ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

αρχείο λήψης



Λήψη αρχείου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας ενημερώνουμε ότι τα μαθήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας στο σχολείο μας, θα αρχίσουν την Δευτέρα 2/12/2024.



Λήψη αρχείου


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας ενημερώνουμε ότι το προσεχές διάστημα, θα λειτουργήσουν τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας  για τα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Αγγλικά.

Παρακαλούνται όσοι γονείς και κηδεμόνες ενδιαφέρονται να συμμετέχουν τα παιδιά τους στην Ενισχυτική Διδασκαλία να συμπληρώσουν την υπεύθυνη δήλωση που ακολουθεί και να την στείλουν έως την Τετάρτη  30/10/24 με τα παιδιά τους στο σχολείο ή ηλεκτρονικά με e-mail  στο: mail@2gym-diapol-acharn.att.sch.gr

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)


ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΜΕ ΙΑΤΡΙΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ

Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση δικαιολόγησης απουσιών με Ιατρική Βεβαίωση ή Εξιτήριο Νοσοκομείου θα πρέπει απαραίτητα ο γονέας ή κηδεμόνας να επισυνάπτει και αίτηση δικαιολόγησης απουσιών.

Για την αίτηση κάντε κλικ εδώ:  ΑΙΤΗΣΗ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗΣ-ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΑΠΟ ΓΙΑΤΡΟ
.

.


ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Ν105 ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ  ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΑΠΟ ΓΟΝΕΑ

Σας ενημερώνουμε ότι σε περίπτωση δικαιολόγησης απουσιών από γονέα (χωρίς Ιατρική βεβαίωση) θα πρέπει απαραίτητα ο γονέας ή κηδεμόνας να συμπληρώνει και επισυνάπτει  υπεύθυνη δήλωση  του Ν105.

Για τη δήλωση του Ν105 κάντε κλικ εδώ: ΥΔ Δικαιολόγησης Απουσιών από ΓΟΝΕΑ
.

.



Λήψη αρχείου

 .

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023- 2024

 

Από τις 27 Ιουνίου 2024 και ώρα 07:00 έως και τις 05 Ιουλίου 2024 και
ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή
τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και
Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να
υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2024-2025.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην
ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr
ή μέσω της διαδικτυακής πύλης:
https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα
στοιχεία.

 


Σας ενημερώνουμε ότι τα μαθήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας για το έτος 2023 – 24  θα πραγματοποιηθούν  στο 3ο Γυμνάσιο Αχαρνών σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:



Λήψη αρχείου

Το  3ο Γυμνασίου Αχαρνών βρίσκεται στη διεύθυνση:

Σπάρτης 14, Αχαρνές 136 72

Τηλέφωνο21 0246 1857

αρχείο λήψης

ΩΡΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ

ΩΡΕΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

imagesFB8E8HHZ

ωραριο

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

 

Α1 Κα Κάππα Νίκη
Α2 Κα Φραγκογιάννη Γεωργία
Α3 Κος Παπαβησσαρίων Θεοχάρης
Α4 Κα Παναγιώτου Σμαρώ
Β1 Κος Βιδιακίτης Βασίλειος
Β2 Κος Σοροβέλης Χρήστος
Β3 Κος Λέφας Φώτιος
Β4 Κα Χαντζή Βερονίκη
Γ1 Κα Δουρούκου Θεοδώρα
Γ2 Κος Αγγελόπουλος Ευάγγελος
Γ3 Κα Σινοπούλου Ουρανία
Γ4 Κα Γκάη Ειρήνη


ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022- 2023

imagesFB8E8HHZ

ωραριο


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Σας ενημερώνουμε ότι το προσεχές διάστημα, θα λειτουργήσουν τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας στο σχολείο μας για τα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Χημεία και Αγγλικά.

Παρακαλούνται όσοι γονείς και κηδεμόνες ενδιαφέρονται να συμμετέχουν τα παιδιά τους στην Ενισχυτική Διδασκαλία να συμπληρώσουν την υπεύθυνη δήλωση που ακολουθεί και να την στείλουν έως την Δευτέρα 26/09/22 με τα παιδιά τους στο σχολείο ή ηλεκτρονικά με e-mail  στο: mail@2gym-diapol-acharn.att.sch.gr

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)


    ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021- 2022

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.

 

Από τις 24 Ιουνίου 2022 και ώρα 10:00 έως και τις 7 Ιουλίου 2022 και ώρα 23:59, όσοι/-ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2022-2023.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://eeggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggrapheseskholeio/eggrapheananeoseeggraphessegenikokaiepaggelmatikolukeio,

συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

 

 

Αναλυτικές οδηγίες για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να γίνει η ηλεκτρονική εγγραφή, θα βρείτε κάνοντας κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο:

https://e-eggrafes.minedu.gov.gr/pdfs/files/odigies.pdf

 

 


 

 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ – ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2022-23

Αγαπητοί γονείς,

Με σκοπό την στήριξη των ευπαθών νοικοκυριών δημιουργήσαμε μια σύγχρονη δομή εκπαίδευσης  για τα παιδιά μας.

