«ΥΓΕΙΑ, ΕΥΕΞΙΑ,ΟΜΟΡΦΙΑ»
Με ετικέτα Ετικέτες: , ,

Οι Ά και Β´ τάξεις του σχολείου μας στα πλαίσια της δράσης «Υγεία, ευεξία, ομορφιά» επισκέφθηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Μακρινίτσα.

99298cc7 5bac 4e2e ac78 3628704d3c3e

Εκεί μάθανε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για τα βότανα της περιοχής και τη σημασία τους στη φύση και στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά διάφορα βότανα, να τα μυρίσουν και να μάθουν τις ιδιότητές τους.

492b4dd0 2b8a 4687 ac43 4bd88c6fe321

Στη συνέχεια περπατήσαμε στα όμορφα σοκάκια του χωριού και παρατηρήσαμε τα φυτά στο φυσικό τους περιβάλλον. Ήταν μια πολύ όμορφη και εκπαιδευτική εμπειρία που μας έφερε πιο κοντά στη φύση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *