Έκθεση φωτογραφίας


Λήψη αρχείου

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έκθεση φωτογραφίας

Επαναλειτουργία σχολείων και οδηγίες διενέργειας υποχρεωτικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου για COVID-19

Εν όψει της δια ζώσης επαναλειτουργίας των σχολείων από τη Δευτέρα 10/5/21, σας ενημερώνουμε ότι με βάση τον νόμο 1825/5-5-21 η προσέλευση των μαθητών/τριών, των εκπαιδευτικών και του λοιπού προσωπικού των σχολείων θα γίνεται υποχρεωτικά κατόπιν διενέργειας αυτοδιαγνωστικού ελέγχου COVID-19  (self test). Ο  έλεγχος διενεργείται κατ’ οίκον με τη βοήθεια του γονέα/κηδεμόνα μία φορά την εβδομάδα, έως 24 ώρες πριν από την προσέλευση του παιδιού στο σχολείο τη Δευτέρα το πρωί. Συνεπώς, το τεστ μπορεί να γίνει μετά τις 8.00 π.μ. της Κυριακής. Η προμήθεια του τεστ γίνεται από το φαρμακείο με την επίδειξη του ΑΜΚΑ του παιδιού και της αστυνομικής ταυτότητας του γονέα/κηδεμόνα. Η δήλωση του αρνητικού ή θετικού τεστ θα γίνεται, ως εξής:

1) Οι γονείς/κηδεμόνες επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr, και, αφού επιλέξουν την κατηγορία «Σχολική Κάρτα για COVID-19», στη συνέχεια ταυτοποιούνται με τη χρήση των κωδικών taxis-net και  ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος.

2) Εάν το αποτέλεσμα του self test είναι αρνητικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν. Ο/Η μαθητής/τρια επιδεικνύει, χωρίς να παραδίδει, τη σχολική κάρτα εντός της τάξης, στον/στην εκπαιδευτικό της πρώτης ώρας και τη φέρει μαζί του/της μέχρι τη διενέργεια του επόμενου διαγνωστικού ελέγχου σε περίπτωση που ζητηθεί επίδειξή της από εκπαιδευτικό ή από την Διευθύντρια/ Υποδιευθύντρια.

3) Εάν το αποτέλεσμα του self test είναι θετικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος, την οποία οι γονείς εκτυπώνουν. Σε αυτή την περίπτωση οι γονείς ενημερώνουν το σχολείο και συνοδεύουν το παιδί εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών σε δημόσια δομή (νοσοκομείο, κέντρο υγείας κλπ), όπως αυτές είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr, για δεύτερο δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο.

Μέχρι να μεταβούν στη δημόσια δομή, οι διαγνωσθέντες/είσες θετικοί/ές μαθητές/τριες και οι οικείοι τους, παραμένουν σε κατ’ οίκον περιορισμό ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του Ε.Ο.Δ.Υ. Εάν το αποτέλεσμα του δεύτερου δωρεάν επαναληπτικού ελέγχου είναι θετικό, οι γονείς ενημερώνουν το σχολείο και ακολουθείται το πρωτόκολλο του Ε.Ο.Δ.Υ. Εάν το αποτέλεσμα του δεύτερου δωρεάν επαναληπτικού ελέγχου είναι αρνητικό, τότε εκδίδεται σχετική βεβαίωση από τη δημόσια δομή, με την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, ο/η μαθητής/τρια επιστρέφει στο σχολείο, επιδεικνύοντας το αρνητικό αποτέλεσμα.

4) Αντί του δωρεάν επαναληπτικού ελέγχου οι γονείς / κηδεμόνες δύνανται να επιλέξουν τη διεξαγωγή διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test) από επαγγελματία υγείας σε ιδιωτική δομή, η οποία γίνεται με επιβάρυνση του πολίτη.

5) Σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης της σχολικής κάρτας COVID-19, αυτή μπορεί να συμπληρωθεί χειρόγραφα και να υπογραφεί από τους γονείς / κηδεμόνες

6) Σε περίπτωση που μαθητής/τρια δεν έχει μαζί του/της τη σχολική κάρτα, βγαίνει από την τάξη και παραμένει σε ειδικό χώρο μέχρι να ειδοποιηθούν οι γονείς/κηδεμόνες και να παραλάβουν το παιδί τους.

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Είναι ανάγκη να επιδείξουμε όλοι μας στο επόμενο διάστημα συνέπεια στις οδηγίες ώστε να διαφυλάξουμε την υγεία όλων μας. Στην περίπτωση που για κάποιους λόγους την Δευτέρα το πρωί δεν έχετε να επιδείξετε αρνητικό τεστ μην φέρετε το παιδί στο σχολείο αλλά ενημερώστε τηλεφωνικά την Διευθύντρια στο 2221042382 για τους λόγους της μη προσέλευσής του  στο σχολείο.

Τα παιδιά έχουν δικαίωμα να βρίσκονται στον φυσικό τους χώρο, στο σχολείο τους, και είναι υποχρέωση όλων μας να τους το εξασφαλίσουμε. Ευχόμαστε σε όλους/ες τους/τις μαθητές και μαθήτριές μας καλό ξεκίνημα, υγεία στις οικογένειές σας και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την πολύτιμη συνεργασία σας.

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΑΝΝΑ

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επαναλειτουργία σχολείων και οδηγίες διενέργειας υποχρεωτικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου για COVID-19

Δικαιολόγηση των απουσιών μαθητών/τριών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νοσήματα

Σας ενημερώνουμε ότι για τη δικαιολόγηση των απουσιών των μαθητών/τριών που
συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα και την ένταξή
τους στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση  οι κηδεμόνες υποβάλλουν στη Διευθύντρια του Σχολείου με κάθε πρόσφορο τρόπο έως την Τετάρτη 12-05-2021 

(α) αίτηση – υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (μέσω gov.gr ή με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής) για την συμμετοχή τους στην εξ  αποστάσεως εκπαίδευση.
(β) σε σφραγισμένο φάκελο το σύνολο των δικαιολογητικών που έχουν εκδοθεί
από δημόσιες δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας υγείας που αποδεικνύουν ότι το
συνοικούν με αυτούς πρόσωπο πάσχει από σοβαρό ή σοβαρά υποκείμενο/α νόσημα /
νοσήματα του άρθρου 2 της ανωτέρω ΚΥΑ. Παράλληλα, εντός του φακέλου
συνυποβάλλεται εκ μέρους των συνοικούντων προσώπων και υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (μέσω gov.gr ή με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής),
στην οποία δηλώνουν ότι επιθυμούν η Επιτροπή του άρθρου 1 της ανωτέρω ΚΥΑ να προβεί στην επεξεργασία των φακέλων τους.

Σημειώνεται ότι για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στη περίπτωση αυτή οι μαθητές/τριες εντάσσονται σε τμήματα σε επίπεδο Περιφέρειας.

Υπόδειγμα της αίτησης-δήλωσης (α):PDFDOC

Υπόδειγμα της υπεύθυνης δήλωσης (β): PDFDOC

Για τη σχετική ΚΥΑ πατήστε ΦΕΚ Β 1512.

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δικαιολόγηση των απουσιών μαθητών/τριών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νοσήματα

Ανακαίνιση σχολικής μονάδας

Το σχολείο μας ανακαινίστηκε πλήρως εσωτερικά! Το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μας! Ευχαριστούμε θερμά τον αντιδήμαρχο μας κ. Κώσταρο, τον πρόεδρο της σχολικής επιτροπής κ. Σιόλια, τον κ. Κυριακόπουλο που επέβλεπε τις εργασίες, τις καθαρίστριες του Δήμου μας και τις μητέρες που ανέλαβαν να πλύνουν τις κουρτίνες μας. Είμαστε όλοι πολύ χαρούμενοι που τα παιδιά επέστρεψαν σε ένα ασφαλές, όμορφο και καθαρό σχολείο. Περιμένουμε με ανυπομονησία να ανακαινιστεί και εξωτερικά!

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανακαίνιση σχολικής μονάδας

Οδηγίες του ΕΟΔΥ για την πρόληψη και προστασία από τον κορωνοϊό COVID-19

Ειδικά για το σχολικό έτος 2020-21 και για λόγους πρόληψης και προστασίας από τον κορωνοϊό COVID-19,  ισχύουν τα ακόλουθα, σύμφωνα με τις οδηγίες των επίσημων φορέων:

Για να χαρακτηριστεί ένα σύμπτωμα ως ύποπτο για COVID-19 θα πρέπει να υπάρχει ένα τουλάχιστον από τα παρακάτω:

– πυρετός (Θ > 37,5o C) με ή χωρίς συνοδά συμπτώματα

– βήχας

– δύσπνοια

– ανοσμία/αγευσία με αιφνίδια έναρξη

– γαστρεντερικά συμπτώματα (διάρροια, έμετος, κοιλιακός πόνος)

ΚΑΙ απουσία εναλλακτικής διάγνωσης.

 

Εάν ένας μαθητής/τρια εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 ΕΚΤΟΣ του χώρου του σχολείου, παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται το Σχολείο με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων.

Εάν ένας μαθητής εμφανίσει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 ΕΝΤΟΣ του Σχολείου, γίνονται τα παρακάτω:

  • Επικοινωνία με την οικογένεια για παραλαβή του παιδιού
  • Απομόνωση σε προκαθορισμένο καλά αεριζόμενο χώρο, με επίβλεψη, μακριά από τα υπόλοιπα παιδιά και εφαρμογή απλής χειρουργικής μάσκας
  • Εφαρμογή υγιεινής χεριών και αναπνευστικής υγιεινής.
  • Εξοπλισμός ατομικής προστασίας για το προσωπικό (μάσκα, γάντια, ποδιά αδιάβροχη και οφθαλμική προστασία με γυαλιά ή ασπίδα προσώπου, σε περίπτωση κινδύνου εκτίναξης βιολογικών υγρών/αναπνευστικών εκκρίσεων).
  • Επιμελής καθαρισμός του χώρου και εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες μετά την αναχώρηση του παιδιού με χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας
  • Ιατρική αξιολόγηση με πρωτοβουλία των γονέων και σύμφωνα με την κρίση του θεράποντος ιατρού, εφόσον το παιδί εμφανίζει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19, θα πρέπει να γίνει κατά προτεραιότητα μοριακό διαγνωστικό τεστ.
  • Εν αναμονή του αποτελέσματος, το παιδί́ παραμένει σε απομόνωση και κατ’ οίκον νοσηλεία, σε καλά αεριζόμενο δωμάτιο, ενώ το σχολείο συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία του.

(https://eody.gov.gr/neoskoronoios-covid-19-odigies-gia-frontida-ypoptoy-kroysmatos-sto-spiti/).

Σε περίπτωση ύποπτου περιστατικού που δεν έχει υποβληθεί σε μοριακό τεστ:

  • Το παιδί που είναι ύποπτο κρούσμα COVID-19 και για οποιοδήποτε λόγο δεν έχει υποβληθεί σε έλεγχο με μοριακό τεστ μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο 10 ημέρες μετά την έναρξη των συμπτωμάτων και την πάροδο τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων του ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ α/ υπάρχει εναλλακτική διάγνωση ΚΑΙ β/ δεν έχει επιδημιολογική σύνδεση με ύποπτο ή επιβεβαιωμένο περιστατικό COVID-19.
  • Εάν πληρούνται και οι δύο παραπάνω προϋποθέσεις α/ και β/, η επιστροφή στο σχολείο μπορεί να γίνει μετά την πάροδο τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων του (τον χρόνο επανόδου για τις συνήθεις ιογενείς λοιμώξεις του αναπνευστικού).
Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οδηγίες του ΕΟΔΥ για την πρόληψη και προστασία από τον κορωνοϊό COVID-19