Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γιορτές, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Ε΄Τάξη, Εκδηλώσεις

Γιορτή 28ης Οκτωβρίου

Γράφει η Σαβίνα Ρίκου μαθήτρια της Ε’ Τάξης

Η 28 η Οκτωβρίου είναι μία από τις πιο σημαντικές γιορτές του Έθνους μας. Είναι η μέρα που οι Έλληνες ύψωσαν το ανάστημα τους και είπαν το «ΟΧΙ» στους Ιταλούς. Γι’ αυτό κάθε χρόνο το σχολείο μας διοργανώνει μια παράσταση με τους μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων.

Έτσι και φέτος εμείς, οι μαθητές της Ε’ Τάξης, ετοιμάσαμε με πολλή όρεξη και ενθουσιασμό τη γιορτή μας με θέμα «Ήταν ένας πόλεμος…» Δουλέψαμε όλοι εντατικά για να
παρουσιάσουμε ένα ωραίο θέαμα. Την ημέρα της γιορτής συγκεντρωθήκαμε στις 10:00 το πρωί στην αίθουσα εκδηλώσεων. Ξεκίνησε να μιλά ο Διευθυντής ανακοινώνοντας τους σημαιοφόρους και παραστάτες και στη συνέχεια είπαμε το πρώτο τραγούδι την «Όχθη».

Ακούστηκαν πολλά γνωστά τραγούδια και το θεατρικό μας αναφερόταν στο σχέδιο του Χίτλερ και του Μουσολίνι να μοιράσουν την Ελλάδα. Όλα πήγαν άψογα και στο τέλος αποσπάσαμε το πιο δυνατό χειροκρότημα. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμαθητές μου και στους δασκάλους που μας βοήθησαν. Ήταν μια αξέχαστη μέρα.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δ' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Ε΄Τάξη, Εκδηλώσεις, Εκδρομές, Επισκέψεις, ΣΤ' Τάξη

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Ακρόπολης

γράφουν οι Σοφία Ψαρογιάννη και Βαγγέλης Καραλάκος

Στις 5 Νοεμβρίου περάσαμε μια αξέχαστη μέρα πηγαίνοντας μια εκδρομή στην Αθήνα!!!!!!Το λεωφορειο θα αναχωρουσε στις 6:15 το πρωί γι’αυτό έπρεπε να ξυπνήσουμε πολύ νωρίς ( άξιζε όμως τον κόπο!!!) …Πήγαμε με ένα λεωφορείο η Έκτη, η Πέμπτη και η Τετάρτη. Στο λεωφορείο ακούγαμε μουσική παίζαμε παιχνίδια και κάναμε και πολλά άλλα πράγματα….Η πρώτη μας στάση ήταν λίγο πιο έξω από τη Λαμία. Εκεί φάγαμε το φαγητό μας και κάναμε ένα διάλειμμα για 10 λεπτά. Έπειτα συνεχίσαμε το ταξίδι μας … Φτάσαμε στην Αθήνα  σ τις 11:00 περίπου και επισκεφτηκαμε την Ακρόπολη. Εκεί είχαμε έναν πολύ καλό ξεναγό που το όνομα του ηταν «Φοιβος» (ήταν ενα αρχαιο ιστορικο ονομα, ένα από τα ονόματα του θεού Απόλλωνα). Μας ειπε πάρα πολλά πραγματα (όπως το πότε χτίστηκε η Ακρόπολη, για πιο λόγο, πώς εξαπλωθηκε η Αθήνα γύρω από την Ακρόπολη κ.α.)

Μετά από ώρα επισκεφτηκαμε το μουσείο της Ακρόπολης!!!! Χωριστηκαμε σε δύο τμήματα … Όσο ήταν το ένα τμήμα μέσα το άλλο έκανε ένα διάλειμμα έξω από το μουσείο. ..Όταν και τα δυο τμηματα τελειωσαν την ξενάγηση, μας άφησαν πέντε λεπτά να πάμε στο μαγαζάκι της Ακρόπολης όπου αγοράσαμε πολλά μικρά και ενδιαφέροντα πράγματα.

Επειδή ήμασταν πολύ πεινασμενοι μετά από όλο αυτό πήγαμε σε ένα εστιατόριο φαστ-φουντ και μας άφησαν να παρουμε κάτι από εκεί.

Μετά κάναμε μια βόλτα στα μαγαζιά ( όχι για να αγοράσουμε τίποτα )και φτάσαμε στο Σύνταγμα όπου μας περιμενε το λεωφορείο μας . Τότε ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής. Κάναμε μια τελευταία στάση εκει που είχαμε κάνει και την πρώτη μας έξω από τη Λαμία. Καθησαμε και φάγαμε το φαγητό που είχε στην ταβέρνα ή οποίος είχε και ήθελε έτρωγε το φαγητό που είχε πάρει από το σπίτι του… Στις 10:15 περίπου φτάσαμε έξω από το σχολειο όπου μας περίμεναν οι γονείς μας!!!!!

Περάσαμε τέλεια και αυτή η εκδρομή θα μείνει σε όλους αξέχαστη! !!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Ε΄Τάξη, Επισκέψεις, ΣΤ' Τάξη

Επίσκεψη στα Μπισκότα Παπαδοπούλου

γράφουν οι Ραφαέλα Μελτζινίτη και Γιώργος Γαβρινιώτης

Αυτή τη φορά κατι νέο μας ετοιμάζουν οι δάσκαλοί μας: μια επίσκεψη αλλά όχι σε μουσείο. Σε έναν παράδεισο! Στο εργοστάσιο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ με την πέμπτη και την έκτη τάξη.

Μια φανταστική επίσκεψη που κάναμε στις 13 Οκτωβρίου.

Οι εργαζόμενοι του εργοστασίου ήταν πρόθυμοι να μας δείξουν πώς δουλεύει το κάθε μηχάνημα και φυσικά μάθαμε τι περιέχουν τα μπισκότα, όπως αλεύρι, αυγά, βούτυρο, γάλα κ.λ.π αλλά χωρίς συντηρητικά.

Και οι δυο τάξεις φάγανε πάρα πολλά πουράκια σοκολάτας Caprice, έμαθαν ενδιαφέροντα πράγματα και στο τέλος όλοι πήρανε από ένα δωράκι: μια σακούλα που μέσα είχε μπισκότα Μιράντα, Caprice, συνταγή για μπισκοτάκια, Cream Crackers, Πολυδημητριακά Μπισκότα και πολλά άλλα.

Όλοι ήταν πολύ ευχαριστημένοι και γι’ αυτό όλοι έγραψαν τη γνώμη τους σε ένα τεράστιο βιβλίο…

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Αγγλικά, Ε΄Τάξη

Alexander the Great – Ε΄ τάξη

Final big project of the year: The 5th grade talks about the past and discusses great personalities. We find in Unit 7 a summary of Alexander’s greatest achievements. Happy coincidence: our visit to Vergina. The students work in groups and discover more about Alexander’s parents, his childhood, his great battles and his death. Using Canva once more, after last year’s Great Animal Project, they create these info posters. Well… maybe they missed a couple details, but still, their work is impressive!

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γ' Τάξη, Δ' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Ε΄Τάξη, Επισκέψεις

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕΣΚΛΟ – ΔΙΜΗΝΙ

Την  Τετάρτη 19  Απριλίου  2016  το σχολείο  μας  και  συγκεκριμένα  οι  τάξεις  Γ’, Δ’ και Ε’ πραγματοποίησαν  μια  εκπαιδευτική  εκδρομή  στους  αρχαιολογικούς  χώρους του  Σέσκλου  και  του Διμηνίου. Τα  παιδιά  ξεναγήθηκαν  στους  δύο  χώρους  της  νεολιθικής  περιόδου,  που  έχουμε  την  τύχη να  τους  έχουμε  στην  περιοχή  μας  κι  έτσι  μπορούμε  να  δούνε  από  κοντά  ό,τι  διδάσκεται  στο μάθημα  της  Ιστορίας  στην  Γ’  Δημοτικού.
   Πρώτα  φτάσαμε  στο  Σέσκλο έναν από τους σπουδαιότερους νεολιθικούς οικισμούς της Ελλάδας και της Ευρώπης, που έδωσε το όνομά του σε μία ολόκληρη φάση της νεολιθικής εποχής στη Θεσσαλία. Κατοικήθηκε από την αρχή της νεολιθικής εποχής (7η χιλιετία π.Χ.) μέχρι και τη Μέση Εποχή του Χαλκού, αλλά γνώρισε τη μεγαλύτερη ακμή του στην 5η χιλιετία π.Χ., κατά τη Μέση Νεολιθική περίοδο. Τα σπίτια, που υπολογίζονται σε 500-800, ήταν πιο πυκνά διατεταγμένα στο λόφο, χωρίζονταν από δρομάκια και πλατείες και περιβάλλονταν από μεγάλους τοίχους, ενώ στην επίπεδη περιοχή ήταν πιο άνετα και απομακρυσμένα. Αυτό  που  εντυπωσίασε  τα  παιδιά  ήταν  ότι  υπήρχαν  3  διαστρωματώσεις  κατοικιών η  μία  πάνω  από  την  άλλη, που  έγιναν  σε  διαφορετικές  χρονικές  περιόδους  και  σκεπάστηκαν  από χώμα. Επίσης,  η  περιοχή  που  επιλέχτηκε,  λόγω  δύο  αρχαίων  ποταμών  αριστερά  και  δεξιά  του οικισμού, αλλά  και  του  παρακείμενου  δάσους  αναγκαίου  για  την  ξυλεία  και  το  κυνήγι.

4aa5852b-1964-4a35-a3f2-31f3a4b54824

Ύστερα,  επισκεφτήκαμε  τον  προϊστορικό  οικισμό  του  Διμηνίου,   που  ήταν εντυπωσιακότερος  από τον  προηγούμενο, εξαιτίας  των  θολωτών  μυκηναϊκών  τάφων  που  σώζονται  στη  περιοχή. Πρόκειται για έναν από τους πιο γνωστούς οικισμούς της Ελλάδας και για το σημαντικότερο οικισμό της Νεότερης Νεολιθικής περιόδου. Η πρώτη εγκατάσταση στο λόφο χρονολογείται στο τέλος της 5ης χιλιετίας π.Χ., στη Νεότερη Νεολιθική περίοδο. Ήταν μία οργανωμένη κοινότητα 200-300 κατοίκων, που ζούσαν σε 30-40 σπίτια και ασχολούνταν κυρίως με τη γεωργία και την κτηνοτροφία, αλλά και με την αλιεία, λόγω της μικρής απόστασης από τη θάλασσα.

unnamed

Το Διμήνι ξεχωρίζει από τους άλλους νεολιθικούς οικισμούς γιατί παρουσιάζει ένα μοναδικό αρχιτεκτονικό στοιχείο, τους έξι λιθόκτιστους περιβόλους, που είχαν οικοδομηθεί γύρω από τον οικισμό κατά ζεύγη, με σκοπό πιθανότατα να στηρίζουν το έδαφος και να ορίζουν το χώρο. Ανάμεσά τους ήταν κτισμένα τα σπίτια, ενώ στο κέντρο βρισκόταν μία ευρύχωρη αυλή. Το 1901 ανασκάφηκε ο θολωτός τάφος πάνω στο λόφο, που είναι γνωστός και ως «Τούμπα»  ενώ ο δεύτερος θολωτός τάφος, γνωστός ως «Λαμιόσπιτο», είχε ανασκαφεί το 1886 από τους Lolling και Wolters.

unnamed (1)

Η ξενάγηση και στους δύο οικισμούς ήταν ενδιαφέρουσα και παραστατική και οι μαθητές απάντησαν σε ερωτήσεις και συμμετείχαν ενεργά στην αναπαράσταση, εκφράζοντας απορίες και ενεργοποιώντας τη γνώση που απέκτησαν από το βιβλίο της Ιστορίας. Συμπερασματικά, μπορούμε  να  πούμε  ότι  ήταν  μια  εκδρομή  που  μάγεψε  τους  μικρούς  μας μαθητές, αφού  τους  προσέφερε  μια  ολοκληρωμένη  εικόνα  των  δύο  οικισμών, από  τους  πιο  παλιούς στην  Ευρώπη, που  έχουμε  την  τύχη  να  είναι  πολύ  κοντά  στην  πόλη  μας, το Βόλο.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δ' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Ε΄Τάξη, Προγράμματα, Φιλοξενίες

Επίσκεψη διατροφολόγου

Την Τετάρτη 30 Μαρτίου στα πλαίσια του προγράμματος << ΕΥ ΖΗΝ>> επισκέφθηκε το σχολείο μας ο διατροφολόγος κ. Παναγιώτης Ζήσης. Ο κ. Ζήσης μίλησε στους μαθητές της Δ ΄και Ε΄ τάξης για την αξία της σωστής διατροφής στην παιδική ηλικία ενημερώνοντας τα παιδιά για τη σημασία του καλού πρωινού. Μέσα από ένα ιδιαίτερα ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο για τους μαθητές πρότεινε σωστά διατροφικά γεύματα που μπορούν να έχουν μαζί τους στο σχολείο με σκοπό την πνευματική και σωματική τους ισορροπία. Ήταν μια αξιόλογη προσπάθεια που σίγουρα θα έχει και συνέχεια.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γαλλικά, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Ε΄Τάξη, Επισκέψεις, ΣΤ' Τάξη

Επίσκεψη στο Μουσείο της Πόλης

Την Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015 η Ε’ και η ΣΤ’ τάξεις του σχολείου επισκέφθηκαν τη Βιβλιοθήκη του Δημοτικού Κέντρου Ιστορίας και Τεκμηρίωσης και το Μουσείο της πόλης του Βόλου.

La 5ème et la 6ème classes de l’école primaire d’Alli Meria devant la porte du musée de ville de Volos

Στη Βιβλιοθήκη οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις λειτουργίες μιας δανειστικής βιβλιοθήκης, ξεναγήθηκαν στις συλλογές της, αναζήτησαν λεξικά της γαλλικής γλώσσας καθώς και γάλλους συγγραφείς λογοτεχνίας μεταφρασμένους στα ελληνικά.

Dans la bibliothèque municipale de Volos (bâtiment Spirer)

Στη συνέχεια ακολουθώντας μια ενδιαφέρουσα διαδρομή από το κτίριο Σπίρερ και μέσω του σιδηροδρομικού σταθμού έφτασαν στην πρώην καπναποθήκη Παπάντου, όπου στεγάζεται το Μουσείο της πόλης. Οι υπεύθυνοι του μουσείου ταξίδεψαν τους μαθητές και τις μαθήτριες στο χρόνο και την ιστορία του Βόλου μέσα από φωτογραφίες και ιστορίες ζωής των ανθρώπων της πόλης μαζί με τα υλικά τεκμήρια της δραστηριότητάς τους.

On écoute l’histoire de la station de trains de Volos.

Την επίσκεψη συνδιοργάνωσαν οι δάσκαλοι των τάξεων και η καθηγήτρια Γαλλικών Μαρία Τεχνοπούλου.

Les élèves de la 6ème dans une ancienne classe avec la …maîtresse.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Αγγλικά, Ε΄Τάξη, Ευέλικτη Ζώνη

Χριστούγεννα στη Σερβία, τη Ρωσία και την Ισπανία

Ένα project της Ε΄ τάξης

Λίγες μέρες πριν το εορταστικό τριήμερο, όταν αποφασίζαμε με ποιο τρόπο θα συμμετέχει η κάθε τάξη στο χριστουγεννιάτικο μπαζάαρ, οι μαθητές της Ε΄ την ώρα της Ευέλικτης Ζώνης σκέφτηκαν ότι θα ήθελαν φέτος να προσφέρουν με διαφορετικό τρόπο. Πέρα από την καθιερωμένη μουσική συμμετοχή, έψαχναν τρόπο να συνεισφέρουν με κάτι εικαστικό. Κατέβασαν λοιπόν μια έξοχη ιδέα!

Ψάχνοντας για θέματα που να έχουν σχέση με τα Χριστούγεννα, σκεφτόμασταν κλασικές συνταγές, τύπου «τα Χριστούγεννα σε άλλες χώρες». Και τότε τα παιδιά θυμήθηκαν ότι είχαμε στην τάξη παιδιά που είχαν καταγωγή ή είχαν ζήσει μεγάλο διάστημα σε ξένες χώρες. Συγκεκριμένα, μια συμμαθήτριά τους είναι μισή Ρωσίδα, ένας άλλος είναι μισός Σέρβος και ένας τρίτος έζησε τρια χρόνια στην Ισπανία. Η έμπνευση ήρθε!

Χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες, μία για κάθε χώρα, με αρχηγούς τους τρεις αυτούς συμμαθητές τους. Συζήτησαν, αποφάσισαν, μοίρασαν δουλειές και μέσα σε λίγες ώρες είχαν αρχίσει να γεμίζουν ένα padlet (ηλεκτρονικό σημειωματάριο) με τα αποτελέσματα της έρευνάς τους. Έθιμα, τραγούδια, εικόνες και πληροφορίες στα ελληνικά και τα αγγλικά βρήκαν θέση εκεί. Στην επόμενη συνάντηση είχαμε τόσο πολύ υλικό που έπρεπε να βρούμε τρόπο να το οργανώσουμε για να το παρουσιάσουμε.

Δείτε εδώ το αρχικό μας padlet με όλο το υλικό των μαθητών:

Κάντε κλικ στην εικόνα για να ανοίξετε το ηλεκτρονικό μας σημειωματάριο και να δείτε όλο το υλικό που βρήκαν τα παιδιά, δημοσιευμένο ή μη.

Μια που είχαμε τόσο πολύτιμο υλικό στα χέρια μας, και ήταν τόσο πολυμορφικό και διαδραστικό, σκεφτήκαμε ότι θα μπορούσαμε να το παρουσιάσουμε με διαφορετικούς τρόπους. Χρειαζόμασταν μια εικαστική παρέμβαση στο χώρο: αφίσες! Χρειαζόμασταν τρόπο να δείξουμε όμως και τα βίντεο και τους συνδέσμους: ένα ηλεκτρονικό περιοδικό! Έτσι γνωρίσαμε το Canva και το Joomag.

Χρησιμοποιώντας τον ηλεκτρονικό σχεδιαστή του Canva, τα παιδιά συνδύασαν χρώματα, σχήματα, εικόνες και κείμενο και έφτιαξαν αφίσες που παρουσίαζαν μερικές πληροφορίες για τα Χριστούγεννα σε καθεμιά από αυτές τις χώρες. Με λίγη βοήθεια από το δάσκαλο στις τελευταίες πινελιές, δημιουργήσαμε τα Posters που παρουσιάζουμε εδώ αλλά και τυπωμένα υποδέχτηκαν τους καλεσμένους μας προσφέροντας αισθητική αλλά και ενδιαφέρουσες γνώσεις.

Δείτε εδώ τις αφίσες μας!

Τέλος, έμενε η πιο δύσκολη δουλειά: η δημιουργία του ηλεκτρονικού περιοδικού. Τα παιδιά γνώρισαν το Joomag, ένα χρήσιμο, αν και λίγο δύσκολο στη χρήση, εργαλείο. Προσαρμόσαμε τα κείμενα και τα στοιχεία που θέλαμε να δημοσιευτούν και με λίγη τεχνική βοήθεια από το δάσκαλο, ετοιμάστηκε το Feasts and Festivals: Christmas Edition! Μπορείτε να απολαύσετε την ανάγνωση μετά μουσικής, να ακούσετε τα τραγούδια, να ξεφυλλίσετε απλώς, ή να μεγενθύνετε για να διαβάσετε πιο προσεκτικά. Καλή ανάγνωση!

Feasts and Festivals: Christmas Edition

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Ε΄Τάξη, Εκδρομές, ΣΤ' Τάξη, Φυσική Αγωγή

Νίκος Μαγγίτσης: ένας ξεχωριστός άνθρωπος

γράφουν οι Έρη Καρατάσιου και Μαίρη Καφαντάρη

Τη Δευτέρα 12 Οκτωβρίου στο σχολείο μας ήρθε ένας πολύ αξιόλογος άνθρωπος ο όποιος μέσα από τις πράξεις του μας έμαθε ότι πρέπει να βάζουμε στόχους και να τους πετυχαίνουμε. Αυτός ο ιδιαίτερος άνθρωπος ονομάζεται Νίκος Μαγγίτσης.

Αυτός ο ξεχωριστός άνθρωπος ήρθε λοιπόν στο σχολείο μας και μας μίλησε για τον αγώνα που έκανε για να ανέβει στις 7 ψηλότερες κορυφές βουνών της κάθε ηπείρου. Κατάφερε να ανέβει στις κορυφές του: Κορστενζ (4.884μ.), του Βινσον (4.897μ.), του Ελ Μπρους (5.642μ.),στο Κιλιμάντζαρο (5.895μ.), στο Μακ Κινλει (6.194μ.), στο Ακονκαγκονα (6.962μ.) και στο Έβερεστ (8.850μ.). Δεν ήταν μόνος του όμως, μαζί του υπήρχε μια παρέα φίλων και άλλοι ξένοι ορειβάτες. Και όλα αυτά τα ξέρω μέσα από το βίντεο που μας έδειξε ο κ. Μαγγίτσης με τις περιπέτειες του μέσα από αυτές τις αναβάσεις.

