Ανακοίνωση –Νέα Ημερομηνία Εκδήλωσης Εθελοντισμού Γ’ Γυμνασίου

Η εκδήλωση με θέμα τον εθελοντισμό, την οποία διοργανώνουν οι μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου στο πλαίσιο εφαρμογής του Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» και του μαθήματος «Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή», θα πραγματοποιηθεί εξ αναβολής την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025, από τις 09:00 έως τις 11:15, στο χώρο εκδηλώσεων του σχολείου. Η εκδήλωση ήταν προγραμματισμένη να πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025 αλλά αναβλήθηκε λόγω της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων εξαιτίας της κακοκαιρίας.

Ομιλητές της εκδήλωσης:

  • η κ. Ντίνα Τριανταφύλλου, Πρόεδρος του Συλλόγου «Η Φλόγα» (Παράρτημα Βόλου),
  • η κ. Δέσποινα Λουκάκη, Πρόεδρος του Συλλόγου Θαλασσαιμίας Ν. Μαγνησίας,
  • η κ. Κυριακή Σαμίου, εκπρόσωπος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Βόλου,
  • ο κ. Γιάννης Κουκουβίνος, πρώην μέλος της Λέσχης Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας και γονέας μαθητή του σχολείου μας.

Οι ομιλητές θα ενημερώσουν τους μαθητές μας για σημαντικές δράσεις εθελοντισμού, προσφοράς και υποστήριξης ευάλωτων ομάδων και οι μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου θα παρουσιάσουν την ομαδική εργασία τους με θέμα: «Ο εθελοντισμός στην πράξη – Μικρές δράσεις με μεγάλο αντίκτυπο» καθώς και άλλες δράσεις.

👥 Ανοιχτή πρόσκληση

Καλούμε τους γονείς και κηδεμόνες, καθώς και όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας, να παρευρεθούν και να στηρίξουν την προσπάθεια των μαθητών και μαθητριών μας και το έργο των φορέων που θα βρίσκονται κοντά μας.

 



Λήψη αρχείου

Εκδήλωση για την Ημέρα του Εθελοντισμού

Το 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας  στο πλαίσιο εφαρμογής των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη και του μαθήματος Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής  πραγματοποιεί την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025, στον χώρο του σχολείου, εκδήλωση ενημέρωσης  και ευαισθητοποίησης γύρω από τον εθελοντισμό, την αλληλεγγύη και την κοινωνική προσφορά. Την εκδήλωση οργανώνει η εκπαιδευτικός Λιβογιάννη Θωμαή με τους μαθητές της Γ τάξης.

TELIKH PROSKLHSH EKDHLOSHS

TELIKH AFISA EKDHLOSHS



Λήψη αρχείου

 

 

Επίσκεψη στα ΓΑΚ Μαγνησίας

Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών επισκέψεων του 2ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας με σκοπό να γνωρίσουν οι μαθητές την ιστορία της πόλης του Βόλου και με αφορμή τον εορτασμό της 17ης Νοεμβρίου, ομάδα μαθητών και μαθητριών της Γ΄ τάξης την Τετάρτη 19-11-2025 επισκέφτηκε τα Γενικά Αρχεία του Κράτους προκειμένου να παρακολουθήσουν την εκπαιδευτική δράση «Αφιέρωμα στην εξέγερση του Πολυτεχνείου». Τη δράση συντόνισαν οι κκ Αννίτα Πρασσά και Αγγελική Νικολάου, οι οποίες μέσα από μια εξαιρετική παρουσίαση έβαλαν τα παιδιά στο πολιτικό, κοινωνικό και πολιτισμικό κλίμα της εποχής προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες και αναβιώνοντας τις δραματικές εκείνες ημέρες. Οι μαθητές και οι μαθήτριες ανταποκρίθηκαν πρόθυμα ανοίγοντας διάλογο και διατυπώνοντας ενδιαφέροντα ερωτήματα.

Ο  Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Γυμνασίου Νέας Ιωνίας ευχαριστεί θερμά τις υπεύθυνες του προγράμματος, τις συνοδούς εκπαιδευτικούς κυρίες Βούγια Νικολέτα, Θεοκλητίδη  Άννα και Τιμπλαλέξη Χριστίνα    και τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν προσμένοντας με χαρά τις επόμενες εκπαιδευτικές δράσεις των ΓΑΚ Μαγνησίας.

1 2 3

Ο κήπος μας

Ξεκινήσαμε και την εφετινή σχολική χρονιά τον καλλωπισμό του σχολείου μας με λουλούδια και δέντρα. Οι μαθητές και οι μαθήτριες με χαρά συμμετέχουν ενεργά στην δημιουργία και συντήρηση του κήπου. Η παραγωγή σε βρώσιμες ελιές είναι μικρή αλλά ελπίζουμε τα νέα δέντρα να αποδώσουν τις επόμενες χρονιές.

Συνεχίζουμε…

archeio lhpshs archeio lhpshs 1 1 DSC 5985 Edit DSC 5965OK DSC 5949 Edit DSC 5939 Edit DSC 5967OK

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.

Από τις 30 Ιουνίου 2025 και ώρα 07:00 έως και τις 08 Ιουλίου 2025 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2025-2026.

 Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία (είσοδος με κωδικούς TaxisNet).

Την ηλεκτρονική αίτηση συμπληρώνει ο κηδεμόνας που είχε δηλωθεί  με σχετική Υπεύθυνη Δήλωση. Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή (ΑΜ)   είναι ο τετραψήφιος αριθμός που εμφανίζεται στους βαθμούς ή το απολυτήριο. Για όσους επιθυμούν τα παιδιά τους να φοιτήσουν σε Γενικό Λύκειο επιλέγουν ΓΕΛ χωρίς να προσδιορίζουν ποιο ΓΕΛ. Όσοι επιθυμούν ΕΠΑΛ μπορούν να επιλέξουν συγκεκριμένο ΕΠΑΛ φοίτησης.

 



Λήψη αρχείου

ΛΙΜΝΗ ΚΑΡΛΑ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ

Tο σχολείο μας συμμετείχε στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό mapcompetition με θέμα: Υδάτινες διαδρομές, Χαρτογραφώντας την αξία του νερού. Ο διαγωνισμός είχε ως στόχο την ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας πάνω στη  σημασία του αγαθού του νερού ως πολύτιμου φυσικού πόρου.  Οι μαθητές κλήθηκαν  να δημιουργήσουν μια γεωχωρική αφήγηση (storymap) αξιοποιώντας τις δυνατότητες του προγράμματος ΑrcGIS.

Ομάδα δεκαεφτά  μαθητών και από τις τρεις τάξεις  με τη βοήθεια τριών εκπαιδευτικών συνεργάστηκαν και υπέβαλαν στον διαγωνισμό εργασία με θέμα την ιστορία της λίμνης Κάρλας. Η εργασία επικεντρώθηκε στην εξερεύνηση της ιστορίας, της οικολογικής σημασίας και της κοινωνικοοικονομικής επιρροής της Κάρλας, μιας από τις σημαντικότερες υδάτινες εκτάσεις της Θεσσαλίας. Αφού μελέτησαν την ιστορία της από διάφορες πηγές (βιβλία, διαδίκτυο, προφορικές μαρτυρίες), επισκέφτηκαν την Κάρλα και τα γειτονικά χωριά (Στεφανοβίκειο, Κανάλια) και συνομίλησαν με  τον υπεύθυνο του Φορέα  Διαχείρισης της λίμνης, κ. Ιωάννη Βέργο, ο οποίος μας ξενάγησε στο μουσείο  της Λίμνης. Οι μαθητές, αφού σχημάτισαν  μια ολοκληρωμένη εικόνα για τον ρόλο της λίμνης στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας, δημιούργησαν μία ψηφιακή ιστορία υπό μορφή γεω-αφήγησης (storymap), στην οποία  παρουσίασαν με δημιουργικό τρόπο  τα ευρήματα και τις εντυπώσεις τους.

Η δράση υλοποιήθηκε από τον Νοέμβριο 2024 έως τον Απρίλιο 2025.

Τα οφέλη που αποκόμισαν οι μαθητές ήταν σημαντικά. Καταρχάς έμαθαν και με βιωματικό τρόπο την ιστορία του τόπου τους, αντιλήφθηκαν  την σημασία της λίμνης  στην ζωή των ανθρώπων, προβληματίστηκαν  για την ορθότητα της απόφασης αποξήρανσής της το 1962,εξετάζοντας τις κοινωνικοοικονομικές και περιβαλλοντικές επιπτώσεις που αυτή προκάλεσε,  καθώς και για τις περιβαλλοντικές συνέπειες που υπήρξαν  στην περιοχή , αλλά και σε όλη τη  Μαγνησία από τις  καταστροφικές πλημμύρες του Σεπτεμβρίου 2024.

Επίσης η δημιουργία της γεωχωρικής αφήγησης συνέβαλε στην ενίσχυση  ψηφιακών δεξιοτήτων, καθώς πέρα από την αφήγηση της ιστορίας ( στην οποία ενσωμάτωσαν και δικές τους φωτογραφίες και βίντεο), δημιούργησαν και ψηφιακούς χάρτες. (προηγήθηκε σχετική επιμόρφωση των καθηγητών από τον φορέα του διαγωνισμού).

Η εργασία των μαθητών, (https://arcg.is/1vjjm50),  θα αναρτηθεί μαζί με όλες τις υπόλοιπες στην ψηφιακή βιβλιοθήκη της  ιστοσελίδας του φορέα (https://mapcompetition.gr/), ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα του διαγωνισμού.

Στο τέλος του σχολικού έτους οι μαθητές της  ομάδα  παρουσίασαν στους συμμαθητές τους την εργασία τους, τις εντυπώσεις και τα συμπεράσματα τους.



Λήψη αρχείου