Κατά τη διάρκεια του τρέχοντος σχολικού έτους το σύνολο του παραγόμενου έργου της δράσης “ Αλεξίπτωτα μετάβασης …… από και προς το Γυμνάσιο ” , με στόχο την ομαλή μετάβαση μεταξύ των βαθμίδων φοίτησης, οργανώθηκε και στάλθηκε σε γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών της Γ’ Γυμνασίου .
[embeddoc url=”https://blogs.sch.gr/2gymptol/files/2024/06/Dromoi-meta-to-Gymnasio-epistolh-pros-toys-goneis-ton-mathhton-ths-G-Gymnasioy-1.pdf” download=”all” viewer=”browser”]
