”ΡΑΒΕ ΞΗΛΩΝΕ”
ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ
Βασισμένο στο μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ της Β΄ Γυμνασίου
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
ΓΝΩΣΗΣ & ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ
Υπάρχουν επιτραπέζια παιχνίδια που διασκεδάζουν.
Υπάρχουν επιτραπέζια που εκπαιδεύουν.
Και μετά, υπάρχει ΑΥΤΟ το παιχνίδι.
Ένα μοναδικό ταξίδι γνώσης, δράσης και διασκέδασης, κάθε παρτίδα του οποίου είναι μια νέα πρόκληση γεμάτη εκπλήξεις.
Εκπαιδευτικός χαρακτήρας χωρίς βαρετές στιγμές
Μάθηση και διασκέδαση γίνονται ένα. Κάθε ερώτηση και κάθε δοκιμασία ανοίγουν νέους ορίζοντες, κάνοντας τη γνώση μια συναρπαστική εμπειρία που ενεργοποιεί το μυαλό. Δεν είναι ένα απλό κουίζ αλλά μια συναρπαστική πρόκληση που απαιτεί στρατηγική και σκέψη.
Απρόβλεπτες ειδικές καταστάσεις
Κανείς δεν ξέρει τι του επιφυλάσσει το επόμενο βήμα. Ξαφνικές ανατροπές, ειδικές αποστολές και συνεργασίες κρατούν την αγωνία αμείωτη. Μπορεί να κερδίσεις ένα μεγάλο προβάδισμα ή να βρεθείς αντιμέτωπος με μια δοκιμασία που θα ανατρέψει τα πάντα.
Πρακτικές ασκήσεις γεμάτες δράση
Δεν είναι μόνο ένα παιχνίδι γνώσεων. Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις τη δημιουργικότητα, την ταχύτητά σου και την ευφυΐα σου σε πρακτικές αποστολές. Δοκίμασε τις δεξιότητές σου μέσα από έξυπνες προκλήσεις που απαιτούν γρήγορη σκέψη και επιδεξιότητα.
QR Codes για διαδραστικά παιχνίδια στο διαδίκτυο
Και όταν νομίζεις ότι τα έχεις δει όλα, η πραγματική μαγεία ξεκινά. Μέσω QR codes, το παιχνίδι ξεκλειδώνει online διαδραστικά mini-παιχνίδια και προκλήσεις, που εμπλουτίζουν την εμπειρία και φέρνουν την τεχνολογία στο τραπέζι σου.
Μάθηση, στρατηγική, ανατροπές και ΤΕΧΝΛΟΓΟΓΙΑ σε ένα παιχνίδι
Αν ψάχνεις για το απόλυτο επιτραπέζιο που θα εξιτάρει το μυαλό, που θα δοκιμάσει τις δεξιότητές σου, που θα δημιουργήσει στιγμές έντασης και συνεργασίας γεμάτες σασπένς, που θα προσθέσει περισσότερη ποικιλία στη ροή του παιχνιδιού και θα σε βυθίσει σε έναν κόσμο γεμάτο γνώσεις και περιπέτεια, τότε δεν έχεις παρά να παίξεις στο ¨ΡΑΒΕ ΞΗΛΩΝΕ¨.
Το παιχνίδι ΡΑΒΕ ΞΗΛΩΝΕ – ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ, δημιουργήθηκε τη σχολική χρονιά 2024-2025 στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας της Β΄ Γυμνασίου.
Ξεκινήσαμε να το συζητάμε στα μέσα του Δεκέμβρη. Δόθηκε σε μαθητές, μαθήτριες ένα φυλλάδιο με σκέψεις, οδηγίες και προτάσεις. Τους ζητήθηκε να τα μελετήσουν καλά και να αποφασίσουν μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων, αν είναι έτοιμοι και έτοιμες να ξεκινήσουμε αυτό το ταξίδι εξερεύνησης και δημιουργικότητας με στόχο να δημιουργήσουμε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι για το μάθημα της Τεχνολογίας της Β΄ Γυμνασίου.
Τέλη Ιανουαρίου η απόφαση ελήφθη .
Ως εργαζόμενοι σε μία εικονική μονάδα παραγωγής επιτραπέζιων παιχνιδιών
θα δημιουργούσαμε το δικό μας μοναδικό και συναρπαστικό επιτραπέζιο παιχνίδι.
