Στα πλαίσια της καλλιέργειας της Ενεργού Πολιτειότητας κατά το δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους οι μαθητές του Γ1 υλοποίησαν στην Τοπική Ιστορία τη δράση «Περίπατος μνήμης και ιστορίας στη Νέα Ορεστιάδα». Η δράση αποσκοπούσε στην ενεργή εμπλοκή των μαθητών με την τοπική ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης τους. Οι μαθητές αφού περιηγήθηκαν ανάμεσα στο χθες και το σήμερα της Νέας Ορεστιάδας ανακάλυψαν ιστορίες, μνήμες και ίχνη ανθρώπων μέσα στις γειτονιές, τις πλατείες και τα μνημεία της πόλης. Στο πλαίσιο της δράσης τα ιστορικά στοιχεία που συγκεντρώθηκαν, παρουσιάστηκαν σε γραπτή εργασία και σε ένα βίντεο που κατέγραψε τα σημαντικότερα σημεία της ιστορικής διαδρομής που πραγματοποιήθηκε.
https://youtu.be/KcOj01MAVvA?si=xlptmPI70t09oeqH









