Με το κεφάλι ψηλά και το χαμόγελο της επιτυχίας επέστρεψαν οι μαθητές της Στ’ τάξης από τους φετινούς σχολικούς αγώνες καλαθοσφαίρισης της πόλης μας.
Οι αθλητές μας δεν έφεραν πίσω μόνο μια εξαιρετική θέση στην τελική κατάταξη, αλλά κυρίως το παράδειγμα του «ευ αγωνίζεσθαι». Αγωνιζόμενοι με αστείρευτο σθένος, πάθος και απόλυτη προσήλωση στους στόχους τους, κατάφεραν να ξεχωρίσουν ανάμεσα σε δεκάδες σχολεία, αποδεικνύοντας ότι η συλλογική δουλειά κάνει θαύματα.
Ένα μεγάλο «μπράβο» αξίζει σε όλους τους παίκτες για την προσπάθειά τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς που καθοδήγησαν την ομάδα.

