών “Δράσεις Ενεργού Πολίτη”, μέσα από το μάθημα Γεωλογία – Γεωγραφία. Μετά από έρευνα και αναγνώριση του φαινομένου της “Κλιματικής Αλλαγής”, προχώρησαν συνεργατικά στη δημιουργία έντυπου και ψηφιακού υλικού, ανέλαβαν το ρόλο των “κλιματικών πρεσβευτών” και υλοποίησαν μια […]

Continue Reading

Παρουσίαση Video των μαθητών του Β1 στα πλαίσια της δράσης “Αγιότητα: θρησκευτικό φαινόμενο, παρωχημένη αντίληψη ή τρόπος ζωής;”

Στα πλαίσια της δράσης “Αγιότητα: θρησκευτικό φαινόμενο, παρωχημένη αντίληψη ή τρόπος ζωής;” οι μαθητές-τριες του Β1,που συμμετείχαν στη δράση αυτή, μετά από μελέτη και έρευνα στη ζωή και τις διδαχές σύγχρονων αγίων έφτιαξαν video με αποφθέγματά τους και κατέληξαν στο συμπέρασμα πως η αγιότητα είναι τρόπος ζωής και μας αφορά όλους .    

Continue Reading