Έτος 2022 μ.Χ. Από το 2ο Γυμνάσιο Γιαννιτσών ευχόμαστε ολόψυχα Χρόνια Πολλά. Καλή και ευλογημένη χρονιά. Υγεία, αισιοδοξία, συνεργασία, αγάπη, χαρές, επιτυχίες για όλους και για όλες. Εκ μέρους του Συλλόγου Διδασκόντων ο δ/ντής Κενανίδης …
Συνεχίστε την ανάγνωση