Για την οριστική κατανομή στο σχολείο μας, από τις 6 Ιουλίου (09.00’), οι ενδιαφερόμενοι/ες εισέρχονται εκ νέου προκειμένου να ενημερωθούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr και συγκεκριμένα στο πεδίο «Οι αιτήσεις μου» (κουμπί επάνω δεξιά).
Οι παρακάτω οδηγίες αφορούν τους κηδεμόνες των μαθητών /τριών, που πραγματοποίησαν την εγγραφή τους χωρίς να προσέλθουν στο σχολείο την περίοδο των εγγραφών.
Οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή οι ίδιοι αν είναι ενήλικοι/ες θα πρέπει: είτε να προσκομίσουν τα παρακάτω δικαιολογητικά στο σχολείο την Τετάρτη 7 Ιουλίου ή την Τετάρτη 14 Ιουλίου από τις 09.00’ – 13.30’, είτε να τα αποστείλουν ηλεκτρονικά με e-mail στο epal2peristeriou@gmail.com σε μορφή pdf έως τις 16 Ιουλίου (όχι φωτογραφίες από κινητά τηλέφωνα).
- Την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής (αν δεν μπορούν να την τυπώσουν, αυτό μπορεί να γίνει στο σχολείο αρκεί να έχουν μαζί τους του κωδικούς taxisnet).
- Φωτοαντίγραφο δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας του μαθητή/τριας ή Πιστοποιητικό του Δήμου στα Μητρώα του οποίου είναι εγγεγραμμένος/η ο/η μαθητής/τρια. Για τους/τις μαθητές/τριες, που δεν είναι εγγεγραμμένοι/ες στα Μητρώα Δήμου της χώρας, πρέπει να κατατεθεί θεωρημένο και επίσημα μεταφρασμένο Πιστοποιητικό από τη χώρα τους.
- Φωτοαντίγραφο δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας του κηδεμόνα ή Διαβατηρίου.
- Συμπληρωμένη την υπεύθυνη δήλωση του κηδεμόνα ή αν ο μαθητής/τρια είναι ενήλικος/η του ίδιου/ας.
Για τους μαθητές που εγγράφονται για πρώτη φορά στο σχολείο επιπλέον:
- Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή(ΑΔΥΜ) – μπορεί να προσκομιστεί μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου.
- Φωτοαντίγραφο πτυχίου ή απολυτηρίου για τις περιπτώσεις όπου αυτό απαιτείται ή Πιστοποιητικό Σπουδών του/της μαθητή/τριας από το σχολείο στο οποίο φοιτούσε (για τους μαθητές της Α΄ τάξης, που ολοκλήρωσαν το Γυμνάσιο το προηγούμενο σχολικό έτος, τα απολυτήρια θα μεταβιβαστούν υπηρεσιακά).
Κατεβάστε από εδώ την Υπεύθυνη Δήλωση και το ΑΔΥΜ.
Αν δεν προσκομιστούν ή δεν σταλούν τα δικαιολογητικά η εγγραφή δεν θα οριστικοποιηθεί.
Σημείωση
Στην περίπτωση κατά την οποία μαθητής/τρια αιτήθηκε τμήμα ΕΠΑ.Λ. που δεν πληροί τις προϋποθέσεις λειτουργίας (π.χ. ολιγομελές) και το οποίο χρειάζεται έγκριση για να λειτουργήσει, αναμένει νεότερη ενημέρωση μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές μετά τη 16η Ιουλίου 2021. Αν το τμήμα δεν εγκριθεί, οι μαθητές/τριες, που κατανεμήθηκαν σε αυτά, θα πρέπει να υποβάλουν νέα αίτηση εγγραφής στην επόμενη φάση ηλεκτρονικών αιτήσεων στα υπάρχοντα/διαμορφωμένα τμήματα, μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές.