4 Μαρτίου 2025
από 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ "ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΙΖΥΗΝΟΣ" Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πανελλαδικός Διαγωνισμός Μαθητικής Δημιουργίας της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες .
Οι μαθήτριες της Α’ τάξης του σχολείου μας , Βασιλική Κοσμίδου, Ραφαέλα Μοσχοφίδου και Χριστίνα Χου, καθώς και της Β’ Γυμνασίου, Ελένη Καλαϊτζίδου και Γεωργία Μανούδη, συμμετέχουν στο διαγωνισμό της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες με
θέμα «Οικογένεια σημαίνει πάλι μαζί». Οι μαθητές μας είναι ευαισθητοποιημένοι και μέσα από τα έργα τους θέλουν να εκφράσουν τη συμπαράσταση και τη συμπόνια τους στους πρόσφυγες και να τονίσουν την σπουδαιότητα της οικογένειας και τη σημασία της
ενότητας και της επανασύνδεσης. Ευχόμαστε καμία οικογένεια να μη ζει χωριστά. Οικογένεια σημαίνει πάλι μαζί. Η κάθε οικογένεια έχει
δικαίωμα προστασίας τόσο από την κοινωνία όσο και το κράτος.
Η υπεύθυνη εκπαιδευτικός,
Ρούσου Ανδριάνα,
ΠΕ Ο1 ΘΕΟΛΟΓΩΝ
Το σχολείο μας γιορτάζει μια σπουδαία διάκριση! Τα ευρωπαϊκά προγράμματά μας “Let’s talk about our heritage” και “Mythosustain: through myths towards the future” έχουν αποσπάσει Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας, μια απόδειξη ότι η δουλειά μας αναγνωρίζεται σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αυτές οι διακρίσεις επιβεβαιώνουν την υψηλή ποιότητα των εκπαιδευτικών μας προγραμμάτων, την καινοτομία των δραστηριοτήτων μας και τη σημαντική συμβολή μας στην ευρωπαϊκή συνεργασία. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για αυτή την επιτυχία, η οποία αποτελεί ένα ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους μαθητές μας τις καλύτερες δυνατές εκπαιδευτικές ευκαιρίες!
Eυχαριστούμε όλους τους Ευρωπαίους μας εταίρους από την Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Ρουμανία και Γεωργία για την εξαιρετική συνεργασία που οδήγησε σε αυτό το αποτέλεσμα!
2 Νοεμβρίου 2024
από ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ “ΟΧΙ” – Κείμενα μαθητών
Οι μαθητές/-τριες του Σχολείου μας συμμετείχαν στη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου με έργα που δημιούργησαν οι ίδιοι. Διάβασαν κείμενα που αναφέρονται στα ιστορικά γεγονότα της εποχής, άντλησαν πληροφορίες από άμεσες και έμμεσες πηγές και κατέθεσαν πρωτότυπα έργα , τιμώντας έμπρακτα τους ήρωες της πατρίδας μας. Τους αξίζουν συγχαρητήρια!
30 Οκτωβρίου 2024
από 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ "ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΙΖΥΗΝΟΣ" Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, η Γ΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε το Κλειστό Γυμναστήριο Ορεστιάδας “Νίκος Σαμαράς”. Οι μαθητές αρχικά παρακολούθησαν την προπόνηση του Παναθηναϊκού και ομάδων από Βουλγαρία και Ρουμανία. οι οποίες συμμετέχουν στο πρώτο «Διεθνές Τουρνουά Βόλεϊ Νέας Ορεστιάδας». Στη συνέχεια, ο τεχνικός της ομάδας του Άθλου κ. Γιώργος Μπακοδήμος μίλησε στα παιδιά για την ιστορία της πετοσφαίρισης στην Ορεστιάδα και τη μορφή του Νίκου Σαμαρά, ενώ αναφέρθηκε και στα πολλαπλά οφέλη του αθλητισμού για την υγεία και την καλύτερη ποιότητα ζωής των νέων. Τέλος, οι μαθητές είχαν τη μοναδική εμπειρία να παίξουν βόλεϊ με τους άσους του “Άθλου”!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Β3 του σχολείου μας επισκέφθηκαν τη Στέγη Ελληνικού Λαϊκού Πολιτισμού, πολιτιστικό φορέα της πόλης μας που, επιχειρώντας να αναδείξει και να αξιοποιήσει τον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης, δραστηριοποιείται σε ποικίλες πτυχές του ελληνικού λαϊκού πολιτισμού. Ευχαριστούμε θερμά τον πρόεδρο της Στέγης, Άγγελο Νικολαΐδη, ο οποίος μας υποδέχτηκε εγκάρδια και μας παρουσίασε την ιδέα δημιουργίας και τις δράσεις της Στέγης. Εστιάζοντας στον χορό, η απλότητα των λόγων του και το πάθος του, ένωσε τους μαθητές σε χορούς κυκλωτικούς μετουσιώνοντας το νόημα της κίνησης, της ομόνοιας και της συνεργασίας της ημέρας αυτής.
