Οι μαθητές ως Υπεύθυνοι & Ενεργοί Ψηφιακοί Πολίτες
Στο πλαίσιο υλοποίησης της δράσης «Οι μαθητές ως Υπεύθυνοι & Ενεργοί Ψηφιακοί Πολίτες», οι μαθητές της Δ, της Ε & της ΣΤ τάξης, συμμετείχαν σε έρευνα που πραγματοποίησε το σχολείο μας με στόχο να διερευνήσει: […]
Διαβάστε περισσότερα →







