Αρχική » Ανακοινώσεις » Το 2ο Γυμνάσιο της Νάξου καλεί ένα τέρας

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Ιστορικό

Το 2ο Γυμνάσιο της Νάξου καλεί ένα τέρας

τερας ερχεται

«Το 2ο Γυμνάσιο της Νάξου καλεί ένα τέρας»: έτσι ξεκίνησε αρχές Οκτωβρίου 2021 η ηλεκτρονική αλληλογραφία μας με τους συνεργάτες του πολύ γνωστού Αμερικανοβρετανού συγγραφέα Πάτρικ Νες, ο οποίος σήμερα ζει κι εργάζεται στο Λος Άντζελες των ΗΠΑ. Και το αναγνωστικό ταξίδι μέσα από το βιβλίο «Το τέρας έρχεται» των εκδ. Πατάκη με το τμήμα Γ2 του σχολείου μας ξεκίνησε πριν από 2,5 μήνες με πολύ ενθουσιασμό και προσδοκίες.

278064809 401080188135807 4394738998560350855 n

Οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί νιώθουμε ότι καταφέραμε, με την πολύτιμη αρωγή και στήριξη του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «ΘΗΣΕΑΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ», να προσεγγίσουμε με τους/τις 25 μαθητές και μαθήτριές μας ευαίσθητα θέματα, όπως τον ρατσισμό, τον σχολικό εκφοβισμό, την ανίατη ασθένεια, τον χειρισμό της απώλειας, την ταυτότητα του εφήβου, τη φιλία, την ενσυναίσθηση, κ.ά., μέσα σε κλίμα ασφάλειας και σεβασμού.

κυκλαδων

Η συγκίνησή μας ήταν απερίγραπτη, όταν τα παιδιά είχαν διαδικτυακή επικοινωνία στα αγγλικά με τον ίδιο τον συγγραφέα για μία ώρα το απόγευμα της Τρίτης 12 Απριλίου 2022 στον χώρο του σχολείου. Η χαρά τους ήταν μεγάλη, καθώς ο συγγραφέας με πολλή ταπεινότητα και χιούμορ απάντησε στις ερωτήσεις τους, όπως τι τον επηρέασε κι έγινε συγγραφέας, από πού αντλεί έμπνευση, πώς αντιμετωπίζει τις αρνητικές κριτικές, ποια η στάση του απέναντι στη διαφορετικότητα, πώς «έχτισε» τους ήρωές του, ενώ τους συμβούλεψε να μην παύσουν ποτέ να προσπαθούν στη ζωή τους και να γράψουν κάποτε –γιατί όχι;- και οι ίδιοι το δικό τους βιβλίο ζωής.

278097682 449510153612453 9116245785723710747 n

Το όλο εγχείρημα αναμένεται να ολοκληρωθεί  με την επίσκεψη τον Μάιο στο σχολείο της κ. Κλειώς Κουνδουράκη, ψυχολόγου του Θησέα Κυκλάδων, η οποία μέσα από παιχνίδια καταστάσεων και ρόλων θα επεξεργαστεί με τα παιδιά την έννοια της ευθύνης, των στερεοτύπων, της διαχείρισης αρνητικών συναισθημάτων και δύσκολων καταστάσεων, κ.ά., με απώτερο στόχο τη συγκρότηση μιας δυνατής και ισορροπημένης ταυτότητας, στοιχείο πολύ σημαντικό για τον έφηβο.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση