Επίσκεψη στο ΚΕΠΕΑ Στυλίδας-Υπάτης .Πρόγραμμα: «Το δασικό περιβάλλον της Οίτης»

Την Πέμπτη 30 Μαΐου 2024 οι μαθητές και μαθήτριες των Γ’,Δ’, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας με τους συνοδούς δασκάλους τους πραγματοποίησαν επίσκεψη στην Οίτη (περιοχή Καστανιάς-Λυχνού στον Εθνικό Δρυμό), παρακολουθώντας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΚΕΠΕΑ Στυλίδας-Υπάτης «Το δασικό περιβάλλον της Οίτης». Το πρόγραμμα περιλάμβανε θεωρητική ενημέρωση και κυρίως δραστηριότητες-εργασίες πεδίου. Επιπλέον, περιελάμβανε επίσκεψη στην Ιερά μονή Αγάθωνος.

DSCN7695 Αντιγραφή

IMG 0dea4ef62508194b4c880be04662eb97 V Αντιγραφή

IMG 0f9e37f6baf1830a89af9b6f1b34905b V

IMG 6b59c34dd29a6f68915152f2e8a2bad2 V

IMG 6e291d6879792d6a10da0419e49e8ebd V Αντιγραφή

IMG 4efbf924a86f049e415054073376db40 V

IMG 18fb3ce9b0785b662eb910272e06461e V

IMG 60cf5eec616ad04c39649e3744778b94 V

IMG 67a8a534357164a57ba5d6daaa10b548 V

IMG 211fd9778764066d4e1aff651548cd36 V

IMG 2b9d463e67e481a521e7b252f2a7f3b5 V

IMG 39ce3c2afadad4ff0a0c125c1a74b595 V Αντιγραφή

IMG fc4e6657c8a49bc5899c025627e5d39f V

DSCN7688 Αντιγραφή

20240530 123218 Αντιγραφή

Στόχος του προγράμματος είναι να έρθουν τα

παιδιά σε επαφή με το δασικό περιβάλλον της

περιοχής, να χρησιμοποιήσουν όλες τις αισθήσεις

τους, να εξερευνήσουν, να παρατηρήσουν,

και να κατανοήσουν τις λειτουργίες

του. Κυρίως όμως να αντιληφθούν οι μαθητές

την αναγκαιότητα της προστασίας της φύσης, να

αναπτύξουν πνεύμα συνεργασίας και παράλληλα να

αποκτήσουν γνώσεις και ευαισθησίες.

Η Οίτη, άλλωστε  είναι ένα βουνό ιδιαίτερα πλούσιο

σε χλωρίδα και πανίδα και η βιωματική εκπαίδευση δίνει στα παιδιά

περισσότερα ερεθίσματα και εμπειρίες, που τα βοηθάει να

αφομοιώνουν τη γνώση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.Έτσι,14 χιλιόμετρα πιο ψηλά από το Κέντρο, σε ένα ειδικά διαμορφωμένο, για όλες τις ηλικίες, μονοπάτι., δάσκαλοι και παιδιά, χωρισμένοι σε ομάδες, προσπαθήσαμε να ενεργοποιήσουμε όλες μας τις αισθήσεις. Ή καλύτερα ,όπως περιγράφεται στην ιστοσελίδα του Κέντρου, να προβληματιστούμε, να παίξουμε, να ανασάνουμε, να τρέξουμε, να παρατηρήσουμε, να μάθουμε :

«για τη λειτουργία του οικοσυστήματος

την αλληλεξάρτηση των στοιχείων του

τη δυναμική ισορροπία του

τη συνεχή μεταβολή του».