2η και 5η Πανελλήνια διάκριση για δύο μαθητές του 2ου Γυμνασίου Χρυσούπολης στο διαγωνισμό Πληροφορικής και Υπολογιστικής σκέψης Bebras-Κάστορας 2019-2020

Η οργανωτική επιτροπή του διεθνούς διαγωνισμού Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης «Κάστορας» – Bebras® (Bebras International
Challenge on Informatics and Computational Thinking) απονέμει βραβείο στους παρακάτω μαθητές του 2ου Γυμνασίου Χρυσούπολης, για την σχολική χρονιά 2019-2020, με υπεύθυνο συντονιστή του σχολείου μας τον κ. Θωμαϊδη Σάββα, εκπαιδευτικός Πληροφορικής. 

Παυλίδης Χαράλαμπος Β΄τάξη, 2η Πανελλήνια Θέση  

https://blogs.sch.gr/2gymchry/files/2020/01/BEBRAS-ΒΡΑΒΕΙΟ-ΠΑΥΛΙΔΗΣ-1.pdf

Τσορτανίδη Μαρία, Β’ τάξη , 5η Πανελλήνια Θέση

https://blogs.sch.gr/2gymchry/files/2020/01/BEBRAS-ΒΡΑΒΕΙΟ-ΤΣΟΡΤΑΝΙΔΗ-1.pdf

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων, συγχαίρει τους μαθητές , Παυλίδη Χαράλαμπο, Τσορτανίδη Μαρία και τον εκπαιδευτικό  κ. Θωμαϊδη Σάββα για την μεγάλη επιτυχία τους στον συγκεκριμένο διαγωνισμό.

Σας ευχόμαστε πάντα επιτυχίες!

Πληροφορίες σχετικά με το Διαγωνσιμό. (ltee.aegean.gr)

Η Υπολογιστική Σκέψη (ΥΣ), με απλά λόγια, περιλαμβάνει τις ικανότητες που εφαρμόζουν οι επιστήμονες όλων των ειδικοτήτων, για να λύσουν προβλήματα αξιοποιώντας τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές (Η/Υ). Παραδείγματα τέτοιων τεχνικών είναι η ικανότητα ανάλυσης σύνθετων προβλημάτων σε απλούστερα, ο σχεδιασμός αλγορίθμων, η αναγνώριση προτύπων, η γενίκευση προτύπων και η αφαίρεση. Πιο τυπικά, η σύγχρονη εννοιολογική προσέγγιση της Υπολογιστικής Σκέψης αναγνωρίζει ότι αυτή αποτελείται από σημαντικό αριθμό διαστάσεων και αφορά περισσότερο μια νοοτροπία (mindset) παρά έναν τρόπο συλλογισμού (όπως π.χ. η λογική σκέψη) (Fessakis, Komis, Mavroudi & Prantsoudi, 2018). Σύμφωνα με την προσέγγιση αυτή, οι
Η/Υ, σε συνδυασμό με έννοιες και πρακτικές της Πληροφορικής, μας παρέχουν επιστημολογικά εργαλεία για την επίλυση διεπιστημονικών προβλημάτων στο πλαίσιο άλλων γνωστικών αντικειμένων (Computing Sciences). Επομένως, η Υπολογιστική Σκέψη αποτελεί σημαντική ικανότητα για τον σύγχρονο πολίτη, πάνω στην οποία θα μπορεί στηριχθεί η μελλοντική επιστημονική
και τεχνολογική πρόοδος (Φεσάκης, Πραντσούδη, Κόμης, Παπανικολάου, & Δημητρακοπούλου, 2019). Παρέχει επίσης το εννοιολογικό πλαίσιο για την καλύτερη αξιοποίηση της Πληροφορικής στην γενική εκπαίδευση, στο πλαίσιο της διεπιστημονικής προσέγγισης και της εκπαίδευσης στα πεδία STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts & Mathematics). Η ανάπτυξη της ΥΣ αποτελεί πλέον στρατηγικό στόχο στα σύγχρονα εκπαιδευτικά συστήματα (EC-COM(2018)-24 & 22; ΔΕΜΥΒ, 2016). Ο διαγωνισμός Bebras αποτελεί έναν μηχανισμό ευαισθητοποίησης
της εκπαιδευτικής κοινότητας και κάλυψης των ελλείψεων που υπάρχουν ακόμα στην τυπική εκπαίδευση αναφορικά με την ανάπτυξη της  ΥΣ. (Πηγή: http://ltee.aegean.gr)

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση