Μάι 25
08

Συλλογική δράση με θέμα” Ψηφιακός εθισμός και οικογένεια”

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης σχέσεων και της επιδίωξης συνεργασιών του Δημόσιου Σχολείου με φορείς πραγματοποιήθηκε σήμερα στις 8/5/2025 στην Αίθουσα Τέχνης Κοζάνης ημερίδα με θέμα «Ψηφιακός εθισμός και οικογένεια». Την εκδήλωση οργάνωσε η Διεύθυνση Αστυνομίας Κοζάνης σε συνεργασία με τον Σύλλογο Πολυτέκνων Κοζάνης  και το 2ο Γυμνάσιο Κοζάνης.

Στην ημερίδα συμμετείχαν ως ομιλήτριες η κα. Όλγα Πουταχίδου, Ψυχολόγος, Αντιπεριφερειάχης Παιδείας και Αθλητισμού Δυτικής Μακεδονίας, η κα. Ευανθία Ευαγγέλου, Αξιωματικός της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος, Υπαστυνόμος Β΄ και η κα. Μωραΐτη Εύη, κοινωνική λειτουργός του 2ου Γυμνασίου Κοζάνης.

Η συλλογική αυτή δράση αποσκοπούσε στην ενημέρωση των μαθητών μας για τους κινδύνους του Διαδικτύου και ειδικότερα τον ψηφιακό εθισμό των νέων και τις πολλαπλές επιπτώσεις στην υγεία τους.

afisa

7f95a060 4936 44a4 9dd3 602284eeceee 0e40f731 303c 43d5 a023 453e9aab46fe 446579a6 8c71 4137 a844 cce6d207e4c5 265d76f2 cf5e 475e ab5a ed7c07e776cc



Αφήστε μια απάντηση