1η συνάντηση στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης: «…Αγωνίζομαι, άρα υπάρχω…» του 2ου Γυμνασίου Αμαλιάδας

Στο πλαίσιο των Σχεδίων Δράσης του 2ου Γυμνασίου Αμαλιάδας για το σχολικό έτος 2024-2025 πραγματοποιήθηκε σήμερα στο σχολείο μας η 1η συνάντηση της ομάδας των συμμετεχόντων μαθητών του Σχεδίου  “Αγωνίζομαι, άρα υπάρχω” με τον κ. Μιχάλη Σιγούρο,  προπονητή της «Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Σκάκι» (FIDE National Instructor) και του σκακιστικού τμήματος της “Α.Ε. ΛΕΧΑΙΝΩΝ”.

 

Σχέδιο Δράσης:

«…Αγωνίζομαι, άρα υπάρχω…»

(παράφραση του γνωστού αποφθέγματος του René Descartes: «…Cogito, ergo sum…»)

Άξονας: Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση

“ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ, ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ”

IMG 3097

 

“… Στη φιλόξενη αίθουσα “ERASMUS” του 2ου Γυμνασίου Αμαλιάδας πραγματοποιήθηκε σήμερα με απόλυτη επιτυχία η 1η επιμορφωτική συνάντηση του προγράμματος: “ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ, ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΩ”, στο πλαίσιο του οποίου θα υλοποιηθεί στο σχολείο μας εσωτερικό μαθητικό πρωτάθλημα σκάκι (ατομικό και ομαδικό).

Ο επιμορφωτής μας, κ. Μιχάλης Σιγούρος, ο οποίος τυγχάνει αναγνωρισμένος προπονητής της «Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Σκάκι» (FIDE National Instructor) και επίσημος προπονητής του σκακιστικού τμήματος της “Α.Ε. ΛΕΧΑΙΝΩΝ”, ανέπτυξε αναλυτικά στους τριάντα έξι (36) συμμετέχοντες συνολικά στο πρόγραμμα μαθητές τις σημαντικές σκακιστικές κινήσεις του “roke” (μικρό και μεγάλο) και του “en passant” (ἐν τῇ διελεύσει), ενώ παράλληλα τους παρουσίασε και τις βασικές αρχές του λεγόμενου “ανοίγματος”, δηλαδή της οδού που αποσκοπεί στην ορθή τοποθέτηση της σκακιστικής παράταξης κατά την έναρξη της παρτίδας. …”

Μπερκουτάκης Μιχαήλ , Συντονιστής Δράσης