Στο 2ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας στο πλαίσιο της 4ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού υλοποιήθηκαν δράσεις από τις οποίες φωτογραφικό υλικό μπορείτε να βρείτε εδώ.
Σκοπός των δράσεων ήταν η υιοθέτηση ενός τρόπου ζωής και άσκησης που ιδανικά οι μαθητές θα συνεχίσουν και στην ενήλικη ζωή τους.
