Δημοσιευμένο στην κατηγορία Β' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Ευέλικτη Ζώνη, Προγράμματα

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 2017

γράφει ο Γιώργος Λαθουράς
Φέτος στις 16 Οκτωβρίου 2017 στο σχολείο μας έγινε μια εκδήλωση από την Β’  τάξη και συζήτησαν για την
σωστή, υγιεινή και για την καλή διατροφή που πρέπει να ακολουθούμε. Έμαθαν για την τροφική αλυσίδα και για
κάποια φαγητά που δεν ήξεραν. Στο τέλος η Β’  τάξη βγήκε στον διάδρομο και κόλλησε σε ένα μεγάλο
χαρτόνι μια μεγάλη τροφική αλυσίδα και έβαλε μέσα όλα τα φαγητά στην καθημερινότητα μας.

2017-11-06 09.07.41

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Προγράμματα

Εκδήλωση για την ενδοσχολική βία (bullying)

 

 

 

 

 

 

 

P1010016

 

γράφει ο Πάνος Ψιλιώτης

Την Δευτέρα 6 Μαρτίου, το σχολείο μας διοργάνωσε μια εκδήλωση με αφορμή την βία των χεριών. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά. Σε ένα δίωρο είχαμε πάει στην αίθουσα εκδηλώσεων για να δούμε ένα βίντεο και να μας εξηγήσουν η κα  Κατερίνα και η κα  Ελένη τι συμβαίνει και τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση.Μετά έδωσαν όλοι οι μαθητές υποσχέσεις. Στο τέλος οι μαθητές της Δ’ τάξης είπαν ένα τραγούδι για τα χέρια. Μετά οι κύριοι έβαλαν στο πάτωμα κάτι μεγάλα χαρτιά και τα παιδιά ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους (ένα από αυτά τα παιδιά ήμουν και εγώ).
P1010033P1010031
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Α' Τάξη, Δ' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Εκδηλώσεις, Προγράμματα, Φιλοξενίες

Πρόγραμμα αγωγής υγείας

χωρίς τίτλο

Είναι σπουδαίο να μοιράζεσαι συναισθήματα, γνώσεις …χαρά.
Εμείς φέτος μάθαμε πολλά.
Μάθαμε
για το ταξίδι της Ανάσας στο σώμα,
για την Νικοτίνη και τον Πονηρό Καπνό …
μάθαμε για …..τα μικρόβια
και φυσικά θέλουμε
όλα αυτά να τα μοιραστούμε μαζί σας….
ελάτε ……….

θα σας περιμένουμε……

Οι μαθητές των Α΄ και Δ΄ τάξεων σας προσκαλούν
στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας

Τρίτη 31 Μαίου
Ώρα 10.00 π.μ

θα μάθετε …θα διασκεδάσετε ….
θα…..τραγουδήσετε μαζί μας….

crest

Οι μαθητές των Α΄ & Δ΄ τάξεων

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δ' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Ε΄Τάξη, Προγράμματα, Φιλοξενίες

Επίσκεψη διατροφολόγου

 

Την Τετάρτη 30 Μαρτίου στα πλαίσια του προγράμματος << ΕΥ ΖΗΝ>> επισκέφθηκε το σχολείο μας ο διατροφολόγος κ. Παναγιώτης Ζήσης. Ο κ. Ζήσης μίλησε στους μαθητές της Δ ΄και Ε΄ τάξης για την αξία της σωστής διατροφής στην παιδική ηλικία ενημερώνοντας τα παιδιά για τη σημασία του καλού πρωινού. Μέσα από ένα ιδιαίτερα ευχάριστο και παιγνιώδη τρόπο για τους μαθητές πρότεινε σωστά διατροφικά γεύματα που μπορούν να έχουν μαζί τους στο σχολείο με σκοπό την πνευματική και σωματική τους ισορροπία. Ήταν μια αξιόλογη προσπάθεια που σίγουρα θα έχει και συνέχεια.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Β' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Ευέλικτη Ζώνη, Προγράμματα

Ένας ουρανός μ’ αστέρια (Μαθαίνοντας την ιστορία της Ευρωπαϊκής ένωσης)

Προγραμμα Τ4Ε …
» Ένας ουρανός με αστέρια»
μαθαίνω την ιστορία της ευρωπαικής ένωσης μέσα απο ένα παραμύθι …που εικονογράφησαν οι μικροί μαθητές της Β΄τάξης στο Δημοτικο σχολείο Άλλης Μεριάς …

Ζωγραφιές ένα βίντεο και ένα επίκαιρο ερώτημα για τους ηγέτες της Ευρωπαικής ένωσης……….διατυπωμένο απο τους μικρούς μας φίλους που σκέφτονται προβληματίζονται και αναρρωτιούνται:

Άραγε θα τα καταφέρουν;
Θα κάνουν την ελπίδα να ανθίσει;
Θα κάνουν το όνειρο να βλαστήσει;
Θα αλλάξουν άραγε τον….. κόσμο;

 

The Birth of the Union

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Β' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Ευέλικτη Ζώνη, Προγράμματα

O πύργος της Τερηδόνας!!!

Μικρόβια….βακτήρια…..δόντια…..οδοντόβουρτσες…..και ένας πύργος μιας μάγισσας φοβερής και τρομερής……όλα μπερδεύονται γλυκά και φτιάχνουν μια ιστορία. Την ιστορία του Ρίκι-Τίκι του μικρού δοντιού που αγάπησε την Ζαχαρούλα και αρρώστησε βαριά. Ο πύργος της μάγισσας Τερηδόνας κτίστηκε μπισκότο μπισκότο απο τους μικρούς χτίστες της τάξης μας, στερεώθηκε με μεγάλες κουταλιές μερέντας και έκρυψε μέσα του την πονηρή μάγισσα Τερηδόνα με τους στριατιώτες της που περίμεναν υπομονετικά την ώρα της επίθεσης. Όμως αυτή η ώρα δεν ήρθε ποτέ γιατί οι μικροί μαθητές ξέρουν πως να νικήσουν την πονηρή μάγισσα.P1070580P1070575

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Α' Τάξη, Β' Τάξη, Γ' Τάξη, Δ' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Προγράμματα, Τάξεις, Φυσική Αγωγή

Μάθημα ποδηλασίας στο σχολείο μας

P1070509P1070513

Το ποδήλατό τους και το κράνος τους έφεραν σήμερα οι μαθητές του σχολείου μας μαζί τους και ο κ. Θανάσης Οικονόμου, ο Γυμναστής μας ο οποίος ξεκίνησε ένα πρόγραμμα ποδηλασίας με σκοπό τα παιδιά  να διδαχτούν πώς να οδηγούν με ασφάλεια, να αναγνωρίζουν τις πινακίδες οδικής κυκλοφορίας, να βελτιώσουν την ικανότητα ελέγχου στο ποδήλατο και να χρησιμοποιούν σωστά τις ταχύτητες,  να ρυθμίζουν/διορθώνουν το ποδήλατο τους και πολλές άλλες συναφείς δεξιότητες του αθλήματος… Οι μικροί ποδηλάτες την πρώτη κιόλας μέρα διέγραψαν με ενθουσιασμό και επιδεξιότητα τροχιές στο προαύλιο του σχολείου, υπακούοντας στη σήμανση και τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας.

Καλή αρχή………

 

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Εκδηλώσεις, Προγράμματα, Φιλοξενίες, Φυσική Αγωγή

Kids Athletics – Αθλητισμός για παιδιά

Την Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014, στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Πορταριάς-Άλλης Μεριάς, πραγματοποιήθηκε το αθλητικό πρόγραμμα Kid’s athletics. Η υπεύθυνη του προγράμματος για τον Ν. Μαγνησίας Βιβή Τσελεπίδου σε συνεργασία με τον  εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής Οικονόμου  Αθανάσιο  και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου,  αρχικά παρουσίασαν στους  μικρούς μαθητές μας το πρόγραμμα.

Πρόκειται για μια καινοτόμο δράση  με αγωνίσματα Στίβου ( δρόμοι, ρίψεις και άλματα) προσαρμοσμένα για παιδιά .Οι μαθητές αγωνίζονται σε ομάδες και όλα τα μέλη της ομάδας με την ατομική τους προσπάθεια συμβάλλουν στην τελική επίδοση της ομάδας. Επίσης οι μαθητές συμμετέχουν σε όλα τα αγωνίσματα, τα οποία διεξάγονται σε κυκλική μορφή. Άλλη μια ιδιαιτερότητα είναι ότι οι ομάδες είναι μεικτές δηλαδή αποτελούνται από αγόρια και κορίτσια αλλά και από μαθητές διαφορετικών τάξεων. Νικήτρια ομάδα αναδεικνύεται η ομάδα που συγκεντρώνει τους περισσότερους βαθμούς. Η βαθμολόγηση είναι  απλή και κατανοητή καθώς η νικήτρια ομάδα σε κάθε αγώνισμα έπαιρνε 4 και οι υπόλοιπες 3,2 και1 βαθμούς αντίστοιχα. Η ομάδα που συγκεντρώνει τους περισσότερους βαθμούς μετά το τέλος των 4 αγωνισμάτων ορίστηκε ως νικήτρια.

Μετά τη σύντομη ενημέρωση  περάσαμε στην …πράξη.

Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε στην κλειστή αίθουσα – Γυμναστήριο του  σχολείου με την συμμετοχή 68 μαθητών των Γ, Δ, Ε και ΣΤ τάξεων του σχολείου. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 4 ομάδες μεικτές και συμμετείχαν σε 4 αγωνίσματα ταυτόχρονα.

Τα αγωνίσματα ήταν:

  1. Αγώνας ταχύτητας με εμπόδια σε μορφή σκυταλοδρομίας
  2. Άλμα σε μήκος χωρίς φορά.
  3. Ρίψη ιατρικής μπάλας από την γονάτιση.
  4. Σταυρωτά άλματα (διάρκεια 15 δευτ.)

Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό και προθυμία στο όλο πρόγραμμα.

P1070309

 

P1070313

 

P1070315

 

P1070321

 

Ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις ανέπτυξαν ομαδικότητα και  συνεργατικότητα. Οι στόχοι του προγράμματος «στίβος για παιδιά» θεωρούμε ότι κατακτήθηκαν. Γιατί μπόρεσε να δραστηριοποιήσει πολλά παιδιά ταυτόχρονα, να δώσει νέες κινητικές εμπειρίες, να διαμορφώσει την αντίληψη ότι ένα καλό αποτέλεσμα δεν οφείλεται απαραίτητα στα δυνατότερα ή τα ταχύτερα παιδιά αλλά στην κοινή προσπάθεια όλων και  πάνω απ’ όλα να τονίσει το ομαδικό πνεύμα.

Οι μαθητές μας εξέφρασαν  με ευχαρίστηση την επιθυμία  να συνεχιστούν και άλλες παρόμοιες δράσεις στο μέλλον. Στο τέλος απονεμήθηκαν σε όλους τους μαθητές αναμνηστικά διπλώματα συμμετοχής.

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Εκδηλώσεις, Προγράμματα

Εκδηλώσεις στα πλαίσια του κοινωνικού σχολείου

Το Κοινωνικό σχολείο είναι ένα πρόγραμμα που υλοποιείται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με τα Υπουργεία Υγείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δημόσιας Τάξης και άλλους εμπλεκόμενους φορείς.

Μέσα από σωστά οργανωμένες δράσεις με την ενεργό συμμετοχή των μαθητών μας φροντίζουμε για την προαγωγή της υγείας, την ενημέρωση των μαθητών μας για την ασφαλή πλοήγηση στο Διαδίκτυο καθώς και για την πρόληψη μολυσματικών ασθενειών, φροντίζουμε για την ενημέρωσή τους πάνω σε θέματα ρατσισμού και ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Τα ναρκωτικά, το κάπνισμα, η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, το bullying  καθώς και τα ιδεώδη του αθλητισμού και του ολυμπισμού αποτελούν τους θεματικούς άξονες πάνω στους οποίους στηρίζονται οι δράσεις μας.

Το σχολείο μας συμμετέχοντας ενεργά, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες της εποχής μας, τις τελευταίες εβδομάδες του Νοέμβρη οργάνωσε δράσεις που άπτονται των θεματικών αξόνων του κοινωνικού σχολείου.

Έτσι κατα τον μήνα  Νοέμβριο ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός του τομέα των Τηλεδιασκέψεων Καραλάκος Γιάννης  συμμετείχε με ομάδα παιδιών στην τηλεδιάσκεψη που οργανώθηκε απο το Yπουργείο Παιδείας και το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης με θέμα την ασφαλή πλοήγηση στο Internet.

 

Τον Νοέμβρη επίσης, την ημέρα των δικαιωμάτων του παιδιού, οι υπευθυνες εκπαιδευτικοί του Παρατηρητηρίου για τη Σχολική Βία, Πατρίκου Ελένη και Σαράφη Κατερίνα  οργάνωσαν εκδήλωση με την συμμετοχή των μαθητών του σχολείου μας με θέμα τα δικαιώματα και τις υποχρεωσεις. Τα παιδιά μέσα απο video, τραγούδια και εποικοδομητικές συζητήσεις κατανόησαν ότι όλοι μας έχουμε δικαιώματα και υποχρεώσεις. Η δράση ολοκληρώθηκε με την κατασκευή του δέντρου των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων.

P1070269

Τέλος οι δράσεις του κοινωνικού σχολείου για τον μήνα Νοέμβρη έκλεισαν με την ενημέρωση των μαθητών για την λύσσα. Μια παρουσίαση ειδικά διαμορφωμένη για μαθητές καθώς και ένα παιχνίδι γνώσεων ήταν το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποίησε η υπεύθυνη εκπαιδευτικός  Γεροστάθη Ζωή για να εξηγήσει στους μικρούς μαθητές τους τρόπους που οι ίδιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να προστατευτούν από αυτή τη σοβαρή ασθένεια.

P1070290(1)

Δημοσιευμένο στην κατηγορία Α' Τάξη, Β' Τάξη, Γ' Τάξη, Δ' Τάξη, Δραστηριότητες - Εξωσχολικά, Ε΄Τάξη, Προγράμματα, ΣΤ' Τάξη

Ένα δέντρο … αλλλιώτικο!

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα των Δικαιωμάτων των παιδιών το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση με θέμα: «Το δέντρο των Δικαιωμάτων και των Υποχρεώσεων».

Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες, οι «μικροί»  Α’, Β’, Γ’ και οι «μεγάλοι» Δ’, Ε’, Στ’ και παρακολουθήσαμε ένα project που σχεδίασαν αντίστοιχα οι Δασκάλες Σαράφη Αικατερίνη (Α΄ Τάξη) και Πατρίκου Ελένη (Δ’  Τάξη). Ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις σε σχέση με τη βία στο σχολείο.  Με τις ιδέες που προέκυψαν στη συνέχεια, όλα τα παιδιά έγραψαν από ένα δικαίωμα και μία υποχρέωση σε φυλλαράκια δέντρου σχεδιασμένα και κομμένα από τα παιδιά. Το κάθε παιδί τα κόλλησε στα κλαδιά του χειροποίητου δέντρου που τοποθετήθηκε σε περίοπτη θέση στο διάδρομο του σχολείου, για να θυμίζει με τη σκιά του την όμορφη δράση και να εξακολουθεί να παίζει τον εκπαιδευτικό του ρόλο. 

 

P1070259 P1070258 P1070253 P1070264 P1070269