Υποδοχή του ΕΕΕΚ & του 3ου Γυμνασίου Ορεστιάδας – Κοινές δράσεις
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Β1 του σχολείου μας υποδέχθηκαν μαθητές και μαθήτριες από το ΕΕΕΕΚ και το 3ο Γυμνάσιο της πόλης μας, στον χώρο του κλειστού γυμναστηρίου του Σχολείου μας. Τα παιδιά στο σύνολό τους συμμετείχαν με προθυμία στις διάφορες δράσεις και συνάμα βίωσαν την ικανοποίηση της διάδρασης και κυρίως της αλληλεπίδρασης. Η ομαδοσυνεργατικότητά τους ήταν ενθουσιώδης και συνέβαλε εποικοδομητικά στην επίτευξη του αρχικού στόχου:
«Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στην ζωή μας»
Ευχαριστούμε όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες που έλαβαν μέρος όπως και τους/τις συναδέλφους/συναδέλφισσες για την πολύτιμη βοήθεια που παρείχαν σε όλα τα παιδιά.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν ενεργά στις εκδηλώσεις για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών, δημιουργώντας πρωτότυπες χειροτεχνίες και ζωγραφιές. Μέσα από τις δημιουργίες τους, ανέδειξαν τη σημασία της πολυγλωσσίας και του πολιτισμικού πλούτου της Ευρώπης, εκφράζοντας με χρώματα και φαντασία την αξία των διαφορετικών γλωσσών.
30 Οκτωβρίου 2024
από 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ "ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΙΖΥΗΝΟΣ" Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας του “KIDS SAVE LIVES”
Την Τρίτη 15 και την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024, το σχολείο μας
συμμετείχε στο εγκεκριμένο από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Αγωγής Υγείας του KIDS SAVE LIVES. Την πρώτη ημέρα όλοι οι μαθητές
παρακολούθησαν διαδικτυακά δίωρο θεωρητικό μάθημα για τις ενέργειες
επανεκκίνησης καρδιάς και ενημερώθηκαν για τις Πρώτες Βοήθειες
γενικότερα. Τη δεύτερη μέρα, γιορτάζοντας την Παγκόσμια Ημέρα
Επανεκκίνησης Καρδιάς WRAH DAY, οι μαθητές πήραν μέρος στο Πανελλήνιο
Ρεκόρ ΚΑΡΠΑ μαθητών, ενεργώντας σε αυτοσχέδια προπλάσματα που
κατασκεύασαν σύμφωνα με τις οδηγίες των διοργανωτών.
Συγχαίρουμε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας για την
ενεργή συμμετοχή τους σε αυτό το μάθημα ζωής!
Αξίζει να σημειωθεί πως η κλήρωση απινιδωτών που προέβλεπε το
εκπαιδευτικό πρόγραμμα του KIDS SAVE LIVES, ανέδειξε το σχολείο μας
έναν από τους νικητές! Επομένως, το σχολείο θα αποκτήσει απινιδωτή, ο
οποίος θα είναι διαθέσιμος όχι μόνο για τη σχολική κοινότητα του 2ου
Γυμνασίου αλλά και για την τοπική κοινωνία και τους κατοίκους της
ευρύτερης περιοχής.
30 Οκτωβρίου 2024
από 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ "ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΙΖΥΗΝΟΣ" Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή της Γ’ τάξης στην Ημερίδα «Νέα Γενιά και Ναυτοσύνη, Πυξίδα για το μέλλον»
Την Πέμπτη στις 17 Οκτωβρίου 2024, μετά από πρόσκληση προς το σχολείο μας, μαθητές της Γ΄ τάξης παρακολούθησαν και συμμετείχαν στις εργασίες της ημερίδας «Νέα Γενιά και Ναυτοσύνη, Πυξίδα για το μέλλον» στην Αλεξανδρούπολη, η οποία συντονίστηκε από τη YES forum. Η ημερίδα συνδιοργανώθηκε από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, το Επιμελητήριο Έβρου και το Πρότυπο ΕΠΑΛ Αλεξανδρούπολης. Εκλεκτοί ομιλητές, στελέχη πλοιοκτητριών/διαχειριστριών εταιρειών, παρουσίασαν στους μαθητές πολλαπλές πτυχές της σταδιοδρομίας στη ναυτιλία. Με εξαιρετική αμεσότητα συζήτησαν με τους μαθητές σχετικά με την εργασία στον ναυτιλιακό χώρο και γενικότερα τις γνωστικές και επικοινωνιακές δεξιότητες που εκτιμώνται στην αγορά εργασίας σήμερα.
Πολλά συγχαρητήρια στους διοργανωτές για το εξαιρετικά ενδιαφέρον περιεχόμενο της ημερίδας και τη Yes forum για τον επιτυχή συντονισμό. Τους ευχαριστούμε θερμά για την πρόσκληση, η οποία μας έδωσε τη δυνατότητα να ενισχύσουμε τη διάνοιξη οριζόντων επαγγελματικού προσανατολισμού για τους μαθητές μας.
Συγχαίρουμε τους μαθητές μας που συμμετείχαν με αξιοσημείωτη συνέπεια, ευγένεια και ενδιαφέρον. Ελπίζουμε και προσδοκούμε η συμμετοχή τους να προσέφερε στη συνολική καλλιέργειά τους.
21 Οκτωβρίου 2024
από ΤΖΕΜΑΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο New eTwinning Project “Woof woof in Arts, Lit and Science”
Για δεύτερη συνεχόμενη σχολική χρονιά το σχολείο μας συμμετέχει σε ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα με τίτλο «WoofwoofinArts, LitandScience» . Μαθητές του Γ4 τμήματος του σχολείου μας θα συνεργαστούν με ευρωπαίους συμμαθητές τους από σχολεία της Πολωνίας, της Ρουμανίας και της Ελλάδας. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στην αγγλική γλώσσα και θα διαρκέσει από τον Νοέμβριο του 2024 έως τον Μάιο του 2025.
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Τζεμαλίδου Μαρία, Χαραλαμποπούλου Σταυρούλα και Λεμονάκη Μαρία
Καλή μας αρχή!!!
Απονομή εθνικής ετικέτας Ποιότητας για τα ευρωπαϊκά eTwinning προγράμματα που υλοποιήθηκαν κατά τη σχολική χρονιά 2023-2024 στο 2ο Γυμνάσιο Ορεστιάδας με μαθητές από τα τμήματα Α3 και Β4.
Σχόλια: Υλοποιήσατε ένα πολύ ενδιαφέρον έργο όπου οι μαθητές εξερευνούν μυθολογικές ιστορίες που συνδυάζουν απρόσκοπτα τους αρχαίους μύθους με τις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες κοινωνίες. θετικά στοιχεία: ωραία θεματολογία, σχεδιασμός Twinspace, ωραίες συνεργατικές δράσεις, ποικιλία εργαλείων web 2.0. Εξετάζοντας τα παραπάνω σας απονέμεται η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο σας.
Σχόλια: Υλοποιήσατε ένα ενδιαφέρον έργο προκειμένου να ενεργοποιήσετε τους μαθητές σας ώστε μέσα από ένα eTwinning έργο να γνωρίσουν πολιτισμικά στοιχεία άλλων χωρών και να δημιουργήσουν ένα πολιτισμικό ιστολόγιο. Θετικά σημεία του έργου αποτελούν: η συνεχής συμμετοχή των μαθητών στις δραστηριότητες που σχεδιάσατε, η εργασία σε αλυσίδα που αξιοποιήσατε με τη μία χώρα να παρουσιάζει την άλλη και τον πολιτισμό της, η αλληλεπίδραση στο φόρουμ ώστε να δημιουργήσουν οι μαθητές τα συνεργατικά προϊόντα (πολιτισμικό ιστολόγιο, μικρό βιβλίο με κόμικς αναφορικά με το netiquette του έργου, το μικρό λεξικό με παραδοσιακά φαγητά, το πολιτιστικό ταξίδι σε 4 χώρες), οι τηλεσυναντήσεις, η αξιολόγηση και διάχυση. Εξετάζοντας τα παραπάνω σας απονέμεται η Ετικέτα Ποιότητας για το έργο σας.
5 Ιουλίου 2024
από Καλαντζή Βασιλική Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜythoSustain ebook: το τελικό συνεργατικό προϊόν του ευρωπαϊκού μας έργου.
Το σχολικό έτος 2023-2024 υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το ευρωπαϊκό eTwinning έργο με τίτλο MythoSustain: through myths towards the future με συνεργαζόμενα σχολεία από την Ελλάδα, τη Γεωργία και τη Ρουμανία. Το σχολείο μας συμμετείχε με 16 μαθητές της Β΄ τάξης Γυμνασίου στο πλαίσιο των μαθημάτων της Ιστορίας και της Γλώσσας. Το έργο αποσκοπούσε στην δημιουργία ενός ηλεκτρονικού βιβλίου, εμπλουτισμένο με στοιχεία από τις ενότητες του μαθήματος της Ιστορίας και της Γλώσσας. Το MythoSustain είναι ένα έργο eTwinning που φιλοδοξούσε να συνδυάσει αρχαίους μύθους και λαϊκές ιστορίες με τις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι 17 ΣΒΑ του ΟΗΕ. Οι μαθητές του K12 από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες εξερεύνησαν μυθολογικές ιστορίες που συνδυάζουν απρόσκοπτα τους αρχαίους μύθους με τις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες κοινωνίες στον 21ο αιώνα. Συνεργάστηκαν για να εξερευνήσουν τη μυθολογία και να ερμηνεύσουν λαϊκές ιστορίες και μύθους σε ένα σύγχρονο πλαίσιο, ώστε να κατανοήσουν καλύτερα τις προκλήσεις του σύγχρονου κόσμου, όπως η φτώχεια, ο σεξισμός και η κλιματική κρίση.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή