Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δ' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Εκδηλώσεις, Επισκέψεις, Μουσική, Φιλανθρωπική δράση

Η παρουσία μας στις εκδηλώσεις της «Φλόγας» Μαγνησίας

Γράφουν οι μαθητές Νικάκη Ζωή και Φίλιππος Καταδωράκης της Δ’ τάξης

Στα τέλη περίπου του Νοέμβρη ο κ. Γιάννης μας ανακοίνωσε ότι μας έχει προσκαλέσει ο Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματικές Ασθένειες «Φλόγα» να παρουσιάσουμε κάτι στο χριστουγεννιάτικο μπαζάαρ τους. Αποφασίσαμε να ανεβάσουμε ένα θεατρικό και αμέσως ξεκίνησε η προετοιμασία.

Αρχικά ο κ. Γιάννης και η κα Σταυρούλα, η δασκάλα μας, μας διάβασαν ένα βιβλίο με τίτλο: «Η Μαίρη και το λευκό μπιζέλι» της ταλαντούχου συγγραφέως Δήμητρας Σωκράτους. Το βιβλίο αναφερόταν στον παιδικό καρκίνο, πώς είναι δυνατό να φυτρώσει και να μεγαλώσει αυτό το
μικρό μπιζελάκι μέσα στο σώμα ενός παιδιού, με ποιον τρόπο μπορεί να αντιμετωπιστεί….

Αποτυπώσαμε με ζωγραφιές όλο το βιβλίο, για να τις χαρίσουμε στη «Φλόγα», δραματοποιήσαμε ένα κομμάτι και δημιουργήσαμε ένα βίντεο με τις φωνές μας. Έτσι λοιπόν στις 8 Δεκεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε το χριστουγεννιάτικο bazaar της Φλόγας. Η Φλόγα είναι ένας Σύλλογος που στηρίζει τα παιδιά και τις οικογένειές τους που έχουν νοσήσει ή νοσούν από την αρρώστια του αιώνα μας, τον καρκίνο.

Την έναρξη του bazaar την κάναμε εμείς παρουσιάζοντας με ξεχωριστό τρόπο το θεατρικό: «Η Μαίρη και το λευκό μπιζέλι». Πλήθος κόσμου μας χειροκρότησε, υπήρχε έντονη συναισθηματική φόρτιση και μας ζήτησαν να το ξαναπαίξουμε στην κοπή της βασιλόπιτας του Συλλόγου τους
που έγινε στις 26 Ιανουαρίου 2017.

Πράγματι, το βράδυ της Παρασκευής 26/1/2018 πήγαμε στην αίθουσα της Εξωραϊστικής Λέσχης για να παίξουμε το θεατρικό μας. Στο χώρο βρίσκονταν πολλοί Επίσημοι όπως ο Δήμαρχος Βόλου, Βουλευτές, αντιπεριφερειάρχες, πρόεδροι τοπικών συλλόγων  κ.α. Στο τέλος τραγουδήσαμε το τραγούδι «Έχεις τη δύναμη» σε μουσική του Στέφανου Κορκολή και στίχους Ελεάνας Βραχάλη που μας δίδαξε ο κ. Νίκος ο μουσικός μας.

Ήταν μια βραδιά ξεχωριστή και ευχόμαστε όλα τα παιδιά να είναι γερά και δυνατά.

Αναφορές στον τύπο: Εφημερίδα Θεσσαλία

Όλοι μαζί έχουμε τη δύναμη!

Το σχολείο μας πάντα δίνει μεγάλη σημασία σε δράσεις που ευαισθητοποιούν και ενημερώνουν τα παιδιά για σημαντικά θέματα. Όταν λοιπόν ο Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματικές Ασθένειες Φλόγα μας πρότεινε να συνεργαστούμε σε μια εκδήλωση για το ευαίσθητο θέμα του παιδικού καρκίνου, δεν ήταν δυνατόν να μην ανταποκριθούμε άμεσα!

Ψάξαμε και ανακαλύψαμε το υπέροχο βιβλίο της Δήμητρας Σωκράτους «Η Μαίρη και το λευκό μπιζέλι» που με ονειρικό και μεταφορικό τρόπο αφηγείται το ταξίδι της μικρής Μαίρης προς την αυτογνωσία και τη νίκη. Το διαβάσαμε με τα παιδιά της Δ΄ τάξης και τους ζητήσαμε να αποτυπώσουν τα συναισθήματά τους σε χαρτί με εικόνες και χρώματα. Κουβεντιάσαμε για τις δυσκολίες της αρρώστιας, τον αγώνα που δίνουν τόσοι συνάνθρωποί μας κάθε μέρα, το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε κι εμείς. Κι όλα αυτά οδήγησαν στη δική μας εκδοχή της ιστορίας της μικρής Μαίρης που θα παρουσιάσουμε την Παρασκευή 8/12 στις 7.30 το απόγευμα στην αίθουσα εκδηλώσεων του Συλλόγου στην οδό Χαρισιάδου.

Ελάτε μαζί μας για να συγκινηθούμε, να προβληματιστούμε και να τραγουδήσουμε δυνατά «Έχω τη δύναμη!»

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δ' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Ε΄Τάξη, Εκδηλώσεις, Εκδρομές, Επισκέψεις, ΣΤ' Τάξη

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Ακρόπολης

γράφουν οι Σοφία Ψαρογιάννη και Βαγγέλης Καραλάκος

Στις 5 Νοεμβρίου περάσαμε μια αξέχαστη μέρα πηγαίνοντας μια εκδρομή στην Αθήνα!!!!!!Το λεωφορειο θα αναχωρουσε στις 6:15 το πρωί γι’αυτό έπρεπε να ξυπνήσουμε πολύ νωρίς ( άξιζε όμως τον κόπο!!!) …Πήγαμε με ένα λεωφορείο η Έκτη, η Πέμπτη και η Τετάρτη. Στο λεωφορείο ακούγαμε μουσική παίζαμε παιχνίδια και κάναμε και πολλά άλλα πράγματα….Η πρώτη μας στάση ήταν λίγο πιο έξω από τη Λαμία. Εκεί φάγαμε το φαγητό μας και κάναμε ένα διάλειμμα για 10 λεπτά. Έπειτα συνεχίσαμε το ταξίδι μας … Φτάσαμε στην Αθήνα  σ τις 11:00 περίπου και επισκεφτηκαμε την Ακρόπολη. Εκεί είχαμε έναν πολύ καλό ξεναγό που το όνομα του ηταν «Φοιβος» (ήταν ενα αρχαιο ιστορικο ονομα, ένα από τα ονόματα του θεού Απόλλωνα). Μας ειπε πάρα πολλά πραγματα (όπως το πότε χτίστηκε η Ακρόπολη, για πιο λόγο, πώς εξαπλωθηκε η Αθήνα γύρω από την Ακρόπολη κ.α.)

Μετά από ώρα επισκεφτηκαμε το μουσείο της Ακρόπολης!!!! Χωριστηκαμε σε δύο τμήματα … Όσο ήταν το ένα τμήμα μέσα το άλλο έκανε ένα διάλειμμα έξω από το μουσείο. ..Όταν και τα δυο τμηματα τελειωσαν την ξενάγηση, μας άφησαν πέντε λεπτά να πάμε στο μαγαζάκι της Ακρόπολης όπου αγοράσαμε πολλά μικρά και ενδιαφέροντα πράγματα.

Επειδή ήμασταν πολύ πεινασμενοι μετά από όλο αυτό πήγαμε σε ένα εστιατόριο φαστ-φουντ και μας άφησαν να παρουμε κάτι από εκεί.

Μετά κάναμε μια βόλτα στα μαγαζιά ( όχι για να αγοράσουμε τίποτα )και φτάσαμε στο Σύνταγμα όπου μας περιμενε το λεωφορείο μας . Τότε ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής. Κάναμε μια τελευταία στάση εκει που είχαμε κάνει και την πρώτη μας έξω από τη Λαμία. Καθησαμε και φάγαμε το φαγητό που είχε στην ταβέρνα ή οποίος είχε και ήθελε έτρωγε το φαγητό που είχε πάρει από το σπίτι του… Στις 10:15 περίπου φτάσαμε έξω από το σχολειο όπου μας περίμεναν οι γονείς μας!!!!!

Περάσαμε τέλεια και αυτή η εκδρομή θα μείνει σε όλους αξέχαστη! !!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γ' Τάξη, Δ' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Επισκέψεις

Επίσκεψη στο Μουσείο της Πόλης του Βόλου

2017-10-18 09.55.05

γράφει ο Παναγιώτης Ψιλιώτης

Όλα ξεκίνησαν από την δεύτερη ώρα. Η τάξεις Γ’ και Δ’ πήραν τις θέσεις τους και ξεκίνησαν για το λεωφορείο. Όταν έφτασαν στο μουσείο ο ξεναγός κ. Γιώργος τους ξενάγησε στους χώρους και από ό,τι έμαθα, έμαθαν και για την Ευαγγελίστρια και για την Νέα Ιωνία. Είδαν φωτογραφίες και υλικό από την πλούσια ιστορία της πόλης. Συζήτησαν για τους πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία, τα παλιά επαγγέλματα, σημαντικά κτίρια και πώς χρησιμοποιούνται σήμερα και μεγάλες καταστροφές στην ιστορία της πόλης.

2017-10-18 09.55.14

2017-10-18 11.24.15

2017-10-18 11.23.36

Έμαθαν για την ιστορία του Βολου γενικά, βρήκαν περιοχές σε μια αεροφωτογραφία και μετά από λίγο έπαιξαν ένα παιχνίδι ερωτήσεων. Για όλους ήταν μια ξεχωριστή και τέλεια ημέρα.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δ' Τάξη

Τα αξιοθέατα του Βόλου – ένα project της Δ΄

γράφει η Δήμητρα Νικάκη

Στη Μελέτη Περιβάλλοντος κάναμε ένα μάθημα, για τα αξιοθέατα του Βόλου. Η κυρία Ελένη, μας έβαλε ένα project, για τους λόγους που μπορεί να έρθει  κάποιος στο Βόλο. Ένας λόγος είναι το υπέροχο, φτιαγμένο όπως στα αρχαία χρόνια, καράβι της Αργούς.
Ένα ακόμα αξιοθέατο είναι και ο Μουντζούρης. Ο Μουντζούρης είναι το τρένο που ανεβαίνει το Πήλιο και φτάνει μέχρι τις Μηλιές. Εκεί το τρένο σταματάει για 15′ λεπτά μόνο και ξαναγυρνάει στο Βόλο. Επίσης αξιοθέατο είναι το κεντρικό κτήριο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, που στεγάζεται στην παλιά καπναποθήκη του Παπασράτου. Το Αχίλλειον, κινηματογράφος, χτίστηκε το 1925 σε  σχέδια του βολιώτη αρχιτέκτονα κ. Αργύρη. Το αρχαιολογικό μουσείο Βόλου, γνωστότερο ως Αθανασάκειο αρχαιολογικό μουσείο, είναι το κεντριικό αρχαιολογικό μουσείο του Ν.Μαγνησίας. Τα αξιοθέατα του Βόλου είναι τόσα πολλά, που δεν μπορώ να τα γράψω όλα. Γι’ αυτό αξίζει να έρθει κάποιος στον Βόλο για να τα δει.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δ' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Επισκέψεις, ΣΤ' Τάξη

Επίσκεψη στο Μουσείο Κεραμοποιΐας Τσαλαπάτα – Δ΄ και ΣΤ΄

γράφουν οι Βέρα Μαστρογιάννη και Γιώργος Λαθουράς

«Η επίσκεψή μας στο Μουσείο Τσαλαπάτα μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Εκεί μάθαμε πολλά καινούρια πράγματα, όπως πότε χτίστηκε, πώς έφτιαχναν τα τούβλα και άλλα. Μας ξενάγησαν σε όλο το κτίριο και κάθε αίθουσα ήταν γεμάτη από ενδιαφέροντα εκθέματα. Πιστεύω ότι αυτό που μας έκανε να ενθουσιαστούμε πιο πολύ είναι ότι φτιάξαμε μικρά σπιτάκια από τουβλάκια μικρά και κεραμίδια. Ήταν τέλειο!!! Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία και ελπίζω να ξαναπάμε!»

2017-02-22 11.09.48                      2017-02-22 11.09.41 2017-02-22 11.09.34                      2017-02-22 11.09.58

«Πριν από λίγες ημέρες πήγαμε με το σχολείο μας στο μουσείο του Τσαλαπάτα. Το εργοστάσιο του Τσαλαπάτα όταν λειτουργούσε έφτιαχνε κεραμίδια και τούβλα.

Τώρα έχει σταματήσει να λειτουργεί και έχει γίνει μουσείο. Όταν μπήκαμε στο μουσείο προχωρήσαμε πάνω σε μια ράμπα και μπήκαμε και μπήκαμε σε μια μικρή αίθουσα που μέσα σε ένα γυάλινο κουτί είχε σε μικρό μέγεθος το μουσείο όπως ήταν παλιά.

Μετά ήρθε μια ξεναγός που μας είπε μερικά λόγια για το μουσείο και μας εξήγησε τι θα κάνουμε και τι θα δούμε. Μας πήγε σε μια αίθουσα όχι πολύ μεγάλη που είχε πολλά εργαλεία και μας έδειξαν πως λειτουργούν και τι κάνουν.

Μετά μας πήρε ένας άλλος ξεναγός και μας πήγε σε κάτι γιγάντια κιβώτια όπου αποθηκευόταν το κάρβουνο και μεταφερόταν με ιμάντες στους τους τεράστιους λέβητες.

Μετά κάναμε μια βόλτα στις  αίθουσες για να μας δείξουν τα τούβλα που υπήρχαν σε στοίβες.

Στο τέλος ήρθε το λεωφορείο και μας πήρε. Ήταν μια απίστευτη εμπειρία που δεν θα ξεχάσει κανείς μας!»

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δ' Τάξη, Διαγωνισμοί, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Εικαστικά

Συμμετοχή του σχολείου στην έκθεση ζωγραφικής του Δήμου Βόλου

γράφει ο Πάνος Ψιλιώτης

Παραμονές Χριστουγέννων, οι μαθητές της Δ’ Τάξης με το συντονισμό του κου Βασίλη, του υπεύθυνου εικαστικών στο σχολείο, ζωγραφίζουν και δημιουργούν χριστουγεννιάτικα έργα.Το αποτέλεσμα ήταν να προβληθούν τα έργα στην έκθεση του Δήμου Βόλου.

Το σχολείο μας θα συμμετάσχει από ότι έμαθα και στο διαγωνισμό Bike Art με θέμα » Το φανταστικό μου ποδήλατο».

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δ' Τάξη, Εικαστικά

Έκθεση ζωγραφικής

γράφει ο Βασίλης Κουτσός

Τα εικαστικα ειναι ενα νεο μαθημα που μας διδασκει ο κυριος Βασιλης. Η πρωτη μας ζωγραφια ειχε θεμα ενα βαζο με λουλουδια. Ο κυριος μας ειπε να το εμπλουτισουμε οσο περισσοτερο μπορουμε. Για να ολοκληρωσουμε το εργο μας χρειαστηκαμε δυο εβδομαδες. Στο τελος ο κυριος Βασιλης μας ειπε να ψηφισουμε το εργο που μας αρεσε πιο πολυ.Το καλυτερο εργο ηταν της Ανθης!!!ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΘΗ!!!!!!

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Α' Τάξη, Δ' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Εκδηλώσεις, Προγράμματα, Φιλοξενίες

Πρόγραμμα αγωγής υγείας

χωρίς τίτλο

Είναι σπουδαίο να μοιράζεσαι συναισθήματα, γνώσεις …χαρά.
Εμείς φέτος μάθαμε πολλά.
Μάθαμε
για το ταξίδι της Ανάσας στο σώμα,
για την Νικοτίνη και τον Πονηρό Καπνό …
μάθαμε για …..τα μικρόβια
και φυσικά θέλουμε
όλα αυτά να τα μοιραστούμε μαζί σας….
ελάτε ……….

θα σας περιμένουμε……

Οι μαθητές των Α΄ και Δ΄ τάξεων σας προσκαλούν
στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας

Τρίτη 31 Μαίου
Ώρα 10.00 π.μ

θα μάθετε …θα διασκεδάσετε ….