Μια δομή που θα δώσει τη  δυνατότητα να προσφέρει ίσες ευκαιρίες ενίσχυσης της γνώσης σε όλα παιδιά του ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ.

Με σκοπό να προγραμματίσουμε τη νέα εκπαιδευτική χρονιά των παιδιών μας σας καλούμε να κάνετε αιτήσεις προ-εγγραφής :

A περίοδος 07/06/2022 έως  30/06/2022 και

Β περίοδος από 29/08/2022 εώς και 10/09/2022

Η προεγγραφή θα γίνει;

Δια ζώσης στα γραφεία του Κοινωνικού φροντιστηρίου και τις ώρες 14.00 –

18.00 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mail):

koin.frontistirio.acharnes@gmail.com

Απαραίτητη προϋπόθεση για την ολοκλήρωση μιας προ-εγγραφής είναι η

συμπλήρωση και κατάθεση του συνόλου των δικαιολογητικών και ΜΟΝΟΝ τότε

θα ληφθεί  στην αίτηση σχετικός αρ. πρωτοκόλλου.

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Τα δικαιολογητικά προ-εγγραφής είναι τα παρακάτω:

1)            Αίτηση εγγραφής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο / Δήλωση των

μαθημάτων που ο μαθητής επιθυμεί να παρακολουθήσει.

2)            Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας γονέα -κηδεμόνα ή

διαβατηρίου

3)            Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης

4)            Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας (με κατάθεση λογαριασμού ΔΕΚΟ

(ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ))

5)            Φωτοτυπία εκκαθαριστικού σημειώματος του τελευταίου

οικονομικού έτους 2021.

6)            Έκθεση διάγνωσης μαθησιακής δυσκολίας του μαθητή/τριας (αν

υπάρχει)

Πρόσθετα δικαιολογητικά :

7)            Φωτοτυπία της πρώτης σελίδας του βιβλιαρίου απορίας

πρόνοιας (αν υπάρχει) ή και

8)            Βεβαίωση χρόνου ανεργίας γονέα-κηδεμόνα (αν υπάρχει)

Προαιρετικά

9)            Κάρτα δικαιούχου Κοινωνικών  παροχών (Κοινωνικού

Παντοπωλείου ή Κοινωνικού Ιατρείου)

Σε περίπτωση μη πλήρωσης των θέσεων των τμημάτων, οι θέσεις θα καλυφθούν

από μαθητές που δεν έχουν τις παραπάνω προϋποθέσεις, άλλα όμως η επιλογή

μεταξύ αυτών θα γίνει με βάση τον ΑΡ. ΠΡΩΤΟΚΌΛΛΟΥ.

Τα βασικά εισοδηματικά όρια που θα ισχύουν είναι ταυτόσημα με εκείνα που

ισχύουν για τη χορήγηση του επιδόματος θέρμανσης, δηλαδή 14.000 ευρώ για

τους άγαμους και 20.000 ευρώ για τους έγγαμους, με προσαύξηση 3.000 ευρώ

για κάθε προστατευόμενο μέλος.

ΠΡΟΣΟΧΗ. Για την πλήρωση των θέσεων και την τελική ΕΓΓΡΑΦΗ θα υπάρξει

σχετική ανακοίνωση στις 20/09/2022 στον δικτυακό τόπο του ΔΗΜΟΥ,  ΔΗΚΕΑ

και κοινοποίηση στο FACEBOOk του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ

Με εκτίμηση

Για το ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ

Με εκτίμηση

Στέφα Ασπασία

Κοινωνικό Φροντιστήριο Δ. Αχαρνών

2102440004

Η Αντιδήμαρχος,

Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού

& Νέας Γενιάς

Κατσανδρή Χριστίνα.

 

 


 

ΥΛΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ 

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

ΥΛΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ  ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)

ΥΛΗ ΓΡΑΠΤΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ  ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)

ΥΛΗ ΓΡΑΠΤΩΝ  ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ (ΚΛΙΚ ΕΔΩ)


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

 

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑΛ.) για το σχολικό έτος 2022-23 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).

 

Προκειμένου να αποφευχθούν εγκαίρως τυχόν προβλήματα, σας επισημαίνουμε τα ακόλουθα:

  • Η είσοδος στην εφαρμογή e-εγγραφές γίνεται με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis). Ο κηδεμόνας που θα υποβάλει ηλεκτρονικά την αίτηση με κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) θα πρέπει να είναι αυτός/ή που έχει δηλωθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια. Για να γίνει αυτό, και, προκειμένου να επικαιροποιηθούν τα στοιχεία σας, θα πρέπει: α. ο γονέας/κηδεμόνας που θα υποβάλει την ηλεκτρονική αίτηση (κηδεμόνας e-εγγραφές) να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (πεδίο 3α) και β. ο έτερος κηδεμόνας να συμπληρώσει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (πεδίο 3β), και να τις αποστείλουν/καταθέσουν στο σχολείο. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στη συμπλήρωση των στοιχείων από τον/τη γονέα/κηδεμόνα που θα συμπληρώσει το πεδίο 3α στην Υπεύθυνη Δήλωση, καθώς θα πρέπει στο συγκεκριμένο πεδίο να συμπληρώσει ακριβώς τα στοιχεία του/της όπως εμφανίζονται στο taxisnet.
  • Η διεύθυνση μόνιμης κατοικίας, βάσει της οποίας θα εγγραφεί-κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, είναι αυτή η οποία θα συμπληρώσετε στις υπεύθυνες δηλώσεις (θα πρέπει να ταυτίζεται και στις δύο δηλώσεις). Αν η διεύθυνση είναι διαφορετική από αυτή που έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα myschool, δηλαδή δεν κατοικείτε πλέον στην ίδια διεύθυνση, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε έγκαιρα με τη σχολική μονάδα όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια και να προσκομίσετε τα σχετικά δικαιολογητικά που θα σας ζητήσουν, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.
  • Η ακριβής ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας είναι αυτή η οποία έχει ήδη δηλωθεί στο σχολείο και έχει καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα m Αν υπάρχει θέμα διόρθωσης, παρακαλείστε να την πραγματοποιήσετε άμεσα στο σχολείο όπου φοιτά τώρα ο/η μαθητής/τρια, μετά από επικοινωνία με τη σχολική μονάδα που θα σας ενημερώσει για τις απαραίτητες διαδικασίες.
  • Ο Αριθμός Μητρώου μαθητή/τριας αναγράφεται σε έγγραφα από το σχολείο, όπως η βαθμολογία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποιο τέτοιο έγγραφο στη διάθεσή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για να σας δώσουν τον αριθμό.
  • Η κατανομή των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης σε  Δημόσια Γενικά Λύκεια γίνεται σύμφωνα με τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κατά συνέπεια, για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τη χωροταξική κατανομή μπορείτε να καλείτε στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

 

Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή e-εγγραφές δεν διατηρεί αρχείο αιτήσεων προηγούμενων ετών. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, όλα τα στοιχεία που έχουν καταχωριστεί διαγράφονται.

 

Για τις λεπτομέρειες της διαδικασίας και της έναρξης λειτουργίας της εφαρμογής, θα ενημερωθείτε με νεότερη εγκύκλιο. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να απευθύνεστε στις σχολικές μονάδες για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας προκειμένου να πραγματοποιηθούν απρόσκοπτα οι

εγγραφές των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2022-23.

 

Από τη Γενική Διεύθυνση Σπουδών

     Π.Ε. και Δ.Ε. του Υ.ΠΑΙ.Θ.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ξεκίνησαν οι εγγραφές στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αχαρνών με σκοπό τη διδακτική υποστήριξη μαθητών και μαθητριών Γυμνασίων και Λυκείων της πόλης που ανήκουν σε οικονομικά αδύναμες οικογένειες.

Η κατάθεση των αιτήσεων εγγραφής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο γίνεται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή:
10:00 π.μ -15:00 μ.μ στα γραφεία:
Παύλου Μελά 47 & Παγκάλου, 2ος όροφος
τηλ:210-2440004 και ηλεκτρονικά στο
email:koin.frontistirio.acharnes@gmail.com.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του Δήμου

https://www.acharnes.gr/…/koinoniko_frontistirio_eggrafes


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Δήλωση του αποτελέσματος self test στη πλατφόρμα edupass

Από την Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 η δήλωση του αποτελέσματος του self test, καθώς και η έκδοση σχολικής κάρτας covid-19, πιστοποιητικού εμβολιασμού, νόσησης και διενέργειας rapid test, θα γίνεται στη πλατφόρμα edupass.gov.gr.

Σε περίπτωση εμβολιασμού ή νόσησης εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μόνο μια φορά.

Σε περίπτωση δήλωσης διαγνωστικού rapid test ή αυτοδιαγνωστικού self test πρέπει να υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα προκειμένου να επιδεικνύεται κατά την είσοδο στο σχολείο κάθε Τρίτη και Παρασκευή.

Για σύνδεση στη πλατφόρμα απαιτούνται κωδικοί Εφορίας (taxisnet).

Κλικ  για σύνδεση.

edupass.gov.gr.

 

 

 


 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Oι γονείς – κηδεμόνες  θα εισέρχονται στο χώρο του σχολείου μετά από προγραμματισμένο ραντεβού και με χρήση προστατευτικής μάσκας κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο:

  • πιστοποιητικού εμβολιασμού, ή
  • πιστοποιητικού νόσησης των τελευταίων 6 μηνών, ή
  • βεβαίωσης αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου για κορωνοϊό COVID-19 (PCR 72 ωρών ή rapid test 48 ωρών)

με ταυτόχρονο έλεγχο ταυτοπροσωπίας του κατόχου.


Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση