Εν όψει της δια ζώσης επαναλειτουργίας των σχολείων από τη Δευτέρα 10/5/21, σας ενημερώνουμε ότι με βάση τον νόμο 1825/5-5-21 η προσέλευση των μαθητών/τριών, των εκπαιδευτικών και του λοιπού προσωπικού των σχολείων θα γίνεται υποχρεωτικά κατόπιν διενέργειας αυτοδιαγνωστικού ελέγχου COVID-19 (self test). Ο έλεγχος διενεργείται κατ’ οίκον με τη βοήθεια του γονέα/κηδεμόνα μία φορά την εβδομάδα, έως 24 ώρες πριν από την προσέλευση του παιδιού στο σχολείο τη Δευτέρα το πρωί. Συνεπώς, το τεστ μπορεί να γίνει μετά τις 8.00 π.μ. της Κυριακής. Η προμήθεια του τεστ γίνεται από το φαρμακείο με την επίδειξη του ΑΜΚΑ του παιδιού και της αστυνομικής ταυτότητας του γονέα/κηδεμόνα. Η δήλωση του αρνητικού ή θετικού τεστ θα γίνεται, ως εξής:
1) Οι γονείς/κηδεμόνες επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr, και, αφού επιλέξουν την κατηγορία «Σχολική Κάρτα για COVID-19», στη συνέχεια ταυτοποιούνται με τη χρήση των κωδικών taxis-net και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος.
2) Εάν το αποτέλεσμα του self test είναι αρνητικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν. Ο/Η μαθητής/τρια επιδεικνύει, χωρίς να παραδίδει, τη σχολική κάρτα εντός της τάξης, στον/στην εκπαιδευτικό της πρώτης ώρας και τη φέρει μαζί του/της μέχρι τη διενέργεια του επόμενου διαγνωστικού ελέγχου σε περίπτωση που ζητηθεί επίδειξή της από εκπαιδευτικό ή από την Διευθύντρια/ Υποδιευθύντρια.
3) Εάν το αποτέλεσμα του self test είναι θετικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος, την οποία οι γονείς εκτυπώνουν. Σε αυτή την περίπτωση οι γονείς ενημερώνουν το σχολείο και συνοδεύουν το παιδί εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών σε δημόσια δομή (νοσοκομείο, κέντρο υγείας κλπ), όπως αυτές είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr, για δεύτερο δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο.
Μέχρι να μεταβούν στη δημόσια δομή, οι διαγνωσθέντες/είσες θετικοί/ές μαθητές/τριες και οι οικείοι τους, παραμένουν σε κατ’ οίκον περιορισμό ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του Ε.Ο.Δ.Υ. Εάν το αποτέλεσμα του δεύτερου δωρεάν επαναληπτικού ελέγχου είναι θετικό, οι γονείς ενημερώνουν το σχολείο και ακολουθείται το πρωτόκολλο του Ε.Ο.Δ.Υ. Εάν το αποτέλεσμα του δεύτερου δωρεάν επαναληπτικού ελέγχου είναι αρνητικό, τότε εκδίδεται σχετική βεβαίωση από τη δημόσια δομή, με την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, ο/η μαθητής/τρια επιστρέφει στο σχολείο, επιδεικνύοντας το αρνητικό αποτέλεσμα.
4) Αντί του δωρεάν επαναληπτικού ελέγχου οι γονείς / κηδεμόνες δύνανται να επιλέξουν τη διεξαγωγή διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test) από επαγγελματία υγείας σε ιδιωτική δομή, η οποία γίνεται με επιβάρυνση του πολίτη.
5) Σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης της σχολικής κάρτας COVID-19, αυτή μπορεί να συμπληρωθεί χειρόγραφα και να υπογραφεί από τους γονείς / κηδεμόνες.
6) Σε περίπτωση που μαθητής/τρια δεν έχει μαζί του/της τη σχολική κάρτα, βγαίνει από την τάξη και παραμένει σε ειδικό χώρο μέχρι να ειδοποιηθούν οι γονείς/κηδεμόνες και να παραλάβουν το παιδί τους.
Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Είναι ανάγκη να επιδείξουμε όλοι μας στο επόμενο διάστημα συνέπεια στις οδηγίες ώστε να διαφυλάξουμε την υγεία όλων μας. Στην περίπτωση που για κάποιους λόγους την Δευτέρα το πρωί δεν έχετε να επιδείξετε αρνητικό τεστ μην φέρετε το παιδί στο σχολείο αλλά ενημερώστε τηλεφωνικά την Διευθύντρια στο 2221042382 για τους λόγους της μη προσέλευσής του στο σχολείο.
Τα παιδιά έχουν δικαίωμα να βρίσκονται στον φυσικό τους χώρο, στο σχολείο τους, και είναι υποχρέωση όλων μας να τους το εξασφαλίσουμε. Ευχόμαστε σε όλους/ες τους/τις μαθητές και μαθήτριές μας καλό ξεκίνημα, υγεία στις οικογένειές σας και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την πολύτιμη συνεργασία σας.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΑΝΝΑ