Στο πλαίσιο της Εισαγωγής στην Ακουστική Οικολογία, τα παιδιά της Ε’ τάξης μετά από πλήθος δραστηριοτήτων βιωματικής μάθησης όπου κατανόησαν τις έννοιες της ακουστικής οικολογίας, της ηχορύπανσης, του ηχοτοπίου, και τον διαχωρισμό μεταξύ φυσικών και τεχνητών ήχων, δημιούργησαν με την χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών του σχολείου τις δικές τους συνθέσεις ηχοτοπίων. Ήταν η τελική τους εργασία σε ψηφιακή μορφή καθώς μέσα στην τάξη είχαν δημιουργήσει τις δικές τους συνθέσεις ηχοτοπίων με την χρήση των αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων με ανακυκλώσιμα υλικά. Στις ψηφιακές τους συνθέσεις, τις οποίες περιέγραψαν και λεκτικά με την δημιουργία μικρών παραγράφων, χρησιμοποιήθηκαν φυσικοί ήχοι (ήχοι του δάσους, της θάλασσας, καιρικών φαινομένων) αλλά και τεχνητοί ήχοι που έπαιξαν το ρόλο της ηχορύπανσης.

Η διδακτική ενότητα της Εισαγωγής στην Ακουστική Οικολογία και η επεξεργασία των video clip πραγματοποιήθηκε από την δασκάλα μουσικής Σοφίας Ελευθερίου.

Στους παρακάτω συνδέσμους βρίσκονται δείγματα των εργασιών των παιδιών:

https://drive.google.com/file/d/17FTbsU2s9kXuN5fa9l4KE8L6aFMmfO4L/view

https://drive.google.com/file/d/1qEX2orZIctUXywz93pn9r7Gx4u4WATqA/view

https://drive.google.com/file/d/1qyCMOw6wZDs1UkFajhWtM5zYW370oFJY/view

.jpg