Επίσκεψη στο Μουσείο της Πόλης του Βόλου

γράφει ο Παναγιώτης Ψιλιώτης Όλα ξεκίνησαν από την δεύτερη ώρα. Η τάξεις Γ’ και Δ’ πήραν τις θέσεις τους και ξεκίνησαν για το λεωφορείο. Όταν έφτασαν στο μουσείο ο […]

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕΣΚΛΟ – ΔΙΜΗΝΙ

Την  Τετάρτη 19  Απριλίου  2016  το σχολείο  μας  και  συγκεκριμένα  οι  τάξεις  Γ’, Δ’ και Ε’ πραγματοποίησαν  μια  εκπαιδευτική  εκδρομή  στους  αρχαιολογικούς  χώρους του  Σέσκλου  και  του Διμηνίου. Τα  παιδιά  ξεναγήθηκαν  στους  δύο  χώρους  της  νεολιθικής  περιόδου,  […]

Η εκδρομή στην Αγία Μαρίνα – Πεζοπορία Γ΄ και Δ΄ τάξεων

Γράφει η Κατερίνα Γκιώνη Ξεκινήσαμε στις 9 το πρωί μαζί με τη Γ΄τάξη και την κυρία Κατερίνα, ήρθαν επίσης ο κυριος Γιάννης, ο κύριος Γρηγόρης, η κυρία Ολυμπία και η κυρία Έφη. Αρχίσαμε να περπατάμε […]

Πεζοπορία Γ-Δ τάξεων – Το μονοπάτι του Ιάσονα

Γράφουν οι Βαγγέλης Καραλάκος και Θάνος Βασιλούδης Στις 15 Οκτωβρίου οι Γ και Δ τάξεις του σχολείου μας πήγαν μια πεζοπορία στο μονοπάτι του Ιάσονα που αρχίζει απο τους πρόποδες του Πηλίου και τελειώνει στην […]

Μάθημα ποδηλασίας στο σχολείο μας

Το ποδήλατό τους και το κράνος τους έφεραν σήμερα οι μαθητές του σχολείου μας μαζί τους και ο κ. Θανάσης Οικονόμου, ο Γυμναστής μας ο οποίος ξεκίνησε ένα πρόγραμμα ποδηλασίας με σκοπό τα παιδιά  να […]

Χριστούγεννα 2014-2015

Επιστρέφουμε δυναμικά σ’έναν καινούριο χρόνο και είμαστε έτοιμοι για περιπέτεια! Μετά από ένα απαραίτητο διάλειμμα, βρεθήκαμε ξανά την περασμένη Πέμπτη στην αυλή του σχολείου. Μεγάλη η χαρά και πολλά τα νέα. Δώρα, ταξίδια, παιχνίδια στο […]

Ένα δέντρο … αλλλιώτικο!

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των Δικαιωμάτων των παιδιών το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση με θέμα: «Το δέντρο των Δικαιωμάτων και των Υποχρεώσεων». Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες, οι «μικροί»  Α’, Β’, Γ’ και οι «μεγάλοι» […]

Επίσκεψη της Τροχαίας στο σχολείο

Στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης με θέμα «Κυκλοφορώ με ασφάλεια» το πρωί της Δευτέρας ήρθε κλιμάκιο της Τροχαίας και μίλησε στους μαθητές Τρίτης Γ’ και Τετάρτης Δ ́τάξεων για τη σωστή συμπεριφορά που επιβάλλεται να […]

«Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού»

Η Πέμπτη 9/10  ήταν μια μέρα διαφορετική για το σχολείο μας. Γιορτάσαμε την 1η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με θεματικό άξονα «Ρατσισμός και διαφορετικότητα» Το μάθημά μας αυτή τη μέρα ήταν αλλιώτικο. Δεν είχε βιβλία […]

Παγκόσμια ημέρα 3ης ηλικίας

Η παγκόσμια ημέρα τρίτης ηλικίας που γιορτάζεται κάθε χρόνο την 1η του Οκτώβρη ήταν το έναυσμα για την διοργάνωση μιας τρυφερής  γιορτής αφιερωμένης σε αυτούς που μας χαρίζουν καθημερινά τον χρόνο τους και την αγάπη […]

Top

Yπενθυμίζουμε ότι η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει μόνο για τον παρόντα ιστότοπο και για τους ιστότοπους που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.
Η προβολή περιεχομένου από άλλο ιστότοπο που έχει ενσωματωθεί στον παρόντα ιστότοπο (π.χ. video youtube) ή το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση.