Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Κιάτου συμμετείχαν ως Ενεργοί Πολίτες στην Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωϊας
Την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025, Πανελλήνια Ημέρα Σχολικής Φιλοζωίας πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας δράση προώθησης, ευαισθητοποίησης και ανάπτυξης της φιλοζωίας και της υπεύθυνης κηδεμονίας ζώου συντροφιάς. Προσκεκλημένοι του σχολείου ήταν …
Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Κιάτου συμμετείχαν ως Ενεργοί Πολίτες στην Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωϊας Διάβασε περισσότερα