Παρουσίαση προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων Σχ.’Ετους 2024-2025

Περιβαλλοντικά Προγράμματα

Δευτέρα 26 Μαΐου παρουσιάστηκαν στον χώρο εκδηλώσεων του σχολείου μας τα προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που υλοποιήθηκαν την τρέχουσα σχολική χρονιά.

1ο – Το πρόγραμμα με θέμα “Από τα Μνημεία στην Οικολογία: Μια Διαδρομή Πολιτισμού και Φύσης” με υπεύθυνες καθηγήτριες την κ. Ιωσηφίδου Π. και κ. Παππά Μ.

2ο – Το πρόγραμμα με θέμα   “Εναλλακτικές μορφές ενέργειας-πειράματα και εφαρμογές”  με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς την κ. Γεωργιάδου Γ. , τον κ. Μπιτσακάκη Ι. και την κ. Πέλλα Π.