ΕΡΓΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ "Γεώργιος Βιζυηνός"

Οι μαθητές αξιολογούν τη συμμετοχή τους στα ευρωπαϊκά προγράμματα

Φέτος, οι μαθητές μας συμμετείχαν ενεργά σε διάφορα Ευρωπαϊκά Προγράμματα, δείχνοντας μεγάλο ενδιαφέρον και αφοσίωση και αξιολόγησαν τη συμμετοχή τους σε αυτά.

Αρχικά απάντησαν σε ερωτήματα συμμαθητών: Οι μαθητές ανέλαβαν ενεργό ρόλο, απαντώντας σε ερωτήματα των συμμαθητών τους σχετικά με τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την σχολική εφημερίδα. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους, ενημέρωσαν τους υπόλοιπους μαθητές και ενθάρρυναν τη συμμετοχή σε μελλοντικά προγράμματα.
Έπειτα δημιούργησαν ερωτηματολόγια σε Google Form μορφή: Οι μαθητές αξιοποίησαν τις ψηφιακές δεξιότητές τους δημιουργώντας ερωτηματολόγια Google Forms. Συλλέγοντας δεδομένα από τους συμμαθητές τους, απέκτησαν πολύτιμες πληροφορίες για την αποτελεσματικότητα των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και τις προτιμήσεις των μαθητών.
Η συμμετοχή των μαθητών σε αυτές τις δραστηριότητες αποδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον τους για τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα και την επιθυμία τους να εμπλακούν ενεργά. Μέσα από την ενεργή συμμετοχή τους, οι μαθητές απέκτησαν νέες γνώσεις, δεξιότητες και εμπειρίες, ενώ παράλληλα ενίσχυσαν την αίσθηση ευρωπαϊκής τους ταυτότητας.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε τη συμβολή των εκπαιδευτικών, οι οποίοι συνεργάστηκαν, καθοδήγησαν και υποστήριξαν τους μαθητές σε κάθε βήμα. Η αφοσίωσή τους και η υπομονή τους συνέβαλαν στην επιτυχημένη υλοποίηση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και στην ουσιαστική μάθηση των μαθητών.

Στη σχολική εφημερίδα
2ο τεύχος Μαθητ prεss

Οι μαθητές του Α3 για τη συμμετοχή τους στο “Let’s talk about our heritage”

Οι μαθητές του Β4 για τη συμμετοχή τους στο “MythoSustain: through myths, towards the future”

Συντάκτης: Καλαντζή Βασιλική

Καθηγήτρια Ιταλικής γλώσσας (ΠΕ 34)


Περισσότερες πληροφορίες

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων