ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ!

GIORTH 1 GIORTH 2 GIORTH 3 GIORTH 4

  Μέσα σε ένα πραγματικά εορταστικό κλίμα οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου τίμησαν την επέτειο της 25ης Μαρτίου. Με ποιήματα, τη δραματοποίηση της Εξόδου από μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου και χορούς τα παιδιά μάς έδωσαν ένα συγκινητικό αφιέρωμα στην Ελληνική Επανάσταση. Ευχαριστούμε πολύ τις κυρίες Φ. Λωσταράκου, που ήταν και η υπεύθυνη της γιορτής, την κα Ελένη Δημητρά για την προετοιμασία του χορευτικού κομματιού της γιορτής και την κα Στ. Μαζαράκη για την διεύθυνση της χορωδίας.

Δημοσιεύθηκε στην Γιορτές και χαρακτηρίσθηκε . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.