Το πρώτο Πολιτιστικό Παζάρι έληξε και στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία. Όλες οι εκδηλώσεις είχαν ενθουσιώδη συμμετοχή και η εικαστική έκθεση του Δημοτικού και  του Νηπιαγωγείου απέσπασε διθυραμβικά σχόλια. Η εκδήλωση της Παρασκευής με τη χορωδία των μαθητών της Δ΄ τάξης κατάφερε να συγκινήσει όλο το κοινό με τα νοσταλγικά και τα κεφάτα ανοιξιάτικα τραγούδια και το χειροκρότημα ήταν τόσο που οι μικροί χορωδοί “αναγκάστηκαν” να παραμείνουν στη σκηνή για ένα ακόμα τραγούδι. Επιτυχία στις κριτικές του κοινού είχαν και οι ανθοσυνθέσεις μας, αν και δεν κατάφεραν να αποσπάσουν το βραβείο. Ο Πολιτιστικός Σύλλογος, παρόλα αυτά, σε μια ευγενική χειρονομία, δώρισε τα χρήματα του επάθλου στο σχολείο και τους ευχαριστούμε πολύ.

Σας είχαμε υποσχεθεί φωτογραφίες και λεπτομέρειες για τις εικαστικές ανθο-δημιουργίες του σχολείου και την έκθεση με την οποία συμμετείχαμε στο πολιτιστικό παζάρι. Για όσους δεν κατάφεραν να παρευρεθούν, λοιπόν, αλλά και όσους δε … χόρτασαν, ορίστε πώς στήθηκε μια λουλουδάτη έκθεση μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα!

Σύντομα και βίντεο στο κανάλι μας με περισσότερο Πολιτιστικό Παζάρι!

 

Πρωτομαγιά! Η καρδιά της άνοιξης.

Χωρίς τίτλο

Στην Άλλη Μεριά  ο Μάιος  γιορτάζεται κάθε χρόνο με ξεχωριστό τρόπο. Το χωριό γεμίζει με χρώματα και αρώματα από την καθιερωμένη ετήσια έκθεση λουλουδιών.

Όπως είναι φυσικό το σχολείο μας συμμετέχει σ’ αυτό το λουλουδάτο πανηγύρι με τον καλύτερο τρόπο. Μετά τις διακοπές του Πάσχα η επιστροφή μας στο σχολείο είχε να κάνει με τις ετοιμασίες των τάξεων κι έτσι:

Η Α΄ τάξη έφτιαξε ένα μεγάλο στεφάνι με θέμα τις τέσσερις εποχές και συγκεκριμένα τα έθιμα που είναι σχετικά με την άνοιξη και ιδιαίτερα με το μήνα Μάιο.

Η Β’ τάξη δημιούργησε ένα πολύχρωμο κήπο με λουλούδια από ανακυκλώσιμα υλικά, συγκεκριμένα, πλαστικά μπουκάλια νερού.

Η Γ΄ τάξη συνέθεσε ένα «μυρωδάτο» κολλάζ με θέμα τα λουλούδια που εκφράζουν την αγάπη με ξεχωριστό τρόπο.

Η Ε’ τάξη,  αφού συζήτησε για τις τεχνικές ζωγραφικής του ιμπρεσιονισμού, της αφηρημένης τέχνης, του πουαντιγισμού και του κυβισμού, πήρε μία ελαιογραφία της Winifred Brady Adams (1901) με τίτλο «Βάζο με παπαρούνες» ως μοντέλο και προσπάθησαν τα παιδιά να χρησιμοποιήσουν ομαδικά όλες τις προαναφερθείσες τεχνικές με καταπληκτικό αποτέλεσμα.

Η Στ’ τάξη καλλιτέχνησε την επιγραφή του σχολείου μας που χαρακτήρισε με την άψογη αισθητική της ολόκληρη την παρουσία μας. Συνάμα, ο δάσκαλος της ΣΤ΄ κος Βασίλης Νονόγλου κατασκεύασε το ξύλινο καροτσάκι που στολίστηκε με πανέμορφα χρωματιστά λουλούδια, για να συμμετάσχει στο διαγωνισμό της καλύτερης λουλουδένιας σύνθεσης.

Το Τμήμα Ολοημέρου έφτιαξε πρωτότυπα γοητευτικά νυχτολούλουδα με ζωηρά χρώματα σε μαύρο φόντο που ενώθηκαν σε μια μεγάλη σύνθεση.

Τέλος, η Δ’ τάξη έντυσε μουσικά την  εκδήλωση των εγκαινίων το βράδυ της  Παρασκευής στις 2 Μαΐου τραγουδώντας τραγούδια για την άνοιξη και τα λουλούδια με τη βοήθεια της  μουσικού κας Κωνσταντίνας Καραφέργια. Όλα τα κορίτσια είχαν στολίσει τα μαλλιά τους με ένα χάρτινο λουλούδι ενώ τα αγόρια στόλισαν το πέτο τους.

Το  παλιό σχολείο ξαναζωντάνεψε, μια που φιλοξένησε τις εκδηλώσεις του Πολιτιστικού Συλλόγου και όλες τις καλλιτεχνικές δημιουργίες των μαθητών.

 

Δείτε το στο slideshare.net

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *