ΛΗΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2019-2020
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων εύχονται σε όλους τους μαθητές και στους γονείς τους ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ με υγεία και χαρά!
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων εύχονται σε όλους τους μαθητές και στους γονείς τους ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ με υγεία και χαρά!