Οι Ά και Β´ τάξεις του σχολείου μας στα πλαίσια της δράσης «Υγεία, ευεξία, ομορφιά» επισκέφθηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Μακρινίτσα.
Εκεί μάθανε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για τα βότανα της περιοχής και τη σημασία τους στη φύση και στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά διάφορα βότανα, να τα μυρίσουν και να μάθουν τις ιδιότητές τους.
Στη συνέχεια περπατήσαμε στα όμορφα σοκάκια του χωριού και παρατηρήσαμε τα φυτά στο φυσικό τους περιβάλλον. Ήταν μια πολύ όμορφη και εκπαιδευτική εμπειρία που μας έφερε πιο κοντά στη φύση.


