Σχολείο ΕυΖην: Υγεία και ευεξία για όλους

Σχολείο ΕυΖην: Υγεία και ευεξία για όλους

Στα πλαίσια Δράσης της Ομάδας «Σχολείο ΕυΖην: Υγεία και ευεξία για όλους», σήμερα, 12 Μαΐου, οι μαθητές της Α΄ Τάξης του Γυμνασίου (τμήματα Α2 και Α3) πραγματοποίησαν «περίπατο υγείας» στο Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο Πτολεμαΐδας, με επικεφαλής τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής του σχολείου και με τη συνοδεία εκπαιδευτικών της Ομάδας Δράσης. Εκεί, συμμετείχαν σε ειδικά σχεδιασμένες ασκήσεις ενδυνάμωσης του σώματος, οι οποίες συμβάλλουν στη βελτίωση της φυσικής του κατάστασης, αλλά και στην καλλιέργεια πνεύματος συνεργασίας, ομαδικότητας και θετικής στάσης απέναντι στην άσκηση.

IMG 543e2df84ae0af343886d2b611d136db V IMG af3910258100ab57caebbcc76b2b9c16 V IMG c900bf6d685f60c36b2ca16743454406 V IMG 5583746ff1da2be8eac182c34fd4bb37 VΒασικός στόχος της δράσης ήταν, να αναδειχθεί η σημασία της άσκησης για τη διατήρηση της σωματικής υγείας και ευεξίας και να ενισχυθεί η αντίληψη ότι η άθληση δεν αποτελεί μόνο μια περιστασιακή δραστηριότητα, αλλά μπορεί και πρέπει να γίνεται τρόπος ζωής. Η συμμετοχή των μαθητών στη δράση υπήρξε ιδιαίτερα ενεργή και η εμπειρία αποδείχθηκε δημιουργική και ωφέλιμη για όλους.

Αφήστε μια απάντηση