Σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα!!!!
Οι μαθητές του τμήματος Α3 “στόλισαν” τα δικά τους χριστουγεννιάτικα δέντρα στο εργαστήριο Πληροφορικής και ευχήθηκαν το νέο έτος να κάνει τα όνειρα όλου του κόσμου πραγματικότητα! κα Χαριτοπούλου Ε. Καλή Χρονιά!!! Με υγεία!!!
Continue Reading