Χωριστήκαμε σε ομάδες, κάναμε τις έρευνές μας, βάλαμε τη φαντασία μας και το μυαλό μας να δουλέψουν, καταθέσαμε τις προτάσεις μας στην ομάδα, τις συζητήσαμε και καταφέραμε τελικά να δημιουργήσουμε αυτό το επαυξημένο επιτραπέζιο παιχνίδι που κρατάτε στα χέρια σας.
Για τη δημιουργία ενός τέτοιου πλούσιου και διαδραστικού επιτραπέζιου παιχνιδιού κατά τη διάρκεια των ερευνών μας αντλήσαμε επιρροές από διάφορες πηγές, τόσο από τον χώρο των επιτραπέζιων παιχνιδιών όσο και από άλλους τομείς όπως η εκπαίδευση, η τεχνολογία και η ψυχαγωγία.
Τελικά τέλη Μαρτίου καταφέραμε να το έχουμε έτοιμο. Το φτιάξαμε με πολλή αγάπη και μεράκι και είμαστε χαρούμενοι για το αποτέλεσμα. Σκοπός του παιχνιδιού είναι η διασκέδαση, η αποκόμιση γνώσεων αλλά και η νοητική άσκηση. Είναι ένα επαυξημένο επιτραπέζιο, βασίζεται στο συναγωνισμό, αφού στόχος του κάθε παίκτη είναι να τερματίσει πρώτος αλλά σε κάποιες περιπτώσεις δίνεται η ευκαιρία στους παίκτες να συνεργαστούν ,κάτι που μπορεί να δημιουργήσει απρόβλεπτες δυναμικές και ανατροπές. Δημιουργεί στιγμές έντασης και συνεργασίας που μπορεί να είναι διασκεδαστικές και γεμάτες σασπένς.
Όλα τα μέρη του παιχνιδιού και όποιο έργο έχει παραχθεί σε οποιαδήποτε μορφή είναι αποτέλεσμα έρευνας, σκέψεων, προεργασίας και φυσικά εκτέλεσης από την ομάδα μας .
Οι παίκτες βρίσκονται και εργάζονται σε μια μονάδα που παράγει ενδύματα.
Θα γνωρίσουν τις φάσεις παραγωγής των ρούχων στην «Ώρα Εκπαίδευσης», κάτι που έχει και άμεση σχέση με το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος της Τεχνολογίας της Β΄ Γυμνασίου και θα ζήσουν απρόβλεπτες «Ειδικές Καταστάσεις» όπως συμβαίνει σε κάθε παραγωγική μονάδα.
Θα απαντήσουν σε «Ερωτήσεις» που σχετίζονται με την παραγωγή ρούχων, και χρησιμοποιώντας την Τεχνολογία, θα μεταφερθούν σε ψηφιακό περιβάλλον,
θα «Σύρουν» λέξεις και θα βρουν τις λέξεις στο «Κρυπτόλεξο».
Επειδή είναι αναγκαία η διαρκής εκπαίδευση και ανάπτυξη δεξιοτήτων,
θα εκπαιδευτούν κάνοντας «Πρακτική εξάσκηση»
και μερικοί θα πρέπει να υποδυθούν τον Τομ Κρουζ
στις Επικίνδυνες αποστολές ή αλλιώς «Mission: Impossible».
Στον τέλος ο νικητής του παιχνιδιού θα πάρει προαγωγή και θα γίνει Γενικός Διευθυντής του εργοστασίου.
Ιδανικό για παιδιά από 10 χρονών, εφήβους και ενήλικες που αγαπούν την ανακάλυψη
και την πρόκληση ακόμη και αν δεν έχουν γνώσεις παραγωγής ενδυμάτων!
Συμμετείχαν οι μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου του 2ου Γυμνασίου Χρυσούπολης:
Θωμαΐδου Δήμητρα, Καμπόσου Βασιλική, Κουκούτση Δέσποινα, Λειβαδίτου Παναγιώτα, Λούλι Αντριάνα, Ράπτη Μαρία, Ράπτη Νικολέτα, Σιδηροπούλου Σοφία.
Υπεύθυνος εκπαιδευτικός:
Ξανθόπουλος Γιώργος, καθηγητής Τεχνολογίας του 2ου Γυμνασίου Χρυσούπολης.









