Παιχνίδια αυτοεκτίμησης και διαχείρισης θυμού

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ τάξης στα πλαίσια των δράσεων για βελτίωση των σχέσεων μεταξύ τους υλοποίησε εκπαιδευτικό πρόγραμμα με παιχνίδια αυτοεκτίμησης και διαχείρισης θυμού.

Παιχνίδια Αυτοεκτίμησης

Η αυτοαντίληψη στην παιδική ηλικία είναι πολύ εύπλαστο στοιχείο, διότι εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο ερμηνεύουμε τις αντιδράσεις των άλλων  απέναντι στις πράξεις και τα λόγια μας.  Τα δομημένα παιχνίδια αυτοεκτίμησης προάγουν  τις κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, βοηθούν στη νοητική ,σωματική και συναισθηματική ευεξία και βελτιώνουν τις σχέσεις των μαθητών.(Ενδεικτικά παιχνίδια: Διακόπτης γέλιου ,Αλήθεια ή ψέματα ,Περίπατος στα τυφλά , Το κοχύλι )

Παιχνίδια διαχείρισης θυμού

Η υγιής αυτοεκτίμηση είναι στενά συνδεδεμένη με την υγιή διαχείριση θυμού. Η ακατάλληλη διαχείριση θυμού δημιουργεί πολλά προβλήματα στις σχέσεις των μαθητών. Ο τρόπος με τον οποίο ένα παιδί ερμηνεύει καταστάσεις και γεγονότα έχει σημαντικές επιπτώσεις στη διαχείριση θυμού.  O συνειδητός έλεγχος του θυμού είναι μια   σύνθετη διαδικασία και δεν μπορούμε να περιμένουμε από τα παιδιά να τη διαχειριστούν, χωρίς υποστήριξη και καθοδήγηση.  Τα παιχνίδια διαχείρισης θυμού εξυπηρετούν αυτό το σκοπό και στοχεύουν στην υγιή διαχείριση θυμού. Παράλληλα καλλιεργούν πολλές δεξιότητες όπως: η ενσυναίσθηση, η  επίλυση προβλημάτων, ο αυτοέλεγχος και η ανοχή στη ματαίωση. Ενδεικτικά παιχνίδια :Δώσε το μήνυμα (χαλασμένο τηλέφωνο), ομαδική ζωγραφική, συνέπειες, συζητώ)

παιχνιδια 1 παιχνίδια 2 παιχνιδια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *