0 02 05 64b9dd2e87f072e90dadc804b639be9fb57c518857b6e381e909ec9f0abb6519 962d59d27a7852f6 0 02 05 c7cdf810a4c38d3a6c3dc761eaf7de7efc29d60b20942d575440c021c7354fb3 917634d46dbe564e 0 02 05 d3734bc603f88356afdc5cb27815f64ca10baa27ac2ef720f77d44b23c56d32b af52b9c3ff50eebf

Οι πρόσφατες θεωρίες βιοηθικής συγκλίνουν στην αναγκαιότητα της απομάκρυνσης από τον ανθρωποκεντρισμό και τονίζουν τη σημασία της εκτίμησης της ζωής όλων των όντων, αναγνωρίζοντας την εγγενή αξία τους. Αυτές οι θεωρίες εγείρουν ανησυχίες σχετικά με την εκμετάλλευση των έμβιων όντων αποκλειστικά για την ικανοποίηση των ανθρώπινων αναγκών. Μία ολιστική προσέγγιση της εκπαίδευσης στο πλαίσιο της παγκόσμιας πολιτειότητας και της βιωσιμότητας θα ήταν ανεπαρκής χωρίς τη συμπερίληψη της ηθικής για τα ζώα, την άμβλυνση της διχοτόμησης ανθρώπου-ζώου καθώς και της σχέσης των έμβιων όντων του πλανήτη με τον άνθρωπο.

Με αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας, την Πέμπτη 04.04.2024, επισκέφθηκε το σχολείο μας ο κτηνίατρος, κ. Φούσκης Ιωάννης, συνοδευόμενος από δύο τετράποδους φίλους του, τον Τόνυ και τη Λούνα. Η παρουσία τους ενθουσίασε μικρούς και μεγάλους, ενώ με τη προσέγγισή του μας ευαισθητοποίησε όλους!