Καλωσορίζοντας την Α΄ Γυμνασίου. Εμπόδια και γέφυρες.

       Η μετάβαση των μαθητών μεταξύ της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχει αναδειχθεί σε σημαντικό εκπαιδευτικό ζήτημα. Στο πλαίσιο της μετάβασης αυτής πραγματοποιούνται δράσεις για την ενδυνάμωση και την ενημέρωση των μαθητών . Φέτος ως σχολείο υποδοχής είχαμε τη χαρά να συμμετέχουμε  όλη τη διάρκεια της χρονιάς  στη δράση «Γυμνάσιο ερχόμαστε» που πραγματοποιεί […]

Περισσότερα