Φροντίζω το περιβάλλον

Στα πλαίσια δράσεων του σχολείου μας με θέμα Φροντίζω το περιβάλλον: Ανακύκλωση … τρόπος ζωής, πραγματοποιήθηκε προγραμματισμένη επίσκεψη μαθητών και καθηγητών του σχολείου μας, σήμερα 09.05.23, στην Τοπική Μονάδα Διαχείρισης Απορριμμάτων στην Πτολεμαΐδα (θέση Κουρί) με τη συμμετοχή ενός τμήματος της Α΄ Γυμνασίου (Α2) και δύο τμημάτων της Γ΄ Γυμνασίου (Γ2, Γ4). Στον χώρο αυτό οι μαθητές […]

Περισσότερα