Μετά από αυτή την ωραία παρουσίαση τα παιδιά του έκαναν ερωτήσεις και ο Δημήτρης της Ε’ τάξης του χάρισε μια ζωγραφιά που είχε ζωγραφίσει τις 7 κορυφές των βουνών και επάνω στη ζωγραφιά είχε γράψει τα λόγια που είχε πει ο κ. Μαγγίτσης: «Καλύτερα να ζεις 1 ημέρα σαν λιοντάρι παρά 50 χρόνια σαν προβατο». Στο τέλος ο κ. Μαγγίτσης έβγαλε φωτογραφίες με όλες τις τάξεις του σχολείου.

Σήμερα ο κ. Μαγγίτσης εργάζεται ως καθηγητής της φυσικής αγωγής σε σχολείο της πόλης μας. Επίσης και σαν προπονητής στην Αθλητική Αγωνιστική Αναρρίχηση.

Την περασμένη Τρίτη, 3 Νοεμβρίου, η έκτη και η πέμπτη τάξη έκαναν μια πεζοπορία στα Χάνια με τον κ. Μαγγίτση. Το τοπίο ήταν μαγικό. Παντού έβλεπες ψηλά δέντρα που είχαν χάσει τα φύλλα τους και πατούσες σε ένα χαλί από πορτοκαλί και κίτρινα φύλλα. Επίσης είδαμε μικρά ρυάκια τα οποία προσπερνούσαμε με μια δρασκελιά. Η θέα ήταν μαγευτική και δεν ήθελες να φύγεις από αυτόν τον μικρό παράδεισο. Περάσαμε φανταστικά!

P1080478P1080474 P1080477 P1080492

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γιορτές, Δ' Τάξη, Ε΄Τάξη, Εκδηλώσεις, Μουσική

Επέτειος 25ης Μαρτίου 1821 – Δ΄ Τάξη

Με επαναστατική αλλά και σατιρική διάθεση, προσέγγισαν την Ελληνική Επανάσταση του 1821 οι μαθητές της Δ΄ Τάξης μαζί με τη δασκάλα τους κα Ελένη Πατρίκου. Επιλέγοντας αποσπάσματα από ένα έργο σταθμό στο ελληνικό θέατρο, «Το μεγάλο μας τσίρκο» του Ιάκωβου Καμπανέλλη, έκαναν ένα οδοιπορικό στα χρόνια της επανάστασης αλλά κυρίως σε ό,τι ακολούθησε μετά την ανακύρηξη σε ανεξάρτητο κράτος μέχρι και σήμερα. Με χιούμορ αλλά και σοβαρότητα και συχνά με έκπληξη όσον αφορά το πώς χειρίζονται τα πράγματα οι μεγάλοι, οι μαθητές της Δ΄ έστησαν μια απολαυστική παράσταση που μας έκανε να διασκεδάσουμε αλλά και να σκεφτούμε πόσες ομοιότητες μπορούν να βρεθούν με τις πολιτικές του σήμερα και πόσα μας διδάσκει η μελέτη της ιστορίας.

Τη διασκευή του σεναρίου και τη σκηνοθεσία ανέλαβε η κα Πατρίκου, ενώ την παράσταση έντυσε με τραγούδια και μουσικές η μουσικός κα Κωνσταντίνα Καραφέργια, η οποία έπαιξε και φλάουτο. Συμμετείχαν δε οι μαθητές της Ε΄ τάξης ως χορωδία και ορχήστρα, με μεταλλόφωνα, κρουστά και βιολί.

Ιδιαίτερη χαρά και τιμή μας, η παρουσία της Διευθύντριας Α/θμιας Εκπαίδευσης κας Θεοδώρας Μητσιάνη και του Υπεύθυνου εκπαιδευτικών θεμάτων κου Αθανασίου Ευάγγελου που επέλεξαν να παρακολουθήσουν τον εορτασμό της επετείου στο σχολείο μας. Μετά το τέλος της γιορτής, μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για σχολείο, εκπαιδευτικούς και μαθητές χαρακτηρίζοντας την παράσταση άρτια καλλιτεχνικά, προϊόν άψογης συνεργασίας και ένδειξη του κλίματος που επικρατεί στο σχολείο και της σχέσης δασκάλων και μαθητών. Τους ευχαριστούμε πολύ για τα καλά τους λόγια και ανυπομονούμε να τους ξαναφιλοξενήσουμε σε επόμενη εκδήλωση.