Την Παρασκευή 2/5/25 μαθητές/τριες που συμμετέχουν στα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του σχολείου μας επισκεφτήκαν το ΚΕ.ΠΕ.Α. Κόνιτσας και συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Γεωπάρκο Βίκου Αώου & Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Η Φύση μας αφηγείται”.
Οι εντυπώσεις τους τόσο από την ξενάγηση όσο και από τη φιλοξενία ήταν εξαιρετικές .
Τα προγράμματα που υλοποιούνται στο σχολείο μας είναι :. “Εναλλακτικές μορφές ενέργειας-πειράματα και εφαρμογές” , υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Γεωργιάδου Γ. , Μπιτσακάκης Ι., Πέλλα Π.
και “Από τα Μνημεία στην Οικολογία: Μια διαδρομή Πολιτισμού και Φύσης”, υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί Ιωσηφίδου Π., Παππά Μ.

