Στα πλαίσια Δράσης της Ομάδας «Σχολείο ΕυΖην: Υγεία και ευεξία για όλους», σήμερα, 12 Μαΐου, οι μαθητές της Α΄ Τάξης του Γυμνασίου (τμήματα Α2 και Α3) πραγματοποίησαν «περίπατο υγείας» στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Πτολεμαΐδας, με επικεφαλής τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής του σχολείου και με τη συνοδεία εκπαιδευτικών της Ομάδας Δράσης. Εκεί, συμμετείχαν σε ειδικά σχεδιασμένες ασκήσεις ενδυνάμωσης του σώματος, οι οποίες συμβάλλουν στη βελτίωση της φυσικής του κατάστασης, αλλά και στην καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας, ομαδικότητας και θετικής στάσης απέναντι στην άσκηση.
Βασικός στόχος της δράσης ήταν, να αναδειχθεί η σημασία της άσκησης για τη διατήρηση της σωματικής υγείας και ευεξίας και να ενισχυθεί η αντίληψη ότι η άθληση δεν αποτελεί μόνο μια περιστασιακή δραστηριότητα, αλλά μπορεί και πρέπει να γίνεται τρόπος ζωής. Η συμμετοχή των μαθητών στη δράση υπήρξε ιδιαίτερα ενεργή και η εμπειρία αποδείχθηκε δημιουργική και ωφέλιμη για όλους.
