Η παρουσία μας στις εκδηλώσεις της «Φλόγας» Μαγνησίας

Γράφουν οι μαθητές Νικάκη Ζωή και Φίλιππος Καταδωράκης της Δ’ τάξης Στα τέλη περίπου του Νοέμβρη ο κ. Γιάννης μας ανακοίνωσε ότι μας έχει προσκαλέσει ο Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματικές Ασθένειες «Φλόγα» να παρουσιάσουμε […]

Χριστούγεννα 2017-18 – Δράσεις

Χριστουγεννιάτικη γιορτή. Γράφει η Δήμητρα Νικάκη μαθήτρια της Ε’ τάξης. Φέτος τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή την ανέλαβαν οι μαθητές των τάξεων Α και Β’(Β1, Β2) Ο τίτλος της παράστασης ήταν «Η μπουγάδα του Αϊ –Βασίλη». Το θέμα ήταν […]

Όλοι μαζί έχουμε τη δύναμη!

Το σχολείο μας πάντα δίνει μεγάλη σημασία σε δράσεις που ευαισθητοποιούν και ενημερώνουν τα παιδιά για σημαντικά θέματα. Όταν λοιπόν ο Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματικές Ασθένειες Φλόγα μας πρότεινε να συνεργαστούμε σε μια εκδήλωση για […]

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Ακρόπολης

γράφουν οι Σοφία Ψαρογιάννη και Βαγγέλης Καραλάκος Στις 5 Νοεμβρίου περάσαμε μια αξέχαστη μέρα πηγαίνοντας μια εκδρομή στην Αθήνα!!!!!!Το λεωφορειο θα αναχωρουσε στις 6:15 το πρωί γι’αυτό έπρεπε να ξυπνήσουμε πολύ νωρίς ( άξιζε όμως […]

Επίσκεψη στο Μουσείο της Πόλης του Βόλου

γράφει ο Παναγιώτης Ψιλιώτης Όλα ξεκίνησαν από την δεύτερη ώρα. Η τάξεις Γ’ και Δ’ πήραν τις θέσεις τους και ξεκίνησαν για το λεωφορείο. Όταν έφτασαν στο μουσείο ο […]

Επίσκεψη στα Μπισκότα Παπαδοπούλου

γράφουν οι Ραφαέλα Μελτζινίτη και Γιώργος Γαβρινιώτης Αυτή τη φορά κατι νέο μας ετοιμάζουν οι δάσκαλοί μας: μια επίσκεψη αλλά όχι σε μουσείο. Σε έναν παράδεισο! Στο εργοστάσιο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ με την πέμπτη και την έκτη τάξη. […]

Επίσκεψη στις Μηλιές

Γιορτάζοντας την άνοιξη και την εβδομάδα παιδικού βιβλίου που έχουμε πια καθιερώσει στο σχολείο μας, οι δράσεις κορυφώθηκαν με την πολυαναμενόμενη επίσκεψη στη βιβλιοθήκη Μηλεών Πηλίου. Με δώρο τον υπέροχο καιρό και την απίστευτη ομορφιά […]

Εκδρομή στην ΕΨΑ και στην Αγρόξ

γράφει η Σοφία Ψαρογιάννη Όλα ξεκίνησαν από το σχολείο. Τις δύο πρώτες ώρες ήμασταν όλοι στις τάξεις μας. Όταν χτύπησε κουδούνι, η Πρώτη και η Δευτέρα βγήκαν έξω και πήγαν στο λεωφορείο που τους περίμενε. […]

Επίσκεψη στο Μουσείο Κεραμοποιΐας Τσαλαπάτα – Δ΄ και ΣΤ΄

γράφουν οι Βέρα Μαστρογιάννη και Γιώργος Λαθουράς «Η επίσκεψή μας στο Μουσείο Τσαλαπάτα μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Εκεί μάθαμε πολλά καινούρια πράγματα, όπως πότε χτίστηκε, πώς έφτιαχναν τα τούβλα και άλλα. Μας ξενάγησαν σε […]

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕΣΚΛΟ – ΔΙΜΗΝΙ

Την  Τετάρτη 19  Απριλίου  2016  το σχολείο  μας  και  συγκεκριμένα  οι  τάξεις  Γ’, Δ’ και Ε’ πραγματοποίησαν  μια  εκπαιδευτική  εκδρομή  στους  αρχαιολογικούς  χώρους του  Σέσκλου  και  του Διμηνίου. Τα  παιδιά  ξεναγήθηκαν  στους  δύο  χώρους  της  νεολιθικής  περιόδου,  […]