Άρθρα κατηγορίας "Ανακοινώσεις"

Κλειστά τα σχολεία στο νομό Κορινθίας την Τετάρτη 21-01-2026

Με απόφαση του αρμόδιου Αντιπεριφερειάρχη και κατόπιν εισήγησης των μελών της Επιτροπής Εκτίμησης Κινδύνου, της Πολιτικής Προστασίας και της ΕΜΥ, κλειστά θα παραμείνουν για προληπτικούς λόγους αύριο, Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου, όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Περιφερειακή Ενότητα Κορινθίας.

Η απόφαση ελήφθη με γνώμονα την προστασία των μαθητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού, λόγω των δυσμενών καιρικών φαινομένων που προβλέπονται, με έντονες βροχοπτώσεις και καταιγίδες, οι οποίες ενδέχεται να δυσχεράνουν τις μετακινήσεις προς και από τις σχολικές μονάδες.

Πρόγραμμα εξετάσεων 2026


Λήψη αρχείου

Ετικέτες: ,

Ύλη εξετάσεων Ιουνίου 2026

Δείτε την ύλη των εξετάσεων εδώ:

Ύλη της Α΄ τάξης

Ύλη της Β΄ τάξης

Ύλη της Γ΄ τάξης

Ετικέτες:

Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων – Επίδοση βαθμών Α΄ τετραμήνου

Την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η επίδοση της βαθμολογίας του α΄ τετραμήνου, σε ένα ιδιαίτερα ζεστό και ουσιαστικό κλίμα συνεργασίας.
Πριν από την επίδοση των βαθμών, οι γονείς και κηδεμόνες συγκεντρώθηκαν στο γυμναστήριο του σχολείου, όπου η Διευθύντρια, κ. Κουντούρη Κορνηλία, τους καλωσόρισε και τους ενημέρωσε για το πώς κύλησε το α΄ τετράμηνο, αλλά και για όσα είναι σημαντικό να προσέξουν και να ενισχύσουν στα παιδιά τους σε αυτή την απαιτητική αλλά και δημιουργική περίοδο της εφηβείας.
Τη σκυτάλη πήρε στη συνέχεια η Κοινωνική Λειτουργός του σχολείου, κ. Λίτσα Αναστασία, η οποία μίλησε με απλό και ουσιαστικό τρόπο για τη σημασία της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας, ως ένα «δίχτυ ασφαλείας» που προστατεύει και προλαμβάνει κινδύνους — ορατούς και αόρατους — για τους εφήβους. Παράλληλα, έδωσε χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές για την καθημερινή επικοινωνία με τα παιδιά και ενημέρωσε τους γονείς για φορείς που παρέχουν δωρεάν συμβουλευτική υποστήριξη.
Ακολούθησε η παρέμβαση του Προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος παρουσίασε τις δράσεις του Συλλόγου και τόνισε τη σημασία της κοινής προσπάθειας και της ενεργής συμμετοχής όλων.

Η μεγάλη προσέλευση των γονέων και η ενεργή συμμετοχή τους στη συνάντηση αυτή μας γέμισε χαρά και αισιοδοξία, επιβεβαιώνοντας πως όταν σχολείο και οικογένεια συμπορεύονται, τα παιδιά βρίσκονται στο επίκεντρο και έχουν τις καλύτερες προϋποθέσεις να προχωρήσουν με ασφάλεια και αυτοπεποίθηση.

 

Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος – Πιστοποιητικό υιοθεσίας

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση, οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν σε δράση αλληλεγγύης, συγκεντρώνοντας χρήματα για τον οργανισμό “Κάνε Μια Ευχή Ελλάδος”. Μέσα από τη συλλογική τους προσπάθεια, απέδειξαν έμπρακτα ότι η ενσυναίσθηση, η προσφορά και η κοινωνική ευθύνη αποτελούν βασικές αξίες της σχολικής μας κοινότητας.

Χάρη στη συμβολή τους, ο μικρός Μιχάλης, που πάσχει από λέμφωμα Hodgkin, θα έχει τη χαρά να πραγματοποιήσει την ευχή του και να επισκεφθεί το Playmobil FunPark, ζώντας μια εμπειρία γεμάτη παιχνίδι, χαμόγελα και ξεγνοιασιά.

Ως αναγνώριση της πρωτοβουλίας αυτής, το σχολείο μας έλαβε το πιστοποιητικό υιοθεσίας ευχής, ένα σύμβολο ελπίδας και αγάπης προς τα παιδιά που δίνουν τον δικό τους αγώνα. Η δράση αυτή ανέδειξε τη δύναμη της συλλογικής προσπάθειας και υπενθύμισε σε όλους μας πως ακόμα και μια μικρή πράξη προσφοράς μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Συγχαίρουμε θερμά όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή και την ευαισθησία τους και ευχόμαστε η πρωτοβουλία αυτή να αποτελέσει έμπνευση για ανάλογες δράσεις στο μέλλον.


Λήψη αρχείου

Ενισχυτική διδασκαλία


Λήψη αρχείου

Πρόσκληση

PROSKLHSH gia thn giorth ths 28hs Oktobrioy 2

Καλή σχολική χρονιά!

Anonymo schedio 11 1

Με τον αγιασμό ξεκίνησε και επίσημα η νέα σχολική χρονιά στο σχολείο μας. Η αυλή του σχολείου γέμισε χαμόγελα και θετική διάθεση, σηματοδοτώντας μια αισιόδοξη αρχή.

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Eπιστροφή στα θρανία!

AGIASMOS

Αγαπητοί γονείς / κηδεμόνες.

Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2025, στις 09:00 π.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.

Θα είναι μια όμορφη ευκαιρία να ανταμώσουμε ξανά όλοι μαζί και να ευχηθούμε στα παιδιά μας μια χρονιά γεμάτη υγεία, χαμόγελα και δημιουργία.

Ιδιαίτερα οι γονείς των μαθητών/τριών της Α΄ Γυμνασίου καλούνται να παρευρεθούν, ώστε να βοηθήσουν τα παιδιά τους με τα πολλά βιβλία που θα λάβουν. Όλα τα βιβλία θα δοθούν σε τσάντες για να είναι πιο εύκολη η μεταφορά τους.

 

Ευχόμαστε σε όλους μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

Ίδρυση Εκκλησιαστικού Λυκείου

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Σας προωθούμε ενημερωτικό έγγραφο της ΔΔΕ κορινθίας για την ίδρυση Εκκλησιαστικού Λυκείου στην Αργολίδα.

https://drive.google.com/file/d/1zzkDHlIaa–ewrkFm36LpzuPrekK2k4p/view?usp=sharing

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση