Προγράμματα Μετάβασης και Σύμπραξης με άλλα σχολεία
| Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο (ΣΤ΄) 6 Μαϊου 2026
7ο Γυμνάσιο Βόλου |
| Σύμπραξη του 25ου Δημ. Σχολείου Βόλου με το σχολείο μας-4 Φεβρουαρίου 2026 στο πλαίσιο της εθελοντικής αιμοδοσίας που πραγματοοιήθηκε στον χώρο του σχολείου μας |
| Σύμπραξη του 13ου Δημ. Σχολείου Βόλου με το σχολείο μας-13 Ιουνίου 2025 μουσικοθεατρική παράσταση στο Πολιτιστικό κέντρο Ν. Ιωνίας |
Δημιουργοί της θεατρικής παράστασης – – ως δώρο προσφοράς- είναι μικρά παιδιά,
που αλληλεπιδρούν και η τέχνη τους συναντά την ανθρωπιά και απογειώνεται.
Μαθητές και οι μαθήτριες των 2ου και 13ου δημοτικών σχολείων Βόλου δημιουργούν γιορτή αγάπης και ελπίδας για τα παιδιά της Φλόγας.
| Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο (ΣΤ΄) 19 Μαϊου 2025 |
Την Δευτέρα 19-5-2025 επισκέφτηκε το σχολείο μας
η Υποδιευθύντρια του 7ου Γυμνασίου Βόλου κα Μάρκου-Νικάνδρου Δήμητρα
και ενημέρωσε τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης
για την ομαλή τους ένταξη
και την ενσωμάτωσή τους στη μεγάλη ομάδα του Γυμνασίου.
| Σύμπραξη του 9ου Δημ. Σχολείου Ν. Ιωνίας με το σχολείο μας |
Την Τετάρτη 14/5/2025
οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης του σχολείου μας
μαζί με τους μαθητές/τριες της Α΄ τάξης του 9ου Δημ. Σχολείου Ν. Ιωνίας
επισκέφτηκαν το Πολιτιστικό Κέντρο Ν. Ιωνίας
και συμμετείχαν στο Εκπ/κό Πρόγραμμα “Μαθαίνω Αγγλικά μέσω της τέχνης”.
| Μετάβαση από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο “Εξερευνώντας και γνωρίζοντας τη Μουσική”
10 Απριλίου 2025 |
Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄τάξης επισκέφτηκαν τον χώρο του Μουσικού Σχολείου Βόλου
και παρακολούθησαν μουσικές παρουσιάσεις (έργα κλασικής, παραδοσιακής και σύγχρονης μουσικής) από τους μαθητές/τριες του Μουσικού Σχολείου Βόλου.
Υπεύθυνοι Εκπ/κοί : κ. Χατζηαγγελάκη Ασημίνα, Παπαδάμ Μαρία,
| Παρασκευή 4 Απριλίου 2025 στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου
και της Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο |
η συγγραφέας Τασούλα Τσιλιμένη με αφορμή τα παραπάνω βιβλία της επισκέπτεται το σχολείο μας,
συνομιλεί, σχολιάζει και αλληλεπιδρά με τους μαθητές και τις μαθήτριες όλων των τάξεων ,
αλλά και τα μικρούς μας φίλους από το 12ο Νηπιαγωγείο Βόλου…
| Στολίζουμε το δέντρο της αγάπης και της ελπίδας μαζί με τους μαθητές/τριες του ΕΝ.Ε.Ε.Γ.Υ.Λ ΒΟΛΟΥ |
Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας για άτομα με αναπηρία(3/12/2024)
επισκέφτηκαν το σχολείο μας μαθητές/τριες και Εκπαιδευτικοί από το ΕΝ.Ε.Ε.Γ.Υ.Λ. Βόλου
και στόλισαν μαζί με τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης και του Τμήματος Ένταξης
το δέντρο της αγάπης με χριστουγεννιάτικα στολίδια, γιρλάντες και ευχετήριες κάρτες.
Φόρεσαν κόκκινα γιορτινά σκουφάκια και τραγούδησαν τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα, χόρεψαν και γέλασαν.
…κάθε παιδί είναι ένας μικρός κόσμος, γεμάτος ζωή και χαρά, με τα δικά του χρώματα και τις δικές του ιδιαιτερότητες.
Υπεύθυνοι Εκπ/κοί δράσης: κ. Μουζαλά Δέσποινα, Γεροπούλου Αικατερίνη,
Ζαφείρη Μαρία, Κανάτα Ανθή, Χατζηαγγελάκη Ασημίνα, Παπαδαμ Μαρία, Μπούσδρα Χρύσα
| Σύμπραξη του 13ου Νηπιαγωγείου Βόλου με το σχολείο μας |
Την Τρίτη 26/11/2024 οι μικροί μαθητές/τριες του 13ου Νηπιαγωγείου Βόλου
επισκέφτηκαν το σχολείο μας στο πλαίσιο μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο
και συνεργάστηκαν με τους μαθητές/τριες της Δ΄τάξης του σχολείου μας στο μάθημα της Γυμναστικής.
…γιατί η μόρφωση συντελείται με τη διάδραση όλων των βαθμίδων.
| Τα δέντρα της γνώσης (Δ΄ και Ε΄ τάξη)-Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών(26 Σεπτεμβρίου 2024)-Συνεργασία με το 1ο Δημ. Σχολείο Βόλου |
Τα δέντρα της γνώσης (Δ΄ και Ε΄ τάξη)-Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών(26 Σεπτεμβρίου)–Συνεργασία με το 1ο Δημ. Σχολείο Βόλου
Η 26η Σεπτεμβρίου 2024 είναι ημέρα αφιερωμένη στον εορτασμό των γλωσσών.
Στα πλαίσια αυτού του εορτασμού,
το 2ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου συμπράττει με το 1ο Δημοτικό Σχολείο με τους μαθητές και μαθήτριες των Δ΄ και Ε΄ Τάξεων.
Τα παιδιά δημιουργούν τα δέντρα της γνώσης ,
φτιάχνουν φύλλα-λέξεις που αναφέρονται στην Ελευθερία, την Ισότητα, την Αδελφοσύνη κλπ.
Γράφουν στα Ελληνικά, στα Αγγλικά και στα Γαλλικά.
Κατόπιν, οι μαθητές του κάθε σχολείου θα επισκεφτούν το όμορο σχολείο
και θα κρεμάσουν στο δέντρο του αντίστοιχου σχολείου τα φύλλα που θα έχουν δημιουργήσει.
Το όλο Project έχουν οργανώσει
οι υπεύθυνες καθηγήτριες των Αγγλικών:
Κα Καραβατάκη Παρασκευή (2ο Δ.Σ)
Κα Μπουκουβάλα Παναγιώτα (1ο Δ.Σ).
και συνδράμει με την ενεργή υποστήριξή της η καθηγήτρια των Γαλλικών Κα Ψαρρά
και των Γερμανικών Κα Νίμαντ.
| Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο (ΣΤ΄) ΜΑΪΟΣ 2024 |
Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης επισκέφτηκαν το 7ο Γυμνάσιο Βόλου
στο πλαίσιο του Προγράμματος “Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο”,
ξεναγήθηκαν από τους φιλόξενους καθηγητές/τριες στους χώρους του σχολείου
και μίλησαν πάνω σε θέματα που αφορούν την ένταξή τους στο καινούριο σχολικό περιβάλλον.
Υπεύθυνη Εκπ/κός: Νιτσάκη Αναστασία
| Υλοποίηση προγράμματος Μετάβασης από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο 2023-2024 |
Σήμερα 16-4-2024 επισκέφτηκε το σχολείο μας
η Υποδιευθύντρια του 7ου Γυμνασίου Βόλου
και ενημέρωσε τους μαθητές/τριες της ΣΤ΄τάξης
μέσα από βιωματική δράση
για την ομαλή τους ένταξη
και της ενσωμάτωσής τους στη μεγάλη ομάδα του Γυμνασίου.
| “Ήρθε ο Λάζαρος ,ήρθαν τα βάγια…” από το 12ο Νηπ. Βόλου (Απρίλιος 2024) |
Οι μικροί μας φίλοι του 12ου Νηπ. Βόλου τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου ,
κρατώντας στα χέρια τους πανέμορφα στολισμένα καλαθάκια,
στους μαθητές/τριες της Α΄τάξης του σχολείου μας,
αντάλλαξαν ευχές , χρωματιστά αυγά και γλυκίσματα.
| «Το Grafiti ως μορφή τέχνης και πολιτισμού στο σχολείο μας» 10/4/2024 |
υποδεχτήκαμε το Γυμνάσιο Δράμας
με θέμα: «Το Grafiti ως μορφή τέχνης και πολιτισμού στο σχολείο μας».
| “Εξερευνώντας και γνωρίζοντας τη Μουσική” |
Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης θα συμμετέχουν
στην Εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί
στο Μουσικό Σχολείο Βόλου
και με θέμα “Εξερευνώντας και γνωρίζοντας τη Μουσική”
την Πέμπτη 22-2-2024
Σκοπός της δράσης είναι οι μαθητές να γνωρίσουν τα μουσικά όργανα
και τα είδη μουσικής που διδάσκονται στο Μουσικό Σχολείο.
| Η Διατροφολόγος κ. Σουλτανιά Βάσω |
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων
και της συνεργασίας-σύμπραξης με το 12ο Νηπιαγωγείο Βόλου, επισκέφτηκε το σχολείο μας η Διατροφολόγος κ. Σουλτανιά Βάσω
την Πέμπτη 8/2/2024 , η οποία μίλησε με τους μαθητές του σχολείου και του Νηπιαγωγείου για τα οφέλη της υγιεινής διατροφής.
Ακολούθησαν δράσεις βιωματικές:
1) μοιράστηκε το «Πιάτο της Διατροφής»
2) οι μαθητές της Α΄ και Δ΄ τάξης παρουσίασαν
το θεατρικό δρώμενο «Η κυρά-διατροφή πρώτη στη Μαγειρική» στον χώρο της πολυαίθουσας του σχολείου μας
3)Διάδραση με εκπ/κά παιχνίδια και τη γευστική Φρουτοσαλάτα.
Υπεύθυνη Εκπ/κός: κ. Γκαραγκούνου Αρετή
| Η Εικαστικός κα Καμόσου Νίκη στο σχολείο μας |
Στα πλαίσια λειτουργίας της Βιβλιοθήκης μας , της μετάβασης από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο,
του φετινού Εκπ/κού Προγράμματος “Λόγος -Κίνηση-Μουσική-Εικαστική έκφραση μέσα από τη βιβλιοθήκη”
και της δράσης «Αξίες και δικαιώματα: διαβάζοντας βιβλία της Άλκης Ζέη και της Ζώρζ Σαρή»
για τα 100 χρόνια που συμπληρώνονται, το 2023, από τη γέννηση των δυο πολύ σημαντικών συγγραφέων βιβλίων για
παιδιά και νέους,
επισκέφτηκε την Τετάρτη 17/1/2024 το σχολείο μας
η Εικαστικός κα Καμόσου Νίκη μαζί
με τους μαθητές του Εκπ/κού Ομίλου Εικαστικών του 2oυ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΒΟΛΟΥ.
Οι μαθητές της Δ΄ και Ε΄ τάξης μαζί με τους μαθητές του Εκπ/κού Ομίλου του Γυμνασίου
μέσα από το Εκπ/κό Πρόγραμμα του Ομίλου Εικαστικών “Οπτικοποίηση λογοτεχνικού κειμένου”
… όταν οι λέξεις μεταμορφώνονται σε εικόνες…
προσέγγισαν διδακτικά και εικαστικά
το βιβλίο της συγγραφέως Άλκης Ζέη “Το καπλάνι της βιτρίνας”
αλληλεπιδρώντας με βιωματικό τρόπο.
(Ανάγνωση αποσπάσματος του βιβλίου, επεξεργασία του, ζωγραφική και τρισδιάστατες κατασκευές)
Υπεύθυνοι Εκπ/κοί:
κα Καμόσου Νίκη (Εικαστικός-2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Βόλου)
κα Μουζαλά Δέσποινα (Δντρια 2ου Δ.Σ. Βόλου-υπεύθυνη Σχολικής Βιβλιοθήκης)
κα Παλαμιώτου Βασιλική (Εκπ/κός της Ε΄ τάξης του 2ου Δ.Σ. Βόλου και υπεύθυνη της Σχολικής Βιβλιοθήκης)
κα Παπαϊωάννου Βασιλική (Εκπ/κός της Δ΄ τάξης του 2ου Δ.Σ. Βόλου)
| Μετάβαση από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο-Πέμπτη 25/5/2023 |
Οι μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης παρακολούθησαν το εξής Πρόγραμμα: “Μετάβαση από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο”.
Οι μαθητές μέσα από βιωματική δράση ενημερώθηκαν για την ομαλή τους ένταξη και ενσωμάτωση στο διαφορετικό περιβάλλον του Γυμνασίου.
Υπεύθυνη του Προγράμματος: κα Ράπτη Αποστολία (Κοινωνική Λειτουργός στο σχολείο μας)
| Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο( Νηπιαγωγείο Φατσούλες ) |
Οι μικροί μας φίλοι του Νηπιαγωγείου “Φατσούλες” επισκέφτηκαν το σχολείο μας (Μάιος 2023)
Μέσα από βιωματικές δράσεις έγινε προσπάθεια για την ομαλή τους ένταξη στο Δημοτικό και της ενσωμάτωσής τους στη μικρή ομάδα της τάξης, αλλά και στη μεγάλη ομάδα του σχολείου.
| Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο( Νηπιαγωγείο”Παπάζογλου” ) |
Την Πέμπτη 11/5/2023 οι μικροί μας φίλοι του Νηπιαγωγείου “Παπάζογλου” επισκέφτηκαν το σχολείο μας .
Με τη βοήθεια των Εκπαιδευτικών του Νηπιαγωγείου και του σχολείου μας έγινε προσπάθεια για την ομαλή ένταξη των παιδιών στο Δημοτικό και της ενσωμάτωσής τους στη μικρή ομάδα της Α΄ τάξης, αλλά και στη μεγάλη ομάδα του σχολείου.
| Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο(12ο Βόλου) στο Δημοτικό Σχολείο |
Οι μικροί μας μαθητές του 12ου Νηπιαγωγείου Βόλου ,
στα πλαίσια του Προγράμματος της Σχολικής Βιβλιοθήκης “Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο”
και με υπεύθυνες Νηπιαγωγούς τις κ.: Τζουβάρα Μαρία, Νάκου Αλεξάνδρα, Τσατμαλή Ιωάννα και Τάνια Τσανάκα
επισκέφτηκαν τον χώρο του σχολείου μας για τις πρόβες της χριστουγεννιάτικης γιορτής “Η Χριστουγεννιάτικη Επανάσταση των φρούτων και των λαχανικών”
που θα παρουσιάσουν σε συνεργασία με τους μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας
την Πέμπτη 21/12/2023 και με
υπεύθυνες Εκπ/κούς τις κ. : Καραγιάννη Θεοδώρα, Γκαραγκούνου Αρετή, Χατζηαγγελάκη Ασημίνα, Χρηστονάση Ελένη
Η Φάτνη που δημιούργησαν και χάρισαν στους μαθητές της Α΄ Τάξης τα μικρά μας νήπια
Στιγμιότυπα από τις Πρόβες
Η χριστουγεννιάτικη Γιορτή της Α΄ τάξης και του 12ου Νηπιαγωγείου Βόλου
| Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2/4/2023) |
Το σχολείο μας στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου (2/4), πραγματοποίησε την παρακάτω εκδήλωση:
Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό
Καλοσωρίσαμε την Παρασκευή 31/3/2023 τα νήπια του 11ου Νηπιαγωγείου Βόλου στο σχολείο μας με υπεύθυνη Εκπ/κό την κα Νεκταρία Μαρινάκου. Οι μικροί μας φίλοι ξεναγήθηκαν στις αίθουσες και τους χώρους του σχολείου μας από τη Διευθύντρια κα Μουζαλά Δέσποινα και στη συνέχεια παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Σώστε και ανακυκλώστε” από τους μαθητές της Α΄ τάξης με υπεύθυνη Εκπ/κό την κα Χατζηαγγελάκη Ασημίνα.
| « Όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα…»-Σύμπραξη σχολείων με το 2ο Δημ. Σχολείο “Βαρνάλειο” Ν. Αγχιάλου |
Την Τρίτη 15/11/2022 μέσω Μουσικοκινητικού Δρώμενου και λόγου( θα παρουσιάσουν οι μαθητές της Ε΄-ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας) υποδεχτήκαμε τους μαθητές/τριες του 2ου Δημ. Σχολείου “Βαρνάλειου” Ν. Αγχιάλου
τρώγοντας όλοι μαζί ένα υγιεινό πρωινό…
| Υλοποίηση προγράμματος Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο 2022-2023 |

Με στόχο:
- την καλλιέργεια των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ νηπίων και μαθητών δημοτικού,
- την ανάπτυξη συνεργασίας μεταξύ Νηπιαγωγών-Δασκάλων και Νηπιαγωγών-Γονέων,
- την καλλιέργεια διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ μαθητών Α΄και Β΄ τάξης του Δημοτικού σχολείου μας
υλοποιούμε Πρόγραμμα Μετάβασης με θέμα: «Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο»
και υποδεχτήκαμε στον χώρο μας ,στις 15/11/2022, ημέρα Τρίτη, το 13ο Νηπιαγωγείο Βόλου.
Λόγος-Εικαστική Έκφραση-Μουσική μέσα σ΄ ένα πλαίσιο συνεργασίας και εποικοδομητικής επικοινωνίας.
| Εκπ/κό Πρόγραμμα “Εξερευνώντας και γνωρίζοντας τη Μουσική” Απρίλιος 2022 |
Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης
επισκέφτηκαν τον χώρο του Μουσικού Σχολείου Βόλου
και ήρθαν σε επικοινωνία με όργανα και ακούσματα της Ευρωπαϊκής και Παραδοσιακής μας μουσικής.
Μετάβαση των μικρών μαθητών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο 2021-2022 |
Πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας το Πρόγραμμα της Μετάβασης των νηπίων
από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο.



















































