Καλωσορίζοντας την Α΄ Γυμνασίου. Εμπόδια και γέφυρες.
Η μετάβαση των μαθητών μεταξύ της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει αναδειχθεί σε σημαντικό εκπαιδευτικό ζήτημα. Στο πλαίσιο της μετάβασης αυτής πραγματοποιούνται δράσεις για την ενδυνάμωση και την ενημέρωση των μαθητών . Φέτος ως σχολείο υποδοχής είχαμε τη χαρά να συμμετέχουμε όλη τη διάρκεια της χρονιάς στη δράση «Γυμνάσιο ερχόμαστε» που πραγματοποιεί […]
Περισσότερα