ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ
Την Τρίτη 6 Μαρτίου ήταν η παγκόσμια μέρα κατά της σχολικής βίας. Το σχολείο διοργάνωσε εκδηλώσεις για την ημέρα αυτή. Οι μαθητές χωρισμένοι σε δυο ομάδες συζήτησαν και προβληματίστηκαν πάνω στο θέμα. Το σχολείο προσπαθεί να μην αφήσει το φαινόμενο αυτό να πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Οι μαθητές κάθε τάξης έβγαλαν τους ειρηνοποιούς της αυλής. Αυτοί , σε συνεργασία με τους δασκάλους θα προσπαθούν να αποτρέπουν φαινόμενα ενδοσχολικής βίας στο χώρο του σχολείου. Οι ίδιοι οι μαθητές πρότειναν τουςπαρακάτω μαθητές.
ΤΑΞΕΙΣ | ΕΙΡΗΝΟΠΟΙΟΙ |
Α | Χαλέβας Βασίλειος, Ξηροφώτου Ιωάννα |
Β | Κουτσικού –Γεωργαλά Ιωάννα, Κατσαδωράκης Ευάγγελος |
Γ | Κουτσιμπάνας Γεώργιος, Μητρομάρα Δανάη Γιασεμί |
Δ | Καλαφατάκη Δανάη, Μαρτίου Μαίρη |
Ε | Χόντος Ιωάννης , Ναούμ Παύλος |
ΣΤ | Δήμου Βασιλική, Τζαλαβρέτα Μυρσίνη |
Επίσης οι μαθητές συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο σχετικό με την ενδοσχολική βία. Τα ερωτήματα ήταν 4. Συμμετείχαν όλοι οι παρόντες μαθητές του σχολείου. Αναλυτικότερα Α΄ Τάξη 14, Β΄Τάξη 14 Γ΄ Τάξη 12 , Δ΄ Τάξη 15 Ε΄ Τάξη 11, ΣΤ΄ Τάξη 14. ΣΥΝΟΛΟ
Η έρευνα έδειξε ότι οι μαθητές μας απάντησαν ως εξής
1ο ερώτημα:<< όταν ένας συμμαθητής μου ή μια συμμαθήτριά μου, χτυπάει κάποιο παιδί στο προαύλιο του σχολείου , τότε εγώ…>>
ΤΑΞΕΙΣ | ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ | ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ
ΕΥΘΥΝΗΣ |
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ | ΒΟΗΘΕΙΑ | ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ |
Α | 12 | 1 | 1 | ||
Β | 9 | 3 | 2 | ||
Γ | 1 | 6 | 9 | ||
Δ | 4 | 5 | 1 | 2 | 3 |
Ε | 6 | 5 | |||
ΣΤ | 3 | 7 | 1 | 3 | |
ΣΥΝΟΛΟ |
2ο ερώτημα:<< όταν οι φίλοι μου ή οι φίλες μου δεν κάνουν επίτηδες παρέα με ένα συμμαθητή μου ή συμμαθήτριά μου, τότε εγώ…>>
ΤΑΞΕΙΣ | ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ | ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ
ΕΥΘΥΝΗΣ |
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ | ΒΟΗΘΕΙΑ | ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ |
Α | 0 | 12 | 0 | 1 | 1 |
Β | 0 | 7 | 1 | 0 | 6 |
Γ | 0 | 3 | 0 | 0 | 9 |
Δ | 1 | 2 | 3 | 5 | 4 |
Ε | 0 | 2 | 3 | 6 | 0 |
ΣΤ | 0 | 2 | 2 | 0 | 10 |
ΣΥΝΟΛΟ |
3ο ερώτημα:<< όταν ένας συμμαθητής μου ή συμμαθήτριά μου κοροϊδεύουν κάποιο παιδί , τότε εγώ…>>
ΤΑΞΕΙΣ | ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ | ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ
ΕΥΘΥΝΗΣ |
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ | ΒΟΗΘΕΙΑ | ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ |
Α | 0 | 12 | 0 | 0 | 2 |
Β | 2 | 2 | 0 | 3 | 6 |
Γ | 6 | 4 | 0 | 0 | 2 |
Δ | 5 | 3 | 0 | 5 | 2 |
Ε | 5 | 2 | 0 | 0 | 4 |
ΣΤ | 3 | 1 | 4 | 0 | 6 |
ΣΥΝΟΛΟ |
4ο ερώτημα:<< Όταν ένας συμμαθητής μου ή συμμαθήτριά μου καταστρέφει τα πράγματα ενός άλλου μαθητή ,τότε εγώ…>>
ΤΑΞΕΙΣ | ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ | ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ
ΕΥΘΥΝΗΣ |
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ | ΒΟΗΘΕΙΑ | ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ |
Α | 0 | 1 | 0 | 4 | 8 |
Β | 1 | 4 | 0 | 1 | 8 |
Γ | 0 | 6 | 0 | 0 | 6 |
Δ | 1 | 3 | 0 | 0 | 11 |
Ε | 2 | 3 | 1 | 0 | 0 |
ΣΤ | 0 | 7 | 2 | 0 | 5 |
ΣΥΝΟΛΟ |
Συνολικά οι μαθητές του σχολείου έδειξαν πως σε τέτοιες καταστάσεις επιλέγουν
ΤΑΞΕΙΣ | ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ | ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ
ΕΥΘΥΝΗΣ |
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ | ΒΟΗΘΕΙΑ | ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ |
ΣΥΝΟΛΟ | 33 | 121 | 18 | 31 | 113 |