Την Τρίτη 12 Μαΐου , οι μαθητές της Γ´ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού, συνδέοντας τη σχολική μάθηση με τη βιωματική γνώση 
Η επίσκεψη αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά να γνωρίσουν από κοντά τον Μινωικό Πολιτισμό, που διδάσκονται στο μάθημα της Ιστορίας της Γ’ τάξης, και να μετατρέψουν όσα μαθαίνουν μέσα στην τάξη σε ζωντανές εικόνες και εμπειρίες 

Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με την ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο, παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τις πληροφορίες που τους δόθηκαν και είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν ένα από τα σημαντικότερα μνημεία του ελληνικού πολιτισμού 
Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης, τα παιδιά επισκέφτηκαν το κοντινό πάρκο
, όπου χαλάρωσαν, έπαιξαν και έκλεισαν την εκδρομή με τον πιο όμορφο τρόπο, γεμάτοι χαμόγελα και όμορφες αναμνήσεις 
Θα θέλαμε επίσης να ευχαριστήσουμε θερμά την κυρία Ειρήνη Σκουλουφιανάκη μητέρα μαθητή της Γ’ τάξης, η οποία μέσω της εργασιακής της θέσης φρόντισε να οργανωθεί ξενάγηση από ξεναγό στον χώρο της Κνωσού, προσφέροντας στα παιδιά σημαντικές γνώσεις και μια ακόμη πιο ξεχωριστή εμπειρία 










