To blogging είναι μια σύγχρονη μορφή του λεγόμενου ρεπορτάζ, δηλαδή της καταγραφής της καθημερινότητας. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν να ενημερώνονται από διάφορες ιστοσελίδες αντί για την παραδοσιακή εφημερίδα.
Το σχολείο θέλει να διαβάσει τη δική σας άποψη και να δει τα πράγματα από τη δική σας σκοπιά. Από εκδηλώσεις και δράσεις που κάνουμε, μέχρι γεγονότα που μας αφορούν και κοινωνικά θέματα, όλα χωράνε στις ηλεκτρονικές μας σελίδες. Όσοι από εσάς αποφασίσουν να συμμετέχουν ενεργά σαν ρεπόρτερς και αρθρογράφοι, θα πάρουν τη δημοσιογραφική τους ταυτότητα και έναν ειδικό κωδικό για να καταθέτουν τα άρθρα τους στο ίντερνετ, θα αναλάβουν να καταγράφουν θέματα της σχολικής καθημερινότητας ή να καταθέτουν την άποψή τους για όποιο θέμα επιθυμούν, σε συννενόηση με τους αρχισυντάκτες του blog (https://blogs.sch.gr/2dimpor/). Αλλά και οι υπόλοιποι μπορούν να γράφουν όποτε βρίσκουν ένα ενδιαφέρον θέμα σαν «περιστασιακοί συνεργάτες»!
Για να δούμε όμως ποιοι θέλουν σοβαρά να γίνουν σταθεροί αρθρογράφοι, η πρώτη δοκιμαστική ανάθεση ανά τάξη είναι η παρακάτω. Γράψτε το κείμενό σας σε ένα φύλλο χαρτί και παραδώστε το στους αρχισυντάκτες του blog (κα Γεροστάθη, κος Καραλάκος)
Γ-Δ΄ Τάξη: Τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου γιορτάσαμε την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού και μιλήσαμε για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Περιγράψτε τις δράσεις του σχολείου. Τι μάθαμε; Πώς σας φάνηκε;
Ε΄-ΣΤ΄Τάξη: Ποια πιστεύετε ότι είναι η σημασία του σχολικού αθλητισμού; Συμφωνείτε με τον τρόπο που γίνεται στο σχολείο; Τι θα αλλάζατε αν μπορούσατε;
Θα γίνει δηλαδή κάποιου είδους αξιολόγηση και τα καλύτερα θα δημοσιευτούν;
Καμία αξιολόγηση. Ο στόχος του εγχειρήματος άλλωστε δεν είναι αυτός αλλά το να εντοπίσουμε μαθητές με μεράκι για τη γραπτή έκφραση και να τους δώσουμε την ευκαιρία να γνωρίσουν τη διαδικασία του ρεπορτάζ και να εκφράσουν την άποψή τους χρησιμοποιώντας το εργαλείο του γραπτού λόγου. Ήδη τα πρώτα δείγματα που έχουμε είναι εξαιρετικής ποιότητας και δείχνουν μεγάλη θέληση και προσπάθεια. Η δοκιμαστική ανάθεση μόνο σκοπό έχει να ξεχωρίσει εκείνους που θα δείξουν τη δέσμευση και την υπευθυνότητα που χρειάζεται το πόστο του σχολικού δημοσιογράφου. Άλλωστε ο κατάλογος δεν κλείνει, αλλά οποιοσδήποτε μαθητής θα μπορεί να συνεισφέρει όταν αισθάνεται ότι θέλει να γράψει σαν περιστασιακός συνεργάτης!
Τελιο