1649246891420

Συμμετέχω, Δημιουργώ…

Μικροί Εθελοντές... εν δράσει

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας ανταποκρινόμενοι στην πρόσκληση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κοζάνης και της Ομάδας Εθελοντισμού Ανδρόνικος για δημιουργία αφίσας, ζωγραφίζουν με θέμα: “Όταν γίνω 18, θα μπορώ να ψηφίσω, να βγάλω δίπλωμα, να γίνω εθελοντής δότης μυελού των οστών και αιμοδότης”

Στόχος της πρόσκλησης είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών, ώστε να γίνουν δότες μυελού των οστών και αιμοδότες, η καλλιέργεια της αισθητικής έκφρασης και η ανάπτυξη της δημιουργικότητας και έμπνευσης. Η βράβευση της καλύτερης αφίσας θα πραγματοποιηθεί κατά την ημέρα Εθελοντισμού Ανδρόνικος στις 15 Μαΐου